Hvilken Half Life update/patch skal jeg ha~
Fra : Andrew

Dato : 12-02-03 15:05

Hej

Jeg har lige købt Half Life Generation hvor der er 4 cd'er i med half life,
counterstrike, Blue Shift og Opposing forces addon. Nu downloader jeg den
nyeste Counterstrike update (1.0.0.4) men hvilken update skal jeg have til
Half Life?!?!

Det er et virvar af alle mulige updates etc. hvilken er det jeg skal have
når jeg hare den version som er på Half Life Generation!?

Mvh Anders

---

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 12-02-03 15:14

Half-Life 1.1.1.0

--
/ Rasmus Broholm Andersen [9900]

Fra : [KBC]

Dato : 13-02-03 10:27

1.0.0.4 er ikke det nyeste Camper-Strike* det er 1.5 snart 1.6!! Download
den fulde 1.6 fylder hvis lidt mer' end 120MB!!

mvh
[KBC]
* Counter-Strike *