Træpæon
Fra : JeNyLa

Dato : 16-03-03 00:08

Hej
I et eller andet katalog om buske o.l. har jeg set et billede af en meget
smuk træpæon. Den var hvid og der stod at den fik flotte frugter eller
frøkapsler i efteråret.

Nu vil jeg gerne finde den igen, men det er ikke lykkedes mig endnu, selv om
jeg har ledt efter det blad i flere dage.
Er der nogen, som kender til sådan en ?
Jette

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 16-03-03 00:30

JeNyLa <jenyla@privat.dk> skrev i en
> [...]
om
> jeg har ledt efter det blad i flere dage.

Jeg har lige plantet en rød. For mit vedkommende er valget truffet, fordi
jeg går efter planter der ikke skal bindes op, og så synes jeg der har været
for få blomster i de alm. Henad-jorden-liggende-Pæoner.

Hvis du vil se billeder, kan du søge på tree-peony og white.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen