Speech
Fra : Olsen

Dato : 15-03-03 01:12

Hvordan slette jeg speech fra officexp-installationen?

Jeg kan ikke se den på CD-en.

--
Hilsen fra Olsen

snip@post8.tele.dk

Fra : pre

Dato : 15-03-03 09:18

Kontrol Panel/Tilføj-Fjern og alt det der. Office fælles... Bruger Input -
Speech.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : Olsen

Dato : 16-03-03 01:00

pre wrote:
> Kontrol Panel/Tilføj-Fjern og alt det der. Office fælles... Bruger
> Input - Speech.

Det fremgår ikke af officexp. Kan det hedde noget andet?

I hvert fald findes " Office fælles" ikke i min xp-version.

Fra : pre

Dato : 16-03-03 10:09

Som regel er det nemt at oversætte til Engelsk. Det modsatte er svært og da
jeg har en Engelsk installation må jeg enten citere eller "skyde" på noget.
Her er citatet for den sidste del af transaktionen:

Pull down the list under Office Shared Features and under Alternative User
Input turn the icon in front of Speech to a big X. Click update.

Endelig kan man bruge søgefunktionen som virker fint på en CD.