ONIX er en TROLL
Fra : P.C.

Dato : 13-03-03 10:44

Hi
Onix vil ikke være sin addresse bekendt.
P.C.

Fra : Onix

Dato : 13-03-03 11:07

hmmmmfff........min mail adresse fungerer perfekt, du skal bare fjerne
"fjern" efter snabel a'et, men jeg vil anmode dig om venligst at respektere
at jeg ikke ønsker at føre en e-mail diskussion, men lad os da holde os til
nyhedsgruppen, så alle kan få noget ud af det og komme med deres mening,
uanset om man er enig eller ej, så venligst undlad at skrive pr. e-mail.
Håber ikke at du pønser på at ville et eller andet med mailen i form af
spamming, nukebomb o.l.

Og jeg vil gerne afbryde diskussionen med dig herinde, håber du respekterer
dette. Trist at du gør diskussionen personlig, det er ikke min intention.

Dette skal være det sidste for mig i debatten med dig, jeg er uening i noget
af det du skriver, men respekterer dine holdninger, skal vi så ikke lade det
blive ved det.

Med respektfuld hilsen
Onix

Fra : P.C.

Dato : 13-03-03 11:20

Hi

"Onix" <3kantsomr@fjernofir.dk> skrev i en meddelelse
> Og jeg vil gerne afbryde diskussionen med dig herinde, håber du respekterer
> dette. Trist at du gør diskussionen personlig, det er ikke min intention.

Hvilken diskution --------- såsnart jeg fortæller om de virkelige forhold ,
begynder du et personligt angreb medens jeg forgæves forsøger at holde
diskutionen til handicapområdet.
Du svarer ikke på hvem du er eller hvad din relation til handicapområdet er, og
du forsvarer slendrian og kassetænkning, Hvem er du egentligt og hvad er din
interesse i at angribe folk der gør opmærksom på hvad det er der sker på
handicap området og som har hands-on erfaring med hvordan tingene foregår.
P.C.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 13-03-03 11:27

Kære PC,

Gider du ikke godt stoppe dine angreb på alt og alle der ikke lige mener det
samme som dig. Jeg synes faktisk at du med dine indlæg ødelægger den ellers
(for usenet) unikke gode tone i denne gruppe

Med venlig hilsen

Peter

Fra : P.C.

Dato : 15-03-03 17:46

Hi

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme som dig. Jeg synes faktisk at du med dine indlæg ødelægger den ellers
> (for usenet) unikke gode tone i denne gruppe

Jeg kommenterer farverige initiativer på handicapområdet der betyder at
"besparelser" på handicapområdet omgående bruges på at ansætte flere uduelige
kommunalfolk.
---------- Så kan du måske brokke dig over at jeg skriver "uduelige" , men
hvilken erfaring tror du jeg taler med ?
Jeg _ser_ jo hvordan kommunerne skrotter samarbejdet med de amtslige centre der
gennem årtier har stået for en relevant rådgivning, for at erstatte denne
rådgivning med en nyansat kontor medarbejder. Og jeg ser igen og igen de afslag
disse folk er uddannet til at give , -------- de kan heller ikke give andet
fordi det er de ansat til, så simpelt er det.
DUKH f.eks. må da have kostet en _masse_ penge ; ----------- hvorfor er disse
penge ikke brugt på specialskoler istedet ?
Hvorfor må en computer højest koste 3200 kr. når den gives som hjælpemiddel uden
sturesystem og skærm eller specielt tastatur til autister ? -------- Altså
ligefrem "fremtidssikker" kan man da ikke sige en computer uden skærm og
styresystem er ; men _hvorfor_ skal det være så ringe, er det fordi de
handicappede alligevel ikke kan forsvare sig mod den socialchef, der fandt
tilbuddet i sin søndags berlinger ?
---------- Jeg vil komme ind på denne temmeligt sigende historie i en mail
snart i dette fora.

P.C.