Kvinder der ikke får/faker orgasme osv.
Fra : nusle

Dato : 10-03-03 14:07

Hej gruppe.

Jeg fik en reklame på min hotmail.

"In a poll conducted by Durex Condoms...
- 87% of women said they NEVER achieve an orgasm
during sex
- 73% of women said they FAKE orgasm
- 72% of women said size does matter"

Nu tror jeg ikke på den slags undersøgelser, lad det
være skrevet med det samme.

Hvis XX % af kvinderne aldrig får orgasme når de
dyrker sex, er det mig en gåde at de gider at dyrke
det - og/eller at de ikke "gør noget" ved det.

Hvis XX % af kvinderne faker orgasme, er det sgu'
da også deres egen skyld at de ikke får den "ægte"
vare.

Hvis XX % af kvinder mener størrelsen betyder noget,
så må de enten have mænd med meget små pikke,
eller også være meget lidt fantasifulde når det kommer
til sex - for det er efter min mening ikke størrelsen
der giver orgasme.

Hvad siger/skriver I?

mange hilsner
nusle

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-03-03 14:34

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyrker sex, er det mig en gåde at de gider at dyrke
> det - og/eller at de ikke "gør noget" ved det.

Ja, det er vel bare ikke nok at lægge sig på ryggen, sprede benene og så
forvente at manden gør hele arbejdet?

Selvfølgelig skal man da stimulere sin partner, så meget man kan, men hold
da op, hvor den ofter bliver kørt af på mændene: "HAN er ikke istand til at
tilfredsstille MIG!"

Så gør dog SELV noget for det?

> Hvis XX % af kvinderne faker orgasme, er det sgu'
> da også deres egen skyld at de ikke får den "ægte"
> vare.

Enig. Manden går jo ganske uskyldigt i lykkelig forstilling om at han
tilfredsstiller kvinden?
Indtil hun altså bliver så perfid at ville anvende sin egen manglende evne
til opnå orgasme mod ham og hans mandighed? Typisk kvinder...

Jeg har aldrig fundet ud af, hvorfor de simulerer. Fordi de keder sig og
bare vil have det overstået? Hvad med at kvinder tog sig sammen og lærte at
finde deres eget G-punkt samt lave bækkenbundsøvelser?

> [...]
> eller også være meget lidt fantasifulde når det kommer
> til sex - for det er efter min mening ikke størrelsen

Det sidste skal jeg af gode grunde ikke kunne udtale mig om, men jeg tror
nok vi er en del mænd der er misundelige på fyre som Rocco
Siffredi...Desværre er der vist bivirkninger ved diverse opreklamerede
hormoner, blandt andet at eens nosser smuldrer.

I et program om emnet "kvinders sexuelle tilfredstillelse" på Discovery kom
man ind på det kvindelige G-punkt: Dets placering skulle ca. 5 cm oppe, i
skedens forside (det skulle føles som en valnød) skulle angiveligt gøre
missionærstillingen til den for kