Mangler ét item i Hitman2 (et smykke)
Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 14-02-03 14:33

Hej
Jeg mangler blot et våben/item i Hitman2. Det er en halskæde (tror jeg) der
hænger på samme væg som knive og fibrewire... er der nogle der ved hvad det
er og hvor det skaffes?

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-02-03 15:09

Jens Kristian Geyti wrote:
> Hej
> Jeg mangler blot et våben/item i Hitman2. Det er en halskæde (tror
> jeg) der hænger på samme væg som knive og fibrewire... er der nogle
> der ved hvad det er og hvor det skaffes?

Det kan ikke skaffes - der er vist enighed om, at det er præstens
rosenkrans - men det er ikke muligt at få den op at hænge.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 14-02-03 15:50

Ved du hvor den kan ses?

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-02-03 15:56

Jens Kristian Geyti wrote:

> Ved du hvor den kan ses?

<top-svar rettet>

I slutningen af spillet.

Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 14-02-03 16:18

Er det, det smykke man får når man gennemfører?