(OPSLAG!) TEAM OUTDOOR LUKKER
Fra : Anette

Dato : 12-03-03 21:25

Tja,,, så er tiden kommet til at Team Outdoor smider håndklæddet i ringen og
opgiver.. !
Ærgerligt nok, for vi havde en masse ideer og visioner, men det kan man jo
ikke leve af....
Så efter mange overvejelser, har vi valgt at lukke butikken og den sidste
åbningsdag bliver d. 12. april.
Vi har nu et forrygende ophørsudsalg og alt skal væk. Vi håber selvfølgelig,
at vi kan komme ud af det med
skindet på næsen så vi kan få en "normal" tilværelse hvor vi også får tid
til at fiske !!! . Fiskegrejet har aldrig kunne give overskud nok til at
vi kunne have en løn så med de markedsudsigter der er nu, er det vist
klogest at dreje nøglen i tide.
Vi vil gerne benytte lejligheden her i gruppen til at takke vores mange
kunder for et godt samarbejde gennem årene og vi vil savne kontakten med
mange af Jer ........... for det har sgu været rigtigt sjovt mange gange!
Jeg ved ihvertfald, at jeg har mange gode og sjove episoder at tænke tilbage
på i forbindelse med
vores kunder og kammerater i butikken! Jeg vil savne mange af Jer, men jeg
kan nok også sove roligere i nætterne fremover, uden at skulle spekulere på
hvordan den næste husleje bliver tjent hjem!
Mange gode lystfiskerhilsner fra
Anette
Team Outdoor

Fra : Gorm Johnsen

Dato : 12-03-03 23:59

"Anette" <til@nette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke leve af....
> Så efter mange overvejelser, har vi valgt at lukke butikken og den sidste

Det er trist og sørgeligt at I stopper.
Good luck med alt fremover!

M.v.h.
Gorm

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 13-03-03 12:24

"Anette" <til@nette.dk> wrote in message
> [...]
> opgiver.. !
> Ærgerligt nok, for vi havde en masse ideer og visioner, men det kan man jo

Synd at en så dejlig butik med så venlig personale må lukke.

Held og lykke fremover - jeg håber, jeg når at kigge forbi.

Ulrik
http://www.blackend.dk Gratis fangst rapport program, med fluedatabase.