Har hun fået orgasme?
Fra : Peter

Dato : 16-03-03 17:39

Hej, min pige gennem 4 år har altid sagt at hun aldrig har fået orgasme, hverken via mig,
tidligere elskere eller onani. Hun er 32 år

Nu mener hun alligevel at hun har fået orgasme og beskrev det som små sammentrækninger.
Dette undrer mig, for som mand er man ikke et sekund i tvivl, hvis der virkelig har været en
orgasme. Forholder det sig ikke ligesådan for kvinder?

mvh Peter

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-03-03 17:49

Peter <pet@ingenemail.dk> skrev:

Hej Peter

> [...]
> sammentrækninger. Dette undrer mig, for som mand er man ikke et
> sekund i tvivl, hvis der virkelig har været en orgasme. Forholder det

Jo. Hvis hun er i tvivl, har hun ikke fået orgasme. Sådn sat lidt på
spidsen.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Kat

Dato : 16-03-03 21:37

"Mark Thomas Gazel" skrev:

> Jo. Hvis hun er i tvivl, har hun ikke fået orgasme. Sådn sat lidt på
> spidsen.

Enig!

--
Kat
---

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-03 17:55

"Peter" <pet@ingenemail.dk> wrote in message
[...]

BW; Jeg tror at orgasme og latter er meget beslægtede. Nogle morer sig
uden at le, nogle er lattermilde, nogle ler falsk.

Et måleinstrument, der viser om den har været oppe at ringe, kan ikke
laves for hverken humor-klimax eller erotik-klimax.
Det er mere end psykisk - det er åndeligt - for nogle.
Måske der for nogen eller alle kvinder er lidt rytmisk pulsation i glat
muskulatur nær skeden - måske dette er selvsuggestion skabt for at være
som manden, er ved sig klimax, og derved smigre ham(uden at det behøver
være bevidst, falsk smiger - latter har også grader af ægthed).

Mænd har et overtryk der skal lettes, lidt som med urin.

Kvinder kan lide at være værdsat og at vise det, som en kat der spinder
eller på anden vis. Nogen udstråler glæde og tryghed men ikke med et
højdepunkt. Nogen starter sådan og får så en dag en impuls til spontant
at skrue sig op med adfærd og eller lyd.

Jeg spurgte en massagepige "Får du nogen gange orgasme (med en kunde) "
og hun misforstod som om jeg mente om hun ku klare det med mig, og hun
svarfede "Så koster det ekstra".

Læg vægt på at manden skal have det rart - hvis pigen har ideer til hvad
hun vil have anderledes, så forsøges det - og selvom ting kan snakkes
ihjel, så er åbenhed godt. DEr er intet problem i hvis piger aldrig for
den opreklamerede orgasme - mænd har andre fjer i hatten - man bliver
lige så let gravid uden orgasme.

Spørgeskemaundersøgelser siger vist både 10% og 90% orgasmer er teater -
men dem tror jeg ikke på om sådant. Man må leve med uvished og lægge
vægt på de vigtigere ting og lade dette komme af sig selv.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-03-03 21:45

Peter wrote:
> [...]
> sammentrækninger. Dette undrer mig, for som mand er man ikke et
> sekund i tvivl, hvis der virkelig har været en orgasme. Forholder det

hmmmm jeg sidder her og tænker "orgasme og orgasme, der er sku forskel på at
komme og så få en orgasme"...

for mit vedkommende kan jeg da sige at jeg sagtens kan komme hvor det er små
(og større) sammentrækninger i underlivet, men jeg har også fået den type
altopslugende orgasmer som bare dræner en totalt for alt.... begge dele er
dejligt, men det er såsandelig meget nemt at kende forskel på....

det skulle dog ikke undre mig at der findes kvinder derude der ikke kender
de små triggerområder på deres egen krop, og de derfor ikke har prøvet en
"rigtig" orgasme... dem er der nemlig kun en vej frem til... øvelse øvelse
øvelse...... og når det føles godt, så bliv ved... føles det på nippet til
ubehageligt godt, så bliv ved, og føles det så godt at det nærmest er
uudholdeligt... _så_bliv_ved_!!! for det er der der sker ting og sager ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Nicolai

Dato : 17-03-03 09:40

On Sun, 16 Mar 2003 21:44:59 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote:

>hmmmm jeg sidder her og tænker "orgasme og orgasme, der er sku forskel på at
>komme og så få en orgasme"...

