Garagetag???
Fra : Mikael Andresen

Dato : 17-03-03 19:15

Jeg er ved at bygge en garage til at makke bil i og det resultere i at den
bliver temmelig stor. Derfor er jeg nødt til at sparre lidt hist og her, og
blandt andet taget bliver temmeligt dyrt. Det jeg ville høre efter er om I
har nogle forslag til et billigt, nemt og holdbart tage. Ikke skifer eller
tagsten og lignende, helst plast, stål eller noget ala dercra... Nogen
forslag.

Mvh. Mikael

Fra : Roberto Saldo

Dato : 18-03-03 08:37

Mikael Andresen wrote:

> [...]
> har nogle forslag til et billigt, nemt og holdbart tage. Ikke skifer eller
> tagsten og lignende, helst plast, stål eller noget ala dercra... Nogen

Decra koster kassen.
Etrnit er det billigste 'rigtige' tag evt et meget billigt ståltag.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Your system which soared/so freely on gliding wings/now hangs frozen and blue

Haiku by Alan Tuplin

Fra : albert

Dato : 18-03-03 19:02

> Decra koster kassen.

Som alternativ findes en decra kopi kaldet Evergreen. Mener det er ca
150kr/kvm. Søg på google...

Mvh Albert

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-03-03 16:43

> Som alternativ findes en decra kopi kaldet Evergreen. Mener det er ca
> 150kr/kvm. Søg på google...

Og hvis det ikke gør noget at det ligner et ståltag så kan det fåes ned
i nærheden af 50m2. HP Ståltag i Viborg sælger også rester billigt. Hør
evt dem om de har en god rest til din garage. Eller prøv at ringe rundt
til nogen nærmere

(Jeg har selv købt 300m2 stålprofil tag hos dem - og det var ikke en
rest, men stadig til en god pris)

/A

Fra : kurt.holst

Dato : 25-06-03 07:38

"albert" skrev d. 18-03-03 19:02 dette indlæg :
> [...]
> eller
Nogen

> Som alternativ findes en decra kopi kaldet Evergreen. Mener det er ca

Prisen inkl. moms på Evergreen ligger på omkring 120,- /m2 og en
billigere udgave EverTECH, som er uden granulat med 10 års garanti til
omkring kr. 92,- /m2. Se evt. mere på www.tagsystem.dk/index1.html

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 25-06-03 16:59

> Prisen inkl. moms på Evergreen ligger på omkring 120,- /m2 og en
> billigere udgave EverTECH, som er uden granulat med 10 års garanti til
> omkring kr. 92,- /m2. Se evt. mere på www.tagsystem.dk/index1.html

Hvis det ikke behøver ligne teglsten kan det fåes endnu billigere. Jeg
købte 300m2 dp100 hos http://www.hp-staaltag.dk/ Det blev en sort
lakeret der er billigere end de plastfoliebelagte.

&A

Fra : fisherprice

Dato : 29-04-03 22:53

hvad med at bruge trækassetter??? Ved ikke hvad det koster i
sammenligning med andet du hare tænkt på, men det er nemt! du placerer
kasetterne og derefter skal der køres noget tagpap på og så er taget
lukket!

http://www.kandu.dk/