menuen er pluslig væk
Fra : Poul E Møller

Dato : 12-03-03 15:55

Hej

Jeg kan pluselig ikke se den menu jeg har lavet på
http://www.eriksautoservice.dk den skulle være i venstre side men nu får jeg
bare en ramme med et kryds i venstre hjørne, ligesom når et billede mangler.
Andre kan godt se den, er det noget i ie der ikke er sat til jeg bruger ie
6,0

Hilsen Poul E M

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 12-03-03 15:59

On Wed, 12 Mar 2003 15:55:07 +0100, "Poul E Møller"
<postmaster@stardesign.dk> wrote:

> [...]
>Andre kan godt se den, er det noget i ie der ikke er sat til jeg bruger ie

Det er en javaapplet. Så du har højest sandsynlig ikke installeret
javasupport til din browser.

--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Poul E Møller

Dato : 14-03-03 13:40

> Det er en javaapplet. Så du har højest sandsynlig ikke installeret
> javasupport til din browser.

Hej Igen

Tusind tak for svaret det var jo lige det der skulle til.
Og så undskyld min netetikette jeg skal nok lade være en anden gang.

Hilsen Poul E M

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-03-03 16:11

Læs venligst <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

Fra : Poul E Møller

Dato : 14-03-03 01:48

> Læs venligst <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

undskyld Hr. betjent men jeg har ikke crosspostet noget.

Hilsen Poul E M

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-03-03 02:20

"Poul E Møller" <postmaster@stardesign.dk> skrev :

>undskyld Hr. betjent men jeg har ikke crosspostet noget.

Nej, og det er fejlen.

Du har postet samme indlæg i to nyhedsgrupper uden at x-poste.

Normalt er der ingen grund til poste det samme spørgsmål i flere
grupper og slet ikke så nært beslægtede grupper.

Men vil man endelig poste samme spørgsmål i flere grupper, så bør
man x-poste og sætte fut til den mest korrekte gruppe, som der
står i det link jeg henviste til.

Af de grupper, som jeg følger med i er det også postet i
Newsgroups: dk.edb.internet.webdesign
Subject: menuen er pludselig væk
Date: Wed, 12 Mar 2003 15:57:54 +0100

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå vil blive bragt, da
det er der debat om netikette hører hjemme.