vpopmail m. mysql support
Fra : Nukehosting

Dato : 17-03-03 15:54

er der nogen der kan hjælpe mig med følgende problem.

i table stå der pw_passwd, men jeg kan ikke finde ud af hvilken type
kryptering den bruger, jeg skal bruge oplysningen, da jeg selv vil lave et
php/mysql script
med admin/bruger adgang

/nukehosting

Fra : Soren Davidsen

Dato : 17-03-03 16:43

"Nukehosting" <admin[nospam]@nukehosting.dk> writes:

> [...]
>
> i table stå der pw_passwd, men jeg kan ikke finde ud af hvilken type
> kryptering den bruger, jeg skal bruge oplysningen, da jeg selv vil lave et

Hvordan ser den krypterede streng ud ? Man kan vaere heldig at gaette
sig til hvilken kryptering der bruges.

Mvh,

--
___
Soren Davidsen / o\

Fra : Nukehosting

Dato : 17-03-03 17:07

"Soren Davidsen" <soren-usenet200303@tanesha.net> skrev i en meddelelse

> Hvordan ser den krypterede streng ud ? Man kan vaere heldig at gaette
> sig til hvilken kryptering der bruges.

$1$VHNTy$Cqg5JNnNJpgZ6Kuts3ArZ

Fra : Niels Bachmann

Dato : 19-03-03 00:06

[snip]
> i table stå der pw_passwd, men jeg kan ikke finde ud af hvilken type
> kryptering den bruger, jeg skal bruge oplysningen, da jeg selv vil lave et
> php/mysql script
[/snip]

../configure --help siger
--enable-md5-passwords=y|n Turn on (y default ) or off (n) to store
encrypted passwords as md5.

/MVH Niels Bachmann