Forminfo sendes via e-mail?
Fra : Lars Henriksen

Dato : 16-03-03 20:53

Hej alle.

Jeg har noget info i en form, som skal sendes til en mailadresse - jeg
har ikke adgang til andet end html... Det skal gøres udenom brugernes egen
mailklient - altså gøres uden de lægger mærke til det... Hvordan??

På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh Lars

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-03 20:45

"Lars Henriksen" <lars_he@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> har ikke adgang til andet end html... Det skal gøres udenom brugernes egen
> mailklient - altså gøres uden de lægger mærke til det... Hvordan??

Du kan bruge et cgi script til at sende det med. Du kan se på din udbyders
hjemmeside, hvordan du sætter det op.

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Lars Henriksen

Dato : 16-03-03 22:51

Hej.

1000 tak for det hurtige og meget anvendelige svar - det funker
allerede!!

Mvh Lars