Mus på bærbar + Logitech = Problemer
Fra : PsykoFrans

Dato : 13-03-03 15:15

Hej gruppe.
Jeg har problemer med at jeg ikke kan komme ind og ændre på indstillingerne
på min touchpad på min bærbar. Den er meget følsom nu. Det er lidt træls.
Den kan finde på at trykke uden jeg rører den. Jeg har slået tap to click
til. Så det er enten det eller følsomheden jeg gerne vil ændre.

Hvem kan hjælpe

Jeg har
Amitech Freenote 4250
Win Xp Home edition.

Please hjælp. Jeg er ved at blive sindsyg i knolden........

--
PsykoFrans

Fra : Madsen

Dato : 13-03-03 16:09

PsykoFrans skrev:

> Jeg har problemer med at jeg ikke kan komme ind og ændre på
> indstillingerne på min touchpad på min bærbar. Den er meget følsom
> nu. Det er lidt træls.

Kan du ikke bare bruge tastaturet?
Du har vel en Windows-tast og med den kan du åbne Start-menuen.
Med piletasterne kan du gå ind i Settings > Control Panel > Mouse
osv.

Madsen.

Fra : PsykoFrans

Dato : 13-03-03 16:36

> [...]
> Du har vel en Windows-tast og med den kan du åbne Start-menuen.
> Med piletasterne kan du gå ind i Settings > Control Panel > Mouse

Problemet er at jeg ikke kan ændre følsomheden for hvor hårdt man skal
trykke.. Jeg kan ikke finde det i indstillingerne. Jeg ved ikke om man kan
på XP men dengang i tidernes morgen jeg brugte Win ME kunne jeg gøre det
uden problemer.

Jeppe