Overvågning..
Fra : James

Dato : 19-03-01 17:15

Hej NG!
Jeg står og skal bruge et program til at holde øje med hvem de er inde på
min computer (shared folders).
Køre win2k.
Er der nogen der kenner et godt program til det ????
På forhånd TAK
- mvh Christian Hansen

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 19-03-01 18:12

"James" <james@talent.dk> wrote in
<4gqt6.4385$Bw2.476616@news.easynews.com>:

> [...]
>på min computer (shared folders).
>Køre win2k.
>Er der nogen der kenner et godt program til det ????

Computer Management i w2k kan vise dig de informationer.

Ole
---
Remove _NOSPAM_ form my e-mail

Fra : DeBoss

Dato : 21-03-01 18:57

eehh sorry men hvor.. jeg har forsøgt engang hvor en hentede fra mig og jeg
ville iseng (og derfor skulle sige det så jeg kunne slukke... ) men jeg
fandt det aldrig..

mvh dennis

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 22-03-01 11:46

"DeBoss" <dennis@bitnisse.dk> wrote in <99aq3k$kh5$1@news.inet.tele.dk>:

>eehh sorry men hvor.. jeg har forsøgt engang hvor en hentede fra mig og
>jeg ville iseng (og derfor skulle sige det så jeg kunne slukke... ) men
>jeg fandt det aldrig..

Start -> Settings -> Control Panel -> Administrative Tools -> Computer
Management

Så under; System Tools -> Shared Folders

Sådan er det på en engelsk W2K, og hvis du har dansk gå jeg ud fra at du
selv kan regne ud hvor du skal hen

HTH

--
Ole

Remove _NOSPAM_ form my e-mail

Fra : DeBoss

Dato : 26-03-01 17:20

utroligt.. jeg rodede rumdt for nogen tid siden og kunne ikke finde det..
måske fordi der ikke var nogen på, på det tidspunkt...

takker...

Mvh Dennis