hitman 2
Fra : Ukendt

Dato : 08-03-03 22:11

jeg sidder og spiller hitman 2 og prøver at samle våben. kan det passe at
geværer og golfkøller kan jeg kun tage et med i hver bane... eks. bane 1
der er en golfkølle. et haglgevær og en sniper men jeg kan vist kun vælge en
ting ... eller ???
mange tak for evt. svar ,,ole
odense

Fra : rhizome

Dato : 08-03-03 23:08

jep, du kan kun vælge een af tingene
/dennis

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-03 23:21

> jep, du kan kun vælge een af tingene
> /dennis
>
>******
er der så baner nok til at samle det hele .. og det bliver vist nok
nødvendigt at samle det i en bestemt rækkefølge for golfkøllen er vist kun
med i bane 1 så hvis jeg tager haglgeværet med og når til bane .."sidst"..
så er det jo lidt sent at få den
********

Fra : david andreasen

Dato : 16-03-03 16:29

Det skal siges at man måske nok kan begynde at samle våben. Men det bliver
kun for sjov skyld.
Hitman 2 er nemlig ikke indrettet til at man skal samle våben. Det bliver en
hindring i nogle missioner at skulle tage våben med tilbage med sig, har jeg
ihvertfald opdaget altså da jeg spiller efter at få silent assassin. Og på
expert niveau/level få du
i sidste mission alligevel alle våbene sådan bare ud af den blå luft, og så
kan det hårde arbejde med at samle våben være lige meget syntes jeg.
Men i professionel level får du i sidste mission kun du våben du selv har
samlet.
I sidste mission får man ingen oversigt som i de andre over om man har
klaret med silent assassin eller bare executioner eller professionel eller
lignende.
Så hitman 2 er skuffende i den gennemtænkte finish.
Desuden skal man nogen gange helt ud til hovedmenuen for at resette
(nulstille) og loade missionen påny igen istedet for at bruge Restart (inden
man restarter missionerne).
-
david andreasen

Spiller du på

Fra : david andreasen

Dato : 16-03-03 16:43

"o" <_> skrev i en meddelelse

> [...]
> så er det jo lidt sent at få den
> ********
>

> er der så baner nok til at samle det hele ..

Det er der ikke, altså baner nok. Nogle bestemte rifler har man kun mulighed
for at få 1 gang. Kan ikke huske navnet på de to. Costum rifle er vist det
ene og det andet er ivertfald det heavy'e rifle der skyder igennem næsten
alt.
Katana sword kan man vist kun få i to missioner og silent .22 i kun en
mission. og crossbow i kun en mission(bane) Et sp 12 shotgun i kun to
missioner. golfkølen i kun den første mission. osv osv.
og er der ikke 22 missioner ialt...

kan ikke remse dem alle op... måske at andre kan
-
da