IGI2
Fra : S@ndman

Dato : 27-02-03 22:36

Hejsa,

Jeg har lidt problemer med subj. jeg kører win2k og indimellem
hopper den ud af spillet......noget som har oplevet det samme..??

S@ndma

Fra : Lord Flasheart

Dato : 27-02-03 22:49

S@ndman wrote:
> Hejsa,
>
> Jeg har lidt problemer med subj. jeg kører win2k og indimellem
> hopper den ud af spillet......noget som har oplevet det samme..??

Prøv at deaktivere EAX, det hjalp for mig.

Fra : Jan Larsen

Dato : 28-02-03 14:17

> Prøv at deaktivere EAX, det hjalp for mig.

Hvor deaktiverer man EAX ??

Jan

Fra : Lord Flasheart

Dato : 28-02-03 16:59

Jan Larsen wrote:

> Hvor deaktiverer man EAX ??

Gå ind under Opsætning ->Lyd og vælg "Miles 2D positional audio" (stereo
lyd). Som default er valgt en af de tre EAX udbydere (afhængigt af hvilket
lydkort du har). Innerloop har ikke været alt for heldige med
programmeringen af 3D lyd og EAX i IGI 2, hvilket har givet folk problemer i
form af "crash to desktop" på to af spillets baner, "Ambush" og "Border
Crossing".
--
Med Venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : S@ndman

Dato : 01-03-03 11:56

S@ndman

Fra : Lord Flasheart

Dato : 01-03-03 15:58

S@ndman wrote:

> S@ndman

OK. Hjalp det at deaktivere EAX?

Fra : S@ndman

Dato : 01-03-03 23:27

> OK. Hjalp det at deaktivere EAX?

Jepper.....har i hvert fald ikke oplevet at ryge til desktoppen
igen....

S@ndman

Fra : Lord Flasheart

Dato : 03-03-03 23:39

S@ndman wrote:

> Jepper.....har i hvert fald ikke oplevet at ryge til desktoppen
> igen....

Tak for tilbagemeldingen. Det lader til, at rigtigt mange oplver EAX
problemer, så jeg har, sammen med et par andre, kontaktet en person tæt på
Innerloop, og de har lovet at se på problemet.