Dowload sider efterlyses
Fra : Karsten

Dato : 18-03-01 15:28

Findes der ikke nogle andre sider hvor man kan finde noget til OS/2
(programmer, tilbehør, m.m.)
i stedet for følgende side
http://hobbes.nmsu.edu/

--
---------
Karsten Strøm

Fra : peter volsted

Dato : 18-03-01 19:57

hi

> Karsten wrote:
>
> Findes der ikke nogle andre sider hvor man kan finde noget til OS/2
> (programmer, tilbehør, m.m.)
> i stedet for følgende side
> http://hobbes.nmsu.edu/

her er en:
   <http://www.sqed.de/index_e.html>
der har samlet mange interessante og relevante links.

--
good luck

peter

Fra : Knud Berggreen

Dato : 19-03-01 00:20

In <992hp8$ies$1@sunsite.dk>, on 03/18/2001
at 03:28 PM, "Karsten" <kfcdk@hotmail.com> said:

>Findes der ikke nogle andre sider hvor man kan finde noget til OS/2
>(programmer, tilbehør, m.m.)
>i stedet for følgende side
>http://hobbes.nmsu.edu/

De sharewareprodukter jeg sælger licens til har jeg også links til download på
de respektive sider. Du er velkommen til at besøge http://www.berggreen.dk

/Knud

Fra : derly lytken

Dato : 19-03-01 14:07

Hi!

On Sun, 18 Mar 2001 14:28:06, "Karsten" <kfcdk@hotmail.com> wrote:

> Findes der ikke nogle andre sider hvor man kan finde noget til OS/2
> (programmer, tilbehør, m.m.) i stedet for følgende side
> http://hobbes.nmsu.edu/

Hvad er der galt med gode "gamle" Hobbes? Det er den suverænt største
samling applikationer, utilities, drivere etc etc til OS/2.

Hvis det er sproget, så må jeg stadig bedrøve dig med, at uanset hvor i
verden du vender dig hen, Danmark inclusive, så findes der stort set
_intet_ på dansk til OS/2. Jeg kan godt se, at man er noget handicappet,
hvis ikke man kan "udenbyskt", men det er nu engang vilkårene også selv
om man vender sig mod andre platforme. De forskellige
Linuxdestributioner har indbygget en eller anden form for dansk
(undersættelse), men for at sætte det op, skal man ind i engelsksprogede
opsætninger, og ligeledes med windum. I øvrigt er de fleste af
oversættelserne til at få myrekryb af, hvis ellers man 'elsker' dansk.
Man skulle fandme tro, at det var en flok andengenerationere af anden
etnisk herkomst, der kun har lært nødtørftiskt dansk, der foretager det
arbejde.

Det værste eksempel jeg til dato er stødt på er i KDE
(windows-til-at-brække-sig-over brugerflade til Linux), hvor man har
oversat cookie til infokage

--
\\derly, team os/2, danmark
url: http://home1.stofanet.dk/derly/

Fra : Lars Lund

Dato : 19-03-01 17:42

derly lytken wrote:

> Det værste eksempel jeg til dato er stødt på er i KDE
> (windows-til-at-brække-sig-over brugerflade til Linux), hvor man har
> oversat cookie til infokage

Det er nok helt og aldeles off-topic, men ROTFL

--

\lars