Flere brugere i Outlook 2000....
Fra : Christopher Tracy

Dato : 18-03-01 18:23

Hej....

Det kan godt være det har været oppe og vende, men mine indlæg gik ikke
længere tilbage end den 10-3....

Men her er mit spørgsmål: I OE 5.0 er det muligt at være flere
rugere( filer > skift identitet (eller identiteter)). Altså så'en at andre
ikke kan se/modtage ens emails. Findes der noget lignende, så'en at når man
åbner Outlook 2000 bliver man spurgt om en adgangs-kode ?
Jeg er ikke ude efter at man skal have forskellig adgangskode når PC'en
startes.

Håber mit ? er til at forstå
Tak
/C.T.

Fra : Johnny Rusbjerg

Dato : 19-03-01 15:25

Ja
I kontrolpanellet under post (mail) kan du oprette flere profiller. En for
hver postmodtager. Alle med hver deres relevante data.
I selve OUTLOOK; FUNKTIONER; INDSTILLINGER; POSTTJENESTE hakker du bare af
at der skal spørges efter hvilken profil der skal bruges og VUPTI kan hver
mand (eller kvinde) logge ind i OUTLOOK og kun se deres egen post. - Husk at
logge af igen !!!

mvh
/Johnny Rusbjerg

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-03-01 15:53

Johnny Rusbjerg <JR@FYNSNET.DK> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ab61697$0$5726$4d4eb98e@news.dk.uu.net...
> [...]
> mand (eller kvinde) logge ind i OUTLOOK og kun se deres egen post. - Husk

Hej igen...

Det var da dejligt, men nu har jeg jo brugt MS Outlook 2000 et stykke tid,
hvad sker der så med mine aftaler, mails, kontakt personer osv. nu når jeg
laver flere brugere, forsvinder de ting så, eller bliver de "fælles", er det
bedst at laver en backup først (hvis ja, hvordan gør jeg det nemmest ?).?

/C.T.

Fra : TWI

Dato : 24-05-02 08:27

"Johnny Rusbjerg" skrev d. 19-03-01 15:25 dette indlæg :
> [...]
hver
> mand (eller kvinde) logge ind i OUTLOOK og kun se deres egen post. -

Hej.

Dette råd kan jeg virkelig godt bruge - og jeg er også kommet næsten i
mål. Jeg kan bare ikke finde ud af det sidste, Johnny skriver: I selve
OUTLOOK; FUNKTIONER; INDSTILLINGER; POSTTJENESTE - jeg har ikke noget,
der hedder "Posttjeneste" - jeg har et billede med fanebladene:
Indstillinger, Postlevering, Postformat osv...

Håber nogen kan hjælpe.

http://www.kandu.dk/