PC-finder fra Gigasoft
Fra : ab

Dato : 16-03-03 10:39

Nogen, der kender denne form for tyverisikring - med et mdl. gebyr på kr.
10,- ?

http://www.gigasoft.dk/FAQ.asp
Mon programmet kan identificere mere end harddisken ?

ab.

Fra : Jesper Krogh

Dato : 16-03-03 13:39

I dk.edb.sikkerhed, skrev ab:
> Nogen, der kender denne form for tyverisikring - med et mdl. gebyr på kr.
> 10,- ?
>
> http://www.gigasoft.dk/FAQ.asp
> Mon programmet kan identificere mere end harddisken ?

Prøv at søge lidt tilbage i gruppen, evt. gennem
http://groups.google.com, der er masser af ting om ovenstående.

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabber.krogh.cc

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 16-03-03 23:04

On Sun, 16 Mar 2003 12:38:34 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<jesper@krogh.cc> wrote:

>Prøv at søge lidt tilbage i gruppen, evt. gennem
>http://groups.google.com, der er masser af ting om ovenstående.

Jeg tror der kommer mange flere af den slags spørgsmål.
Jeg så programmet i denne uges avis fra Kvickly...

/Jesper