/ Forside / Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Folkeskole
#NavnPoint
Nordsted1 3349
ans 2305
refi 1141
svendgive.. 1133
dova 890
frieda 840
hjkofoed 839
berpox 773
arne.jako.. 659
10  viviborgen 630
Død gruppe?
Fra : Bodil Grove Christen~


Dato : 14-03-03 20:19

Er denne ng helt uddød?

Mvh. Bodil.



 
 
Arne H. Wilstrup (14-03-2003)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 14-03-03 20:43


"Bodil Grove Christensen" <grovebgcFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3e722b05$0$24706$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Er denne ng helt uddød?

I denne tid foregår der hektisk aktivitet på skolerne i landet største
kommune - de frygtede timeudmeldinger kommer ud, der får betydning for
antallet af lærere, der skal forflyttes til andre skoler, hvilke nye, der
skal ansættes, sammenlægninger af klasser etc. etc - det er klart at endnu
færre har lyst til at bruge deres tid med at skrive i nyhedsgrupper, når så
nære ting er på tapetet.

--
ahw



Jørn Hedegaard Povls~ (14-03-2003)
Kommentar
Fra : Jørn Hedegaard Povls~


Dato : 14-03-03 23:21

Arne H. Wilstrup wrote:
> "Bodil Grove Christensen" <grovebgcFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en
> meddelelse news:3e722b05$0$24706$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>>Er denne ng helt uddød?
>
>
> I denne tid foregår der hektisk aktivitet på skolerne i landet største
> kommune - de frygtede timeudmeldinger kommer ud, der får betydning for
> antallet af lærere, der skal forflyttes til andre skoler, hvilke nye, der
> skal ansættes, sammenlægninger af klasser etc. etc - det er klart at endnu
> færre har lyst til at bruge deres tid med at skrive i nyhedsgrupper, når så
> nære ting er på tapetet.
Hvor de nære ting f.eks er at udrede problematiken
omkring "kvajpanden i USA" (Emne:Re: Ulovlige kombatanter,
Nyhedsgruppe:dk.politik,Dato:2003-03-13 07:56:00 PST)?

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen


Grethe / Sportslex (15-03-2003)
Kommentar
Fra : Grethe / Sportslex


Dato : 15-03-03 09:09

"Jørn Hedegaard Povlsen" skrev i en meddelelse...
> Arne H. Wilstrup wrote:
> > det er klart at endnu færre har lyst til at bruge deres tid
> > med at skrive i nyhedsgrupper, når så nære ting er på
> > tapetet.

> Hvor de nære ting f.eks er at udrede problematiken
> omkring "kvajpanden i USA" (Emne:Re: Ulovlige kombatanter,
> Nyhedsgruppe:dk.politik,Dato:2003-03-13 07:56:00 PST)?

Ja, du har ret i, at Arne heldigvis ikke hører til de "endnu
færre".

--
Bedste hilsner Grethe
Homepage: http://www.sportslex.com/
Dybdegående viden til fysisk aktive mennesker med
interesse for sport, bjergvandring og skiløb.





Svend Pedersen (15-03-2003)
Kommentar
Fra : Svend Pedersen


Dato : 15-03-03 09:25

"Grethe / Sportslex" <nn@nn.dk> skrev i en meddelelse
news:b4un2m$4e9$1@sunsite.dk...
> "Jørn Hedegaard Povlsen" skrev i en meddelelse...
> > Arne H. Wilstrup wrote:
> > > det er klart at endnu færre har lyst til at bruge deres tid
> > > med at skrive i nyhedsgrupper, når så nære ting er på
> > > tapetet.
>
> > Hvor de nære ting f.eks er at udrede problematiken
> > omkring "kvajpanden i USA" (Emne:Re: Ulovlige kombatanter,
> > Nyhedsgruppe:dk.politik,Dato:2003-03-13 07:56:00 PST)?
>
> Ja, du har ret i, at Arne heldigvis ikke hører til de "endnu
> færre".

Prøv du at spørge over i dk.politik, om ordet "heldigvis" om løgneren og
folkemordsfornægteren Arne Wilstrup er velvalgt.

Betegnelsen "løgner" er velvalgt og dokumenteret flere gange, og den
almindelige konklusion og konsensus blandt *vi* "neofascistiske" debattører
er efterhånden, at manden er syg. Så ... "heldigvis"??




Arne H. Wilstrup (15-03-2003)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 15-03-03 10:04


"Svend Pedersen" <sv.pedersen@FJERN.DETTE.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3e72e215$0$222$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Grethe / Sportslex" <nn@nn.dk> skrev i en meddelelse
> news:b4un2m$4e9$1@sunsite.dk...
> > "Jørn Hedegaard Povlsen" skrev i en meddelelse...
> > > Arne H. Wilstrup wrote:
> > > > det er klart at endnu færre har lyst til at bruge deres tid
> > > > med at skrive i nyhedsgrupper, når så nære ting er på
> > > > tapetet.
> >
> > > Hvor de nære ting f.eks er at udrede problematiken
> > > omkring "kvajpanden i USA" (Emne:Re: Ulovlige kombatanter,
> > > Nyhedsgruppe:dk.politik,Dato:2003-03-13 07:56:00 PST)?
> >
> > Ja, du har ret i, at Arne heldigvis ikke hører til de "endnu
> > færre".
>
> Prøv du at spørge over i dk.politik, om ordet "heldigvis" om løgneren og
> folkemordsfornægteren Arne Wilstrup er velvalgt.
>
> Betegnelsen "løgner" er velvalgt og dokumenteret flere gange, og den
> almindelige konklusion og konsensus blandt *vi* "neofascistiske"
debattører
> er efterhånden, at manden er syg. Så ... "heldigvis"??

