Dual Boot
Fra : Peter Knudsen

Dato : 17-03-03 13:49

Efter at have installeret Windows XP Pro sker der følgende når maskinen
startes op:
Under selve opstarten får jeg et valg om jeg vil boote Win XP Pro eller et
andet styresystem, der tælles nu ned fra 30 sec. før boot processen
fortsætter. Hvis jeg manuelt trykker Enter springer jeg dette over.
Hvordan kan jeg fjerne denne irriterende "Dual Boot" funktion.?

Venligst
Peter K.

Fra : Madsen

Dato : 17-03-03 13:47

Peter Knudsen skrev:

> [...]
> processen fortsætter. Hvis jeg manuelt trykker Enter springer jeg
> dette over. Hvordan kan jeg fjerne denne irriterende "Dual Boot"

Det har næppe ret meget med bundkortet at gøre. :)

Hvis du kigger i den gruppe som omhandler Windows så vil du ret
hurtigt finde svaret. Sidste gang det blev besvaret var vist i
'Boot W98/XP' fra d. 16/3-03 i <news:dk.edb.system.ms-windows>.

Madsen.

Fra : jk

Dato : 17-03-03 15:49

On Mon, 17 Mar 2003 13:48:54 +0100, "Peter Knudsen" <PNK@mail.dk>
wrote:

> [...]
>fortsætter. Hvis jeg manuelt trykker Enter springer jeg dette over.
>Hvordan kan jeg fjerne denne irriterende "Dual Boot" funktion.?

Det retter du i kontrol panel, system.

Der er noget startup et sted. Der fjerner du flueben ved vis flere
systemer under startup.

Så er det klaret.