hvidpigmenteret lak
Fra : Annette

Dato : 12-03-03 21:42

Jeg spørger for min far:

Han fik at vide forleden at når man maler med hvidpigmenteret lak, skal man
stryge efter med en tør pensel.

Kender I noget til det, og hvorfor!!!!
for det er første gang han hører dette, selv om han har handlet med 4 andre
forinden med subj.

Annette

Fra : Willy Gates

Dato : 16-03-03 16:09

Annette <an67@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns933CDCF30125Fan670firdk@130.227.3.84...
> [...]
> stryge efter med en tør pensel.
>
> Kender I noget til det, og hvorfor!!!!
> for det er første gang han hører dette, selv om han har handlet med 4

For at gøre det ensartet

John

Fra : Lykke

Dato : 17-03-03 20:52

det kan godt være at en meget dræven person kan gøre et ensartet resultat
med en tør pensel.
men jeg ville stryge et tyndere lag på og lade det være, da en vandig lak
tørrer med lynets hast for en ikke erfaren maler. og det ender med en
ødelagt overflade.

Fra : Annette

Dato : 23-03-03 21:48

Takker for svarene.