Som sædvanlig sammenligner man æbler og pærer - denne gruppe har intet med
dk.politik at gøre, så hvorfor hr. S.Pedersen drager den gruppe ind i
debatten kan man kun gisne om - i denne gruppe forsøger jeg at tale om
skolepolitik og ikke om samfundspolitiske forhold - denne gruppe er viet til
et yderst snævert område, nemlig folkeskolen og undervisning -

Når hr. S.Pedersen altså bringer mine opfattelser i dk.politik på banen, så
er det naturligvis for at genere mig personligt i håbet om at mine kolleger
og andre vil tage afstand fra mig - hensigten helliger midlet.

Men skulle man alligevel være blevet nysgerrig omkring S.Pedersens
løgnagtige påstande, så skal jeg for en ordens skyld blot tilkendegive at
S.Pedersen ikke taler et ord sandt her.
Baggrunden er i al sin enkelthed, at jeg har en anden politisk opfattelse
end hr. S.Pedersen. Når jeg altså ikke deler hans enøjede syn på visse
verdensbegivenheder, bliver jeg straks til en løgner. Når jeg stiller mig
skeptisk an over for "vedtagne beviser" fordi jeg som lærer i samfundsfag
mener at man bør problematisere alle såkaldte "vedtagne beviser" - også
selvom man taler Roma midt imod, så bliver det til at hr. S.Pedersen og hans
rabiate lidelsesfæller kan kalde mig en løgner og en "folkemordsbenægter" -
det er hverken dokumenteret eller er sandt.

Det eneste hr. S.Pedersen har ret i er at jeg ikke uden videre accepterer
vilde påstande om begivenheder uden videre, blot fordi hr. S.Pedersen synes
at jeg blot skal nikke samtykkende sammen med andre nikkedukker fra hans
politiske område.

Lad det være det sidste fra min side omkring dette og lad os holde os til
det, denne gruppe er beregnet til og ikke til heftige personangreb à hr.
Svend Pedersens kaliber - bemærk venligst, at han har sat mig i sit filter
fordi han ikke kunne tåle a t blive modsagt, så han vil ikke kunne se mit
svar.

--
ahw

FUT dk.politik, dk.snak.mudderkastning



Arne H. Wilstrup (15-03-2003)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 15-03-03 09:20


"Grethe / Sportslex" <nn@nn.dk> skrev i en meddelelse
news:b4un2m$4e9$1@sunsite.dk...
> "Jørn Hedegaard Povlsen" skrev i en meddelelse...
> > Arne H. Wilstrup wrote:
> > > det er klart at endnu færre har lyst til at bruge deres tid
> > > med at skrive i nyhedsgrupper, når så nære ting er på
> > > tapetet.
>
> > Hvor de nære ting f.eks er at udrede problematiken
> > omkring "kvajpanden i USA" (Emne:Re: Ulovlige kombatanter,
> > Nyhedsgruppe:dk.politik,Dato:2003-03-13 07:56:00 PST)?
>
> Ja, du har ret i, at Arne heldigvis ikke hører til de "endnu
> færre".

Det gør Hedegaard Povlsen skam heller ikke - men som oftest er det ret
irrelevant, det han skriver - kun når han kan sværte skolelærere til, er han
i sit SS.

--
ahw



Jørn Hedegaard Povls~ (19-03-2003)
Kommentar
Fra : Jørn Hedegaard Povls~


Dato : 19-03-03 20:13

Grethe / Sportslex wrote:
> "Jørn Hedegaard Povlsen" skrev i en meddelelse...
>
>>Arne H. Wilstrup wrote:
>>
>>>det er klart at endnu færre har lyst til at bruge deres tid
>>>med at skrive i nyhedsgrupper, når så nære ting er på
>>>tapetet.
>
>
>>Hvor de nære ting f.eks er at udrede problematiken
>>omkring "kvajpanden i USA" (Emne:Re: Ulovlige kombatanter,
>>Nyhedsgruppe:dk.politik,Dato:2003-03-13 07:56:00 PST)?
>
>
> Ja, du har ret i, at Arne heldigvis ikke hører til de "endnu
> færre".
Der ikke mener at USA's præsident er et kvakhovede?

Måske du kan formulere dig tydeligere?

