Vægtforøgelse
Fra : Anders Christensen

Dato : 19-02-03 00:50

Hejsa!

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe at spørge i, men kunne ikke
finde andre.
Jeg er 23 år, måler 178 og vejer kun 61 kg. Jeg vil forfærdelig gerne tage
ca. 10 k. på i vægt. Det skal ikke bare være håndtag men gerne musker også.
Jeg begynder at træne igen i marts, men er der nogle som har et godt råd til
hvordan man tager på?

Mvh.
Anders Christensen

Fra : Micki

Dato : 21-02-03 21:34

"Anders Christensen" <anderskaerholm@hotmail.com> wrote in message
> [...]
også.
> Jeg begynder at træne igen i marts, men er der nogle som har et godt råd

Hey!

Jeg har også et fantastisk stofskifte... Jeg er begyndt at tage kosttilskud
i form af
protein og kreatin. Jeg kan desværre ikke fortælle om det hjælper da jeg
lige er
startet men det er i hvert fald en mulighed.
Der er en artikel kaldet "Den veltrænede krop" på www.maxim.dk - Gå ind
under
"mine mål" på hovedsiden. Det er en glimrende artikel som du måske kan
bruge..

- Micki

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 22-02-03 13:58

"Micki" <tusind@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> under
> "mine mål" på hovedsiden. Det er en glimrende artikel som du måske kan

Eller http://www.getbig.dk/artikler.asp el http://www.motion-online.dk/
Og få evt Vægtøgningsprodukter: http://www.raspower.dk/ el
http://www.getbig.shopbasic.dk/

Mvh Søren C