Efterlyser et program
Fra : Karsten

Dato : 19-03-01 11:10

Bær over med mig, men jeg håber at der er en her i ng´en som ligger inde med
den danske version af følgende program, og som gerne vil sende dem til mig
som en zip-fil.
1.Dosshell (IBM) DK

For den jeg har, virker ikke.
--
---------
Karsten Strøm

Fra : Steen Kleis S›rensen

Dato : 22-03-01 08:50

Hej Karsten

Jeg fandt frem til beskrivelsen af dosshell i CMDREF.INF til PCDOS
7.0. - S† vidt jeg husker var den inkluderet i IBMs DOS-versioner fra
4.0 og fremad. - Den checker sandsynligvis at, den DOS-version den
k›rer med, er den den er leveret med. - Hvilken version er det du
savner? - Jeg kan muligvis finde den.

Mvh
Steen
kleis@image.dk