Søger handicapvenligt dykkercenter ved Rød~
Fra : Tonny Hansen

Dato : 13-03-03 17:50

Jeg er handicaphjælper for en 31 årig pige, som er kørestolsbruger. (Hun har
dystoni. Se evt. www.dystoni.dk.)
Hun skal til Rødehavet på dykkerferie og søger i den forbindelse et
handicapvenligt dykkercenter.
Stedet er ikke valgt endnu. Hun skal afsted i perioden fra 27.3 og 14 dage
frem.

Svar gerne på mailen, da jeg ikke er i NG så tit.

Hilsen Tonny

tonnyh@stofanet.dk

Fra : Michael Lancaster

Dato : 13-03-03 23:24

Prøv at kontakte IAHD " International Association of Handicapped Divers" De
har hovedsæde i Holland (Tidligere Sverrige) ogh skulle være på nettet.