netbios
Fra : Gert Empacher

Dato : 19-03-01 14:30

Hej NG.
Er der en der kan vejlede mig med en besked jeg fik.
Jeg var inde og fik scannet min opsætning af pc,en ,på nortons
sikkerhedsside,den gav en besked om at jeg skulle sikre NETBIOS PORT.
Kan jeg bede om lidt hjælp?så ville jeg blive glad.
mvh
Gert Empacher

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 19-03-01 17:55

"Gert Empacher" <geem@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> sikkerhedsside,den gav en besked om at jeg skulle sikre NETBIOS PORT.
> Kan jeg bede om lidt hjælp?så ville jeg blive glad.
Jeg kan prøve:

Jeg kan se du har ADSL hos TeleDK så udgangspunktet er flg.:
Du har et ATM-kort siddende i din maskine. Jeg gætter på at ATM-kortene
optræder som netværkskort, dial-up-forbindelser eller lign. i "Egenskaber
for Netværk"/"Network Properties".
Her vil du kunne se en binding mellem 'fil-deling'/'file-sharing' (eller
noget i den retning). Du skal fjerne bindingen - ikke selve ATM-kortet eller
fil-delingen.

Håber at det gav et fingerpeg i den rigtige retning.

--
` Med Venlig Hilsen | Regards ´
` H e n r i k B ø g h ´