Warcraft flere spørgsmål
Fra : LA

Dato : 20-02-03 21:27

jeg har nogle spørgsmål og jeg vil være glad vis du bare kan svare på et af
dem.
- hvordan få man væsnerne til at flyve. (min drage er halv nede i jorden og
det er ikke sejt)
- har nogen gange spillet med at man er en heroes og når man dræber monstre
får man penge. hvordan laver man det?
-hvordan laver man de der heroes map hvorman kun er en heroes og hvor der er
battletime og når man dør liver man op igen?

Hilsen lars

Fra : Gismo

Dato : 21-02-03 23:02

"LA" <aage@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> battletime og når man dør liver man op igen?

Aldrig brugt den editor, men hør i alt.games.warcraft

Gis