Det samme gælder for mænd. Udløsningen i sig selv er jo en fysisk ting
som man kan se, men for mit vedkommende oplever jeg da også en
kulmination af det hele, hvor udløsningen også resultere i at jeg er
totalt væk bagefter, i nogle tilfælde i ret lang tid.

Der er nogen mellemniveauer hvor man får en mindre orasmeoplevelse, og
så er de mislykkede, hvor man ganske vist sprøjter men der ikke er en
egentlig orgasme.

Men selve sprøjtet kan også variere. Hvis jeg har været tilstrækkelig
ophidset i lang og får en totalorgasme, sprøjter jeg ofte også meget
kraftigt og i store mængder. Rekorden er vel et tidspunkt hvor jeg lå
ned, og klatterne ramte 1½ meter bag mit hovede

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-03 10:30

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> wrote in message

[...]

BW: Billedlig talt - ikke?

Jeg syns også at langvarig onani med gode pornofilm hvor man holder sig
lige på take-off punktet længe, giver nogle vildt gode powersprøjt og
paradisoplevelser - men efterhånden skal det være en afsindig god
partner eller film for at jeg ikke hellere vil ind-ud-færdig på et par
minutter - det er der lissom også en præstation i (og piger der oplever
statussymbol i at fyren har slikket klit ½ time er heldigvis en uddøende
race)

Jeg har foreslået dyre væddemål med mange der påstod at de kunne få et
kondom til at springe ved alm samleje.
Altid har de bakket ud. Dvs de løj - er der stor sandsynligghed for..
Tør du et væddemål om 1½ meter? Vidne kan være i nabolokale og ikke
forstyrre.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-03-03 14:09

[Bo Warming | Mon, 17 Mar 2003 10:29:58 +0100]

>Rekorden er vel et tidspunkt hvor jeg lå
>ned, og klatterne ramte 1½ meter bag mit hovede
>BW: Billedlig talt - ikke?

Nej, den var god nok. Det var nemlig mig der spillede ham imens, og
sprøjtet gik fra mit gæsteværrelse til mit køkkengulv! I virkeligheden
var det nok mere end 1½ meter...

>Jeg har foreslået dyre væddemål med mange der påstod at de kunne få et
>kondom til at springe ved alm samleje. Altid har de bakket ud. Dvs de løj - er der stor sandsynligghed for..

Enig, de påstande har jeg heller aldrig troet på.

>Tør du et væddemål om 1½ meter? Vidne kan være i nabolokale og ikke
>forstyrre.

Det er ikke nødvendigt - jeg har fået ham til at sprøjte sådan flere
gange; og bliver imponeret hver gang. Det er dog noget der oftest sker
når jeg gør "ting" ved ham...

Det skal dog siges at han ikke sprøjter sådan normalt, men kun når han
er ekstremt liderlig !!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Nicolai

Dato : 17-03-03 17:43

On Mon, 17 Mar 2003 14:08:54 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Det er ikke nødvendigt - jeg har fået ham til at sprøjte sådan flere
>gange; og bliver imponeret hver gang. Det er dog noget der oftest sker
>når jeg gør "ting" ved ham...

Og efterhånden som jeg bliver ældrer er det vel også en smule for
nedadgående. Måske vi skal forsøge at forevige det på video inden det
er for sent ;)

>Det skal dog siges at han ikke sprøjter sådan normalt, men kun når han
>er ekstremt liderlig !!

Ja, det ville nok være lidt svært at kombinere god indstilling og
placering af kameraet med et af disse powersprøjt.

Men jeg har heller aldrig oplevet andre der sprøjter så kraftigt.
Desværre.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Henrik

Dato : 17-03-03 16:12

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kraftigt og i store mængder. Rekorden er vel et tidspunkt hvor jeg lå
> ned, og klatterne ramte 1½ meter bag mit hovede

Min "rekord" er da der oppe omkring. Det var vel en meters penge bag mit
hovede mens jeg lå ned.

