leje af sandblæser 9000-9700
Fra : Jan Holm

Dato : 16-03-03 12:25

Hej Alle

Er der nogen der ved hvor jeg kan leje en
sandblæser i følgende område 9000-9700

Mvh
Jan Holm

Fra : Gert Espersen

Dato : 17-03-03 08:32

Hos Momme i Aalborg kan du leje en vådsandblæser til puds og lignende

-Gert..

Fra : Jan Holm

Dato : 17-03-03 10:09

"Gert Espersen" <ge@but.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hos Momme i Aalborg kan du leje en vådsandblæser til puds og lignende
> -Gert..

Hej Gert

Kender godt momme men jeg har søgt og søgt men kan
ikke finde et nummer overhovedet.

Derudover har jeg overvejet at få en proffesionel til at
klare opgaven. De reklamere med kvm priser på ca 30 kr
og jeg har kun 15 kvm der skal have turen. Jeg har tidligere
skrevet herinde om noget problematisk maling på vores
hvælvinge beton loft i køkkenet. Intet dur så nu har jeg istedet
tømt køkkenet for alt og så skal der sandblæses... For væk det
skal det maling.

Mvh
Jan Holm

Fra : Ole Jensen

Dato : 17-03-03 10:39

> [...]
> hvælvinge beton loft i køkkenet. Intet dur så nu har jeg istedet
> tømt køkkenet for alt og så skal der sandblæses... For væk det

Se her
http://www.dne-udlejning.dk/

mvh
Ole-J