Command & Conquer Generals Problemer.
Fra : Rob

Dato : 25-02-03 22:09

Hej

Jeg har lånt C&c Generals af en mine venner, men jeg kan ikke køre det...kan
det være fordi, jeg kun har et Asus GeForce med 32 mb DDR ram, ikke et
GeForce2 kort.

Hvis det er derfor, er det så ikke muligt at køre spillet?

Hilsen Robert

Fra : Eddy Folder

Dato : 26-02-03 15:06

"Rob" <test@test.dk> wrote in message
> [...]
> GeForce2 kort.
>
> Hvis det er derfor, er det så ikke muligt at køre spillet?

Tror ikke det er det der er dit problem... Jeg kørte det fint da jeg
spillede det, med mit gamle G400 matrox kort...

Mvh.

Eddy Folder

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 26-02-03 15:16

Jeg kan se i manualen at hvis man har Antivirus /Chrah Guard programmer
kørende, så skal de slåes ned inden man starter.

Bo

Fra : Rob

Dato : 26-02-03 17:02

Tak for responsen.
Jeg har også installeret DirectX9, med det resultat, at direct3d ikke kan
enables...måske er det derfor.

/Robert

Fra : Martin K

Dato : 26-02-03 17:04

Rabbit_HGC wrote:
> Jeg kan se i manualen at hvis man har Antivirus /Chrah Guard
> programmer kørende, så skal de slåes ned inden man starter.

Hmmm... det virker da lidt mistænkeligt, gør det ikke? At man skal lukke for
sin antivirus for at det virker?

--
Martin K

Fra : Gismo

Dato : 26-02-03 17:26

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmmm... det virker da lidt mistænkeligt, gør det ikke? At man skal lukke
for
> sin antivirus for at det virker?

Jeg har norton 2k3 kørende og en af mine venner har norton 2k2 kørened og
c&c virker fint

Gismo

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 27-02-03 09:31

> for

Ja, det virker godtnok mystisk, og ikke troværdigt. Jeg installerede selv
spillet igår aftes, og jeg har Norton 2002 Personal Firewall installeret, og
det kører perfekt.

Rab

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-03 19:05

>Ja, det virker godtnok mystisk, og ikke troværdigt. Jeg installerede selv
>spillet igår aftes, og jeg har Norton 2002 Personal Firewall installeret, og
>det kører perfekt.

At have en en virusscanner kørende mens man sidder og spiller er da
spild at ressourcer som ellers kunne være gået til spillet.
Selvfølgelig kan Generals da køre med en virusscanner kørende i
baggrunden, men det da - som sagt - spild af ressourcer.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Gismo

Dato : 27-02-03 19:17

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> Selvfølgelig kan Generals da køre med en virusscanner kørende i
> baggrunden, men det da - som sagt - spild af ressourcer.

Hvor mange ressourcer tager et antivirus program? en firewall osv
EA siger min 1000 mhz til c&c (kan godt køre på 800 mhz) så et antivirus
program burde ikke være problemet

Har ikke været på nettet og spille det, men det er vil muligt at hente
andres baner ned, og dem kan der være virus i. Har jeg været ude for i SC/BW

Gismo

Fra : Holger Danske

Dato : 27-02-03 19:55

Gismo wrote:
> [...]
>
> Har ikke været på nettet og spille det, men det er vil muligt at hente
> andres baner ned, og dem kan der være virus i. Har jeg været ude for

Problemet med firewalls og antivirus prg. er at de sidder resident i din RAM
og at prg. hele tiden tjekker medens du spiller, hvad der som skrevet af en
anden debattør herinde er spild af power, derudover, så kan der ikke ske
noget ved at tage dem fra når man spiller, slet ikke hvis man spiller single
player..

Allan, som allerede har al sildesalaten fra C&C Generals
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --
-- Cum insantientibus fuere necesse est --

Fra : rea721

Dato : 28-02-03 01:28

Gismo wrote:

> Hvor mange ressourcer tager et antivirus program? en firewall osv

Kommer an på hvordan du har sat den op....nogen scannerer checker alle filer
når de bruges.

> Har ikke været på nettet og spille det, men det er vil muligt at hente
> andres baner ned,

Kender du et sted hvor der kan hentes flere baner...link?

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Gismo

Dato : 26-02-03 17:26

> [...]
> GeForce2 kort.
>
> Hvis det er derfor, er det så ikke muligt at køre spillet?

Hvor hurtig (langtsom) er din computer osv ?

Gismo

Fra : Rob

Dato : 01-03-03 09:50

Hej igen

Jeg geninstallerde DirectX igen, så kørte spillet!!

Hilsen Robert

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-03-03 11:42

> Jeg geninstallerde DirectX igen, så kørte spillet!!

DirectX8.1b eller har du vovet pelsen med DirectX9?

Fra : Rob

Dato : 02-03-03 09:37

DirectX9!

/Rob

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-03-03 17:16

> DirectX9!

OK, og det giver ingen problemer overhovedet?

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 02-03-03 21:31

> OK, og det giver ingen problemer overhovedet?

Hos mig kører DX9 suverænt i både min Windows 98 og Windows XP, testet med
Detonator 41.09 og 42.81 (mener jeg det er den hedder ) - så thumbs up
til DX9 herfra, der gav 500 3dmarks ekstra (i 2001SE), på mit GF4 mx440 64mb
DDR-kort

// Troels

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-03-03 12:10

"Troels Plougmann Olsen" <troels.o@hard-news.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Detonator 41.09 og 42.81 (mener jeg det er den hedder ) - så thumbs up
> til DX9 herfra, der gav 500 3dmarks ekstra (i 2001SE), på mit GF4 mx440

Jamen det kunne da være man efterhånden skulle overgive sig og få prøvet det
af. Andre der kan fortælle om gode eller dårlige erfaringer med DirectX9?

Fra : Holger Danske

Dato : 03-03-03 12:20

Per Nielsen wrote:
> [...]
>
> Jamen det kunne da være man efterhånden skulle overgive sig og få
> prøvet det af. Andre der kan fortælle om gode eller dårlige

Np, med DX9, WinXP PRO Corp.
Nvidia Drivere Ver. 4.1.0.9
Asus 7700 Gforce2 GTS med 32 MB DDR RAM
512 Mb SDRAM 133MHz
Soundblaster Live ! Org. gamle med digi guldkort.

Allan
--

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-03-03 14:39

"Holger Danske" <Holger_Danske@msn.com> skrev i en meddelelse
> Np, med DX9, WinXP PRO Corp.
> Nvidia Drivere Ver. 4.1.0.9
> Asus 7700 Gforce2 GTS med 32 MB DDR RAM
> 512 Mb SDRAM 133MHz
> Soundblaster Live ! Org. gamle med digi guldkort.

Takker genopstandne Holger Danske.