Hvordan får jeg 4.1 lyd på soltek nforce2?
Fra : ThomasT

Dato : 13-03-03 15:03

Jeg har lige erhvervet mig dette kort. På æsken og i manualen står der at
det har onboard 6.1 lyd, men der er kun en udgang til højtalere (front).
Hvordan får jeg mine 2 baghøjtalere sluttet til?

Boundkortet er et: Soltek SL-75FRN-L

ThomasT

Fra : Vega

Dato : 13-03-03 17:02

Hej.

Jeg har et Soltek SL-75FRV, men det er selvfølgelig også med et andet
chipset.

Men der er der tre udgange på, som jeg kan styre med medfølgende driver. Jeg
kan selv bestemme om det skal bruges til stereo, 4.1 eller 5.1 surround.

Måske er det en digitalt udgang, der er der nemlig kun en udgang på
bundkortet.

Mvh. Vega.

PS. Har du et link til specifikationerne?

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-03 18:57

> [...]
>det har onboard 6.1 lyd, men der er kun en udgang til højtalere (front).
>Hvordan får jeg mine 2 baghøjtalere sluttet til?

Det burde stå i manualen, jeg mener at du skal bruge mikrofon indgangen
når der skal bruges 6.1

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S