DSSO i Dansk
Fra : Martin M

Dato : 10-02-03 19:43

Er der nogen der ved hvordan man analysere en leder i en avis??
Er de ligesom med almindelige massemedier tekster?
Skal skrive 15 sider og har skrevet 10 -perspektivering, så jeg mangler
stadig lidt og jeg har analyseret 3 artikler som jeg er blevet bedt om.
Skriver forresten om presseetik.
Martin

Fra : jakob ashtar

Dato : 10-02-03 20:28

ring til ham/hende der har skrevet lederen...det er da
en god begyndelse...

Fra : TM

Dato : 11-02-03 12:55

"jakob ashtar"

Hej Jakob.

Vil bare lige høre om det er dig fra Aalborg, der har været en del i
medierne på det sidste?

Mvh
Thomas

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-02-03 01:42

Martin M skrev:

> Er der nogen der ved hvordan man analysere en leder i en avis??
> Er de ligesom med almindelige massemedier tekster?

Det ville være oplagt at spørge i dk.medier.

--
Mvh. Peter
"I am the man with no name, Zap Brannigan at your service."

Fra : TM

Dato : 11-02-03 13:15

> Det ville være oplagt at spørge i dk.medier.

Eller i dk.kultur.sprog - der er noget mere trafik end i ovenstående gruppe.

Mvh
Thomas