størelsen??
Fra : line_muzzer@hotmail.~

Dato : 15-03-03 11:43

hej...jeg er en pige der kun har været sammen med min nuværrene
kæreste og jeg synes hans pil er lige lovlig stor

så nu er det jeg lige vil høre om der er et "gemmensnit" på størelsen
??

eller er der nogen fyre der har lyst til at fortælle størelsen på
deres egen?? i stiv tilstand selvfølgelig

på forhånd mange tak

knus Line

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-03-03 12:31

<line_muzzer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kæreste og jeg synes hans pil er lige lovlig stor
>
> så nu er det jeg lige vil høre om der er et "gemmensnit" på størelsen

En gennemsnitlig penis er vel et sted mellem 15 og 18 cm lang og mellem 3 og
4 cm i diameter i erigeret tilstand. Nu har jeg ikke lige selv målt efter,
men det lyder vist meget plausibelt.

Anders Peter Johnsen

Fra : Ally

Dato : 15-03-03 14:50

>En gennemsnitlig penis er vel et sted mellem 15 og 18 cm lang og mellem 3 og
>4 cm i diameter i erigeret tilstand. Nu har jeg ikke lige selv målt efter,
>men det lyder vist meget plausibelt.

Hvis jeg ikke husker helt galt, så stod der i BT for et par måneder
siden, at gennemsnitslængden går fra 13 til vistnok 18 cm. Jeg havde
klippet det ud, fordi jeg regnede med, det på et tidspunkt skulle
dukke op som spørgsmål i dss... men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde
det

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Ally

Dato : 24-03-03 22:18

On Sat, 15 Mar 2003 14:49:50 +0100, Ally <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>klippet det ud, fordi jeg regnede med, det på et tidspunkt skulle
>dukke op som spørgsmål i dss... men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde

Og i dag fandt jeg det søreme Der står:

-----
Sort er stort
Problemet ville være løst, hvis de var født som sorte mænd, for deres
penisser måler i gennemsnit 16-20 centimeter. Den længste penis i
verden tilhører i øvrigt en af slagsen... den måler 28 centimeter, og
kan ses på et billede på Erotisk Museum i København, hvis nogen skulle
være interesseret. Den danske mands penis måler i gennemsnit 13-15
centimeter i erigeret tilstand og 5-10 centimeter i slap.
Til gengæld kan han fryde sig over, at asiatiske mænd har et endnu
mindre lem; det er på 10-14 centimeter. I Japan har man derfor også
kondomer, der er langt mindre.
-------

Så jeg huskede kun halvt rigtigt.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 27-03-03 20:44

On Mon, 24 Mar 2003 22:17:55 +0100, Ally <quincy_md@hotmail.com> wrote:

> [...]
>være interesseret. Den danske mands penis måler i gennemsnit 13-15
>centimeter i erigeret tilstand og 5-10 centimeter i slap.

Damn så ligger jeg sqi over gennemsnittet, og det endda rimeligt pænt
over.
Flemming Jacobsen

Fra : Henning

Dato : 15-03-03 15:21

> [...]
> ??
>
> eller er der nogen fyre der har lyst til at fortælle størelsen på
> deres egen?? i stiv tilstand selvfølgelig

http://www.netdoktor.dk/q&a-svar/angst/0000002.htm

MVH
Henning

Fra : Max

Dato : 21-03-03 13:37

> http://www.netdoktor.dk/q&a-svar/angst/0000002.htm

Tak for linket...synes at det var en beroligende ting at læse

/Max

Fra : PerX ...

Dato : 24-03-03 15:06

In article <b5f110$h9s$1@sunsite.dk>, maxses@hotmail.com says...

> Tak for linket...synes at det var en beroligende ting at læse

Om det så er rigtig er noget andet ;)

Fra : Chokmah

Dato : 15-03-03 16:32

On 15 Mar 2003 10:42:45 GMT, line_muzzer@hotmail.com wrote:

> [...]
>kæreste og jeg synes hans pil er lige lovlig stor
>
>så nu er det jeg lige vil høre om der er et "gemmensnit" på størelsen

det kommer selvfølig an på hvor du måler fra og situasione
Go sex fra skam bent til spids knap 18-19 cm kedelig sex 17 cm...
brede med skyde lære ca 6 cm tror jeg .... ( har ikke nogen skyde lære
! )

men jeg synes da i den demokratiske tjeneste snakt vi skal have en
tråd om skede stramhed - det må da ku måles på en eller anden måde :)
??? evt afstand fra skede åbing til livmoder hals trygget i mellem
skede vægene...?

Mv
Bo M Mogensen