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen


Arne H. Wilstrup (15-03-2003)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 15-03-03 09:19


"Jørn Hedegaard Povlsen" <j_h_p@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:b4tp87$5f1$1@sunsite.dk...
> Arne H. Wilstrup wrote:
> > "Bodil Grove Christensen" <grovebgcFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en
> > meddelelse news:3e722b05$0$24706$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >
> >>Er denne ng helt uddød?
> >
> >
> > I denne tid foregår der hektisk aktivitet på skolerne i landet største
> > kommune - de frygtede timeudmeldinger kommer ud, der får betydning for
> > antallet af lærere, der skal forflyttes til andre skoler, hvilke nye,
der
> > skal ansættes, sammenlægninger af klasser etc. etc - det er klart at
endnu
> > færre har lyst til at bruge deres tid med at skrive i nyhedsgrupper, når

> > nære ting er på tapetet.
> Hvor de nære ting f.eks er at udrede problematiken
> omkring "kvajpanden i USA" (Emne:Re: Ulovlige kombatanter,
> Nyhedsgruppe:dk.politik,Dato:2003-03-13 07:56:00 PST)?

Jeg taler ikke om mig selv - jeg skriver i denne gruppe, når jeg har noget
på hjertet - i modsætning til dig, der kun skriver,når du kan sværte
skolelærere til.

--
ahw



Jørn Hedegaard Povls~ (19-03-2003)
Kommentar
Fra : Jørn Hedegaard Povls~


Dato : 19-03-03 19:42

Arne H. Wilstrup wrote:
> "Jørn Hedegaard Povlsen" <j_h_p@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:b4tp87$5f1$1@sunsite.dk...
>
>>Arne H. Wilstrup wrote:
>>
>>>"Bodil Grove Christensen" <grovebgcFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en
>>>meddelelse news:3e722b05$0$24706$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>>
>>>
>>>>Er denne ng helt uddød?
>>>
>>>
>>>I denne tid foregår der hektisk aktivitet på skolerne i landet største
>>>kommune - de frygtede timeudmeldinger kommer ud, der får betydning for
>>>antallet af lærere, der skal forflyttes til andre skoler, hvilke nye,
>
> der
>
>>>skal ansættes, sammenlægninger af klasser etc. etc - det er klart at
>
> endnu
>
>>>færre har lyst til at bruge deres tid med at skrive i nyhedsgrupper, når
>
> så
>
>>>nære ting er på tapetet.
>>
>>Hvor de nære ting f.eks er at udrede problematiken
>>omkring "kvajpanden i USA" (Emne:Re: Ulovlige kombatanter,
>>Nyhedsgruppe:dk.politik,Dato:2003-03-13 07:56:00 PST)?
>
>
> Jeg taler ikke om mig selv - jeg skriver i denne gruppe, når jeg har noget
> på hjertet - i modsætning til dig, der kun skriver,når du kan sværte
> skolelærere til.
Du tager fejl! At jeg eksemplificerer din dårlige nuancereringsevne
belaster da ikke andre lærere!

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen


Carsten Holck (15-03-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Holck


Dato : 15-03-03 17:10

Bodil Grove Christensen wrote:
> Er denne ng helt uddød?
>

Tja hvis du ser de øvrige indlæg, ser du nok hvorfor der ikke så tit er
indlæg her, de har en tendens til at køre ud af en off-topic tangent med
kun en anelse over lysets hastighed , for at tilfredsstille enkelte
personers perfide exibionisme.

/carsten


Arne H. Wilstrup (15-03-2003)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 15-03-03 17:27


"Carsten Holck" <cholck@malling.com> skrev i en meddelelse
news:3e734f88$0$184$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Bodil Grove Christensen wrote:
> > Er denne ng helt uddød?
> >
>
> Tja hvis du ser de øvrige indlæg, ser du nok hvorfor der ikke så tit er
> indlæg her, de har en tendens til at køre ud af en off-topic tangent med
> kun en anelse over lysets hastighed , for at tilfredsstille enkelte
> personers perfide exibionisme.

Jeg tror ikke at lærere skræmmes af så lidt støj på linien som du antyder
her. Vi er langt fra sådanne bangebukse - og hvad angår det "perfide"
exhibitionistiske... tja - der må vel være en smule exhibitionisme til
stede, hvis man ønsker at stå over for mange mennesker i en
undervisningssituaton -en stille, forsagt type gør sig nok ikke ved et
kateder.

Men måske var det blot Janteloven, du giver udtryk for her? :-0
--
ahw



Carsten Holck (15-03-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Holck


Dato : 15-03-03 21:10

Arne H. Wilstrup wrote:
> "Carsten Holck" <cholck@malling.com> skrev i en meddelelse
> news:3e734f88$0$184$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

>
> Men måske var det blot Janteloven, du giver udtryk for her? :-0

QED

/carsten


Arne H. Wilstrup (16-03-2003)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 16-03-03 09:11


"Carsten Holck" <cholck@malling.com> skrev i en meddelelse
news:3e7387c8$0$251$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Arne H. Wilstrup wrote:
> > "Carsten Holck" <cholck@malling.com> skrev i en meddelelse
> > news:3e734f88$0$184$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> >
> > Men måske var det blot Janteloven, du giver udtryk for her? :-0
>
> QED
>

Hvad skulle bevises?

--
ahw



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177459
Tips : 31964
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408191
Brugere : 218881

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste