Pixeline - Fuld af fis og ballade nocd
Fra : kim

Dato : 23-02-03 20:14

Jeg har købt Pixeline Fuld af fis og ballade til min datter,
hvor kan man få en NOCD patch til denne ?
Jeg har søgt og søgt uden resultat ...

Mvh Kim

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-02-03 22:27

"kim" <kim@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt Pixeline Fuld af fis og ballade til min datter,
> hvor kan man få en NOCD patch til denne ?
> Jeg har søgt og søgt uden resultat ...

Har du ikke et brændeprogram hvor der er mulighed for at mounte et virtual
drive? Så lægges der et image af den originale CD på harddisken, og spillet
snydes til at tro at CD'en ligger i drevet.

Fra : quake

Dato : 24-02-03 00:50

brug daemon-tools http://www.daemon-tools.org/main.htm og lav et fiktivt
cd drev

quake

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-02-03 01:21

"quake" <lotusvej@mail.dk> skrev i en meddelelse
> brug daemon-tools http://www.daemon-tools.org/main.htm og lav et
fiktivt
> cd drev

Ville jeg også bruge, hvis jeg ikke havde nogle brændeprogrammer i forvejen
som kan det samme.

Fra : Søren Jensen\( 9800 ~

Dato : 24-02-03 08:25

Hvilken Brænder program er det???
Jeg vil også gerne undgå at ungerne skal rise de originale skiver.

\|/
(@ @)
(_)
-o-O-O-O O-O-O-o-
Hilsen
Søren Jensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-02-03 08:29

"Søren Jensen( 9800 )" <yessa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken Brænder program er det???
> Jeg vil også gerne undgå at ungerne skal rise de originale skiver.

Der er f.eks. CloneCD, Alcohol 120% (jep, det hedder det ;)) og BlindWrite
Suite. Men de koster allesammen penge at registrere. Daemon Tools er
freeware for private, så det vil jeg nok ligesom quake anbefale, hvis du
ikke har et af ovennævnte brændeprogrammer i forvejen.

http://www.daemon-tools.org/main.htm

Fra : Søren Jensen\( 9800 ~

Dato : 24-02-03 08:55

ok tak for det.
Søren

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-02-03 09:25

> ok tak for det.

Det er bare i orden . Under linket til venstre "Daemon Tools" kan du
downloade Daemon Tools 3.29 samt en manual.

http://www.d-tools.de/cgi-bin/Scripts/daemon.pl?daemon329.exe
http://www.d-tools.de/Files/dt-help.chm

Fra : kim

Dato : 24-02-03 11:32

> Har du ikke et brændeprogram hvor der er mulighed for at mounte et virtual
> drive?

Jo, men det vil den ikke...
Jeg lånte nogle børnespil at en ven til min datter, men det er
ikke alle spil der vil mounte via daemon eller fantomcd...
Jeg lavede den til en iso-fil med WinIso..
Derfor mit spørgsmål.
Nogen råd ?

Mvh Kim

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-02-03 12:32

> [...]
> ikke alle spil der vil mounte via daemon eller fantomcd...
> Jeg lavede den til en iso-fil med WinIso..

Du kan downloade trial-versions af CloneCD, Alcohol 120% og BlindWrite Suite
her:

CloneCD v4.2.0.2:
http://www.elby.ch/english/products/clone_cd/index.html

Alcohol 120% v1.4.1.221:
http://www.alcohol-software.com/download.php

BlindWrite Suite v4.3:
http://www.blindwrite.com/download.htm

Jeg ville prøve med programmerne i nævnte rækkefølge. Bare spørg hvis du har
problemer.