HID pærer
Fra : Jens Nykær

Dato : 13-03-03 12:42

Hej NG

Jeg er ved at strikke en HID dykkerlygte sammen selv, og har fundet
stort set alt hvad jeg skal bruge. Jeg har dog et problem med den pære
jeg har nu, den er ikke særlig stabil så der skal måske en ny til.

Er der nogen som har kender steder på nettet/ IRL (in Real Life) hvor
man kan købe dem?

/Jens Nykær

Fra : Peter Kjær

Dato : 13-03-03 17:33