10' #4 ?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 13-03-03 20:14

Hej gruppe.
Jeg har en dejlig 10-fods fluestang i kl. 4 som min gode ven, Per, er blevet
helt lun på. Problemet er, at den ikke laves mere. Jeg kan huske, at jeg for
nylig lagde mærke til at der var én af fabrikkerne, der havde en 10-fods kl.
4 på programmet - jeg mener at det var Vision, men det er ikke lykkedes mig
at genfinde annoncen.

Er der nogen af jeg, der ved, hvem der laver sådan en stang ? (eller vil af
med én)

Jesper

Fra : Peter Schrøder

Dato : 14-03-03 08:55

"Jesper Hansen" skrev
> [...]
kl.
> 4 på programmet - jeg mener at det var Vision, men det er ikke lykkedes

Orvis laver vist stadig sin Spring Creek 10' #4
Men den er for langsom til at tørre en tørflue.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Roger Ohlund

Dato : 14-03-03 14:03

"Jesper Hansen" <bordum.hansenNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
> [...]
mig
> at genfinde annoncen.
>
> Er der nogen af jeg, der ved, hvem der laver sådan en stang ? (eller vil

Sage XP 4100-4

--
/ Roger
Daytime engineer

Fra : dio J

Dato : 14-03-03 18:09

Hej,

Scierras nye HM2 findes i en 10´ klasse 4. Ret fed stang at kaste med, alt
tages i betragtning

Fra : Leif

Dato : 14-03-03 23:20

Hvordan er HM2 i forhold til Ti+.......