> (og piger der oplever
> statussymbol i at fyren har slikket klit ½ time er heldigvis en uddøende
> race)

Min kæreste lever da endnu!

>... få et kondom til at springe ved alm samleje.

Shit happens...

> Altid har de bakket ud. Dvs de løj - er der stor sandsynligghed for..
> Tør du et væddemål om 1½ meter? Vidne kan være i nabolokale og ikke
> forstyrre.

Det lyder da sygt.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-03 17:42

"Henrik" <henri@noggeleif.dk> wrote in message

> Shit happens...

> Det lyder da sygt.

Både vedr at sprænge kondom og spdsprøjte meterlangt, er der store
blufærdighedstærskler - altså forsøgspersonerne bakker ud med den dumme
undskyldning at det er "for sygt"..

Jeg tror at folk ofte overdriver når de ved at det aldrig kommer an på en
praktisk prøve.

Dengang der ikke var elektronisk testning af kondomer, kunne MÅSKE en
titusindedende del af kondomerne gå i stuykker pga fabrikationsfejl.

Idag sker kun afglidning, aldrig sprængning, når da ikke der er sket
mekanisk beskadigelse af kondom fx med negl efter udpakning, eller
skeden/røvhullet er KNASTØRT.

Jeg tror ikke det er praktisk eller teoretisk muligt at sprøjte sæd op og
hen, så klatten lander 1½ meter fra penis - jeg har som spejder lavet mange
tissekonkurrencer og når tyngden hjælper til, så kan det nok gøres, men
næppe ellers.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-03-03 19:42

> [...]

> op og hen, så klatten lander 1½ meter fra penis - jeg har som spejder
> lavet mange tissekonkurrencer og når tyngden hjælper til, så kan det

Er der ikke én der lige sender BW et filmstump fra en pornofilm, der viser
det kan lade sig gøre

Fra : John Sahl

Dato : 17-03-03 19:46

Mark Thomas Gazel wrote:
> Er der ikke én der lige sender BW et filmstump fra en pornofilm, der
> viser det kan lade sig gøre

Det må absolut være din opgave

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-03-03 23:01

John Sahl <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev:

Hej John

> Det må absolut være din opgave

Hvem mig? Porno? I take the fifth

Fra : John Sahl

Dato : 18-03-03 00:01

Mark Thomas Gazel wrote:
> John Sahl <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev:
>
> Hej John

Hey Mark,

> Hvem mig? Porno? I take the fifth

Kom nu, du er ikke en kvinde, det er tilladt for dig at
spytte ud ,-)

Fra : Henning

Dato : 18-03-03 08:34

> Hey Mark,

> Kom nu, du er ikke en kvinde, det er tilladt for dig at
> spytte ud ,-)

Jeg havde for et års tid siden et klip af en kvinde og
en hest, det så ud som om den sprøjtede mere end 1½ m.
Men det gælder måske ikke?

MVH
Henning

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-03-03 16:31

> Hey Mark,

> Kom nu, du er ikke en kvinde, det er tilladt for dig at
> spytte ud ,-)

Han skal da sluge...

Lars

Fra : John Sahl

Dato : 18-03-03 16:41

Lars Wagner Hansen wrote:
> Han skal da sluge...

Så skal hun sgu også.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-03-03 19:36

[Bo Warming | Mon, 17 Mar 2003 17:42:25 +0100]

>Jeg tror ikke det er praktisk eller teoretisk muligt at sprøjte sæd op og
>hen, så klatten lander 1½ meter fra penis

Du kan tro hvad du vil; men som sagt er det nok mere end det - hvis der
er ½ meter fra pikken til ansigtet, og derefter fra ansigtet til mit
køkkengulv, er det jo nok nærmere de 2 meter...

Den dag i dag, kan jeg blot sige at der "kun" er lidt over 1 meter fra
hvor Nicolai har pikken når han sprøjter i sin seng, til hvor vægen ved
hovedgærdet begynder, og det er slet ikke sjældent at man hører
klatterne ramme den væg med et "smat" - og at den væg skal rengøres
efter en udløsning.

Ak, hvem der havde disse evner... Det skal dog også sige at det er
evner han ikke havde set før han mødte mig - ingen andre kan gøre ham SÅ
hamrende liderlig som der skal til for disse kraftsprøjt

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Niels Henriksen

Dato : 17-03-03 21:56

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Ak, hvem der havde disse evner... Det skal dog også sige at det er
> evner han ikke havde set før han mødte mig - ingen andre kan gøre ham SÅ
> hamrende liderlig som der skal til for disse kraftsprøjt

Så er der jo os der foretrækker at have et stykke køkkenrulle eller tøj til
at snuppe strålerne

--
Niels

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-03-03 23:09

[Niels Henriksen | Mon, 17 Mar 2003 21:56:15 +0100]

>Så er der jo os der foretrækker at have et stykke køkkenrulle eller tøj til
>at snuppe strålerne

Jeps - dog som regel plejer jeg at være der med munden til at fange
ladningen, men fra tid til anden er det fedt at se dette springvand

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-03 08:29

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> [...]
> evner han ikke havde set før han mødte mig - ingen andre kan gøre ham SÅ
> hamrende liderlig som der skal til for disse kraftsprøjt

1234567890abcdefghij

Har jeg forstået ret? Hvis ovenstående 2 meter har pik ved 5 og ansigt ved
0 og køkkengulv starter ved j

Og personen ligger på ryggen i sengen og pikken skyder skråt opad så kan
sæden nå de 1½ meter til j (og måske endda 2 meter)

Men der kan også være en væg ved e altså 1 meter fra pikken og her kan
sæden ramme med så stor kraft, at det kan høres.

Hvis nogen har en pornofilm, der sandsynliggør at sådant er muligt, vil jeg
meget gerne se den.

Jeg vil også gerne indgå et væddemål - jeg tror ikke, at overtryk i bløde
kropsvæv kan muliggøre helt så meget kraft bag sædsprøjt.

Pornosprøjt(hvor manipulation er mulig) plejer at være vandrette mod
pigekrop eller ansigt og jeg har ikke set rækkevidde over en meter - og her
hjælp tyngdekraften til.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, N, 35861000

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-03-03 23:06

[Bo Warming | Tue, 18 Mar 2003 08:28:45 +0100]

> [...]
>Men der kan også være en væg ved e altså 1 meter fra pikken og her kan
>sæden ramme med så stor kraft, at det kan høres.

Jeps, det er 100% korrekt forstået (selvom dog noget kryptisk).

>Jeg vil også gerne indgå et væddemål - jeg tror ikke, at overtryk i bløde
>kropsvæv kan muliggøre helt så meget kraft bag sædsprøjt.

Well, tough luck; jeg kan ikke rigtigt se det fede ved at vædde om det;
(altså med mindre at vi snakker om mange penge). Vi og vores
sexlegekammerater ved hvad vi har set (og ser) - så hvad du tror eller
ej, er knap så vigtigt.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-03 00:41

> [...]
> (altså med mindre at vi snakker om mange penge). Vi og vores
> sexlegekammerater ved hvad vi har set (og ser) - så hvad du tror eller

Hvor mange penge skal der til, for at I gider nævnte væddemål.?
Jeg kan godt se at overvågning er lidt "sygt" og der skal vel ske
tilkaldelse en dag I er vildt inspirerede, men hvis det er muligt - og vi
kan sætte halv pengepræmie for een meter - så bør det kunne gøres

Gad vide hvad naturen har af fordel ved ekstra sprøjtekraft ved særlig lang
opgejlning?
Er man to, er der sport i grundigt forspil over lang tid, men vedr onani
blev syns jeg det blir intenst at hurtig afvikling?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 20-03-03 22:22

[Bo Warming | Wed, 19 Mar 2003 00:40:48 +0100]

>Hvor mange penge skal der til, for at I gider nævnte væddemål.?

Personligt ville jeg mene at der skulle vel 5.000,- på bordet før jeg
har lyst til at bruge ½ fridag på projektet...

Dog tror jeg ikke at Nicolai vil synes at det er så pokkers sjovt... det
der virker for ham er jo at jeg har gjort ham ekstremt ophidset fordi vi
begge hele tiden "piller" ved hans fantasier.

Dette ville gå i stykker når han vidste at det var "med et formål" - jeg
tror simpelthen at oplevelsen ville være laaangt mindre, og derfor
sikkert også sprøjtet.

>Gad vide hvad naturen har af fordel ved ekstra sprøjtekraft ved særlig lang
>opgejlning?

Næh, det kan jeg heller ikke se. Måske noget med at "den der får
mindst" har bedre chance for at "ramme" og derved lidt kompenserer?

Aaaaaaaaner det ikke - men der er jo mange ting i vores sex- og samliv
der er ikke er så "naturlige" - alene lysten til at bruge prævention

>Er man to, er der sport i grundigt forspil over lang tid, men vedr onani
>blev syns jeg det blir intenst at hurtig afvikling?

Forspil? Det er ikke noget vi bruger så meget hér i hytten - en fordel
ved at være 2 mænd; den ene kan blive tændt med det samme, når den anden
har lyster

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : nusle

Dato : 20-03-03 23:48

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej René.

> Forspil? Det er ikke noget vi bruger så meget hér i hytten - en fordel
> ved at være 2 mænd; den ene kan blive tændt med det samme, når den anden
> har lyster

Hmmm.... det er altså ikke kun begrænset til at være
gældende for mænd!

mange hilsner
nusle

Fra : Chokmah

Dato : 21-03-03 02:08

On Thu, 20 Mar 2003 23:47:42 +0100, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

>"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
>
>Hej René.

>Hmmm.... det er altså ikke kun begrænset til at være
>gældende for mænd!

jeg sad lige og tænkte det sammen - det er rigtigt kvinders drift er
lidt mere kringlet at fatte ind mænds men for helved når den fungere
så er det jo en evighedes maskine
Mv.
Bo MM

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-03 02:27

> [...]
>
> Forspil? Det er ikke noget vi bruger så meget hér i hytten - en fordel
> ved at være 2 mænd; den ene kan blive tændt med det samme, når den anden

Find en opmand . Evt. et video-kamera .
5000 kr er OK.

Hvis I er så sikre på, at det kan ske, så kan det vel også gentages - og vi
taler jo ikke om hårdt eler farligt arbejde.Mail udkast til kontrakt.

Er der ikke nogen af de mange, der har pralet med at kunne få et kondom til
at springe, der også vil vædde om, at dette kan ske under kontrollerede
omstændigheder, dvs ikke er lutter pral.
Gider du være opmand, Jens Bruun?

Hvis to - mænd eller m/k - er så tændt på hinanden og tænker så synkront, at
der ikke skal forspil ind imellem det første liderlige øjekast og så
sprøjtet, så forstår jeg ikke,
at der skal en halv fridag til projektet?

Fra : Nicolai

Dato : 21-03-03 21:57

On Fri, 21 Mar 2003 02:26:33 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Find en opmand . Evt. et video-kamera .
>5000 kr er OK.

Beklager, men jeg tror ikke jeg vil kunne være sikker på en sådan
powerudløsning hvis det var med usselt mammon som formål.

Men hvis det lykkedes os at fange det på video en dag, så kan det da
godt være at jeg offentliggør et lille klip.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-03-03 21:03

[Bo Warming | Fri, 21 Mar 2003 02:26:33 +0100]

>Find en opmand . Evt. et video-kamera .
>5000 kr er OK.

Well, som Nicolai har skrevet - selvom vi kan lave massere planer - er
det trods alt ham der er den centrale aktør, og han har ikke lyst. (det
forstår jeg egentlig godt).

>Hvis to - mænd eller m/k - er så tændt på hinanden og tænker så synkront, at
>der ikke skal forspil ind imellem det første liderlige øjekast og så
>sprøjtet, så forstår jeg ikke, at der skal en halv fridag til projektet?

Det er fordi at han jo ikke sprøjter 1½ meter HVER gang (så skulle der
da males i soveværrelset snart), men kun når han er blevet "gjort
liderlig" gennem længere tid.

Lidt ærgeligt at vi har gæster i morgen - ellers ville det være en
typisk dag hvor der var tid til at lege lidt ekstra og så lade det
kulminere i noget ganske suverent.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-03-03 14:33

In news:jKtea.10577$mO1.10068@fe10.atl2.webusenet.com, Bo Warming
> [...]

> kondom til at springe, der også vil vædde om, at dette kan ske under
> kontrollerede omstændigheder, dvs ikke er lutter pral.

En gang imellem er du sgu' en idiot at høre på, Bo Warming. Jeg har oplevet
sprængte kondomer to gange i midt liv. Begge gange medførte det uønsket
graviditet. Det er sgu' ikke noget at prale af, men du ser det tydeligvis
anerledes.

> Gider du være opmand, Jens Bruun?

Ja, det kunne du lide, hva'?

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-03 15:26

> [...]
> sprængte kondomer to gange i midt liv. Begge gange medførte det uønsket
> graviditet. Det er sgu' ikke noget at prale af, men du ser det tydeligvis

At være idiot er at være uvidende og eller ulogisk.
Mit motiv til at søge oplysninger og om muligt tjække dem er at jeg tror
kondomers ry er uretfærdigt forringet, af pral om at de ikke holder.

Sandsynligheden for at et tilfældigt samleje fører til graviditet er ca 1%
Det er et utroligt tilfælde at du to gange har oplevet kondombrist begge
gange med graviditet til følge

> Ja, det kunne du lide, hva'?

Alle bør da kunne lide at ammestue historier erstattes af pålidelige data.

Hvis nogen mente at kunne gentage præstationen i fx en ud af ti samlejer, og
hvis du boede tæt, så ville det da være nyttigt om det flaskede sig at du
kunne være kontrollant - hvis forsøgspersonerne var uhæmmede. Du virker
idealistisk. Jeg kunne også, men har vist et dårligt ry.

Pålidelige data burde universiteterne sørge for, men de er for afstumpede og
inkompetente. Så privat bør gøre en indsats for at bekæmpe AIDS mm ved at få
sandheden frem.

Hvad er grunden til at diskretion er så vigtig vedr samleje, men ikke vedr
at spise et måltid mad sammen?

Fra : Chokmah

Dato : 24-03-03 21:39

On Mon, 24 Mar 2003 14:32:49 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>sprængte kondomer to gange i midt liv. Begge gange medførte det uønsket
>graviditet. Det er sgu' ikke noget at prale af, men du ser det tydeligvis

ja nu ved jeg ikke om jeg bare har være heldig med mine kondom indkøb
eller jeg simpelthænd er dårligt udrustet ? men jeg har nu kun
været ude for det EN GANG det var med en luder i det aids befængte
Afrika i 87 ... hvor man have impoteret nogen Italienske kondomer...
de må ha ligget i varmen længe og været ringe fra starten for jeg fik
det sgu ikke mere ind på og bing så lå man der med alle sine talenter
ringen over pungen og min erigerede mandoms pragt dybt oppe i den mest
salgbare west afrikanske største turist atraksion ..... eksl. gummi
havde det ståte mig i 18 kr - så hvad gør man :) ?

>Ja, det kunne du lide, hva'?

ja han er snu satan den her HR Warming ......

Fra : PerX ...

Dato : 21-03-03 02:01

In article <MPG.18dec7198275722d9897a9@news.inet.tele.dk>,
pet@ingenemail.dk says...
> Nu mener hun alligevel at hun har fået orgasme og beskrev det som små sammentrækninger.
> Dette undrer mig, for som mand er man ikke et sekund i tvivl, hvis der virkelig har været en
> orgasme.

Er du sikker på det? Det virker som mange mænd tror at en udløsning er
det samme som en orgasme ...

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-03 02:30

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <MPG.18dec7198275722d9897a9@news.inet.tele.dk>,
> pet@ingenemail.dk says...
> >

> Er du sikker på det? Det virker som mange mænd tror at en udløsning er
> det samme som en orgasme ...

Bøsser hævder undertiden at stimulation af blærehalskirtlen(prostata) via
indersiden af endetarmen kan give orgasme-muskelsammentrækninger igen og
igen - ligesom kvinders multiple orgasmer.

Dvs de har først en kombineret udløsning og orgasme og derefter tørorgasme
og tørorgasme og tørorgasme.

Men passer det - sex sker mellem ørerne, og pral og fantasi er konge?