Udkommer "the get away" til pc
Fra : Michael Kristiansen

Dato : 02-03-03 22:03

Nogen der ved om the get away udkommer til pc??
Og hvornår måske??

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 02-03-03 22:49

Michael Kristiansen wrote:
> Nogen der ved om the get away udkommer til pc??

Det gør det ikke.

Mvh

Bruno

Fra : Nicolai

Dato : 02-03-03 23:35

> Det gør det ikke.

Og det mener jeg jo så jeg har læst det gør...

Fra : Lord Flasheart

Dato : 03-03-03 02:20

Nicolai wrote:

> Og det mener jeg jo så jeg har læst det gør...

Hvor om man må spørge? Sony står selv bag spillet, så det er meget
usandsynligt, at det skulle komme til PC. Du skal tænke på, at
konsolfabrikanterne har en interesse i, at så mange som muligt køber netop
deres konsolsystem, og i den sammanhæng er eksklusive spiltitler en
væsentlig brik.
--
Med Venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : Martin

Dato : 03-03-03 08:13

Det kommer ½år efter Halo

Martin
Lord Flasheart <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:O4y8a.107435$Hl6.9855447@news010.worldonline.dk...

> [...]
netop
> deres konsolsystem, og i den sammanhæng er eksklusive spiltitler en

---

Fra : Lord Flasheart

Dato : 03-03-03 16:15

Martin wrote:
> Det kommer ½år efter Halo

Kilde? Jeg har aldrig hørt om, at the Getaway skulle komme til andre
platforme end PS2.

Fra : Martin

Dato : 03-03-03 22:36

Lord Flasheart <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:SjK8a.108270$Hl6.9909961@news010.worldonline.dk...

> Kilde? Jeg har aldrig hørt om, at the Getaway skulle komme til andre
> platforme end PS2.

Det må du undskylde.. Jeg manglede selvfølgelig et :)
Dette var ment som en joke.. ½år efter Halo skulle betyde aldrig..

Martin

---

Fra : Lord Flasheart

Dato : 03-03-03 23:37

Martin wrote:
> [...]
>>
> Det må du undskylde.. Jeg manglede selvfølgelig et :)
> Dette var ment som en joke.. ½år efter Halo skulle betyde aldrig..

Ah, så er jeg rolig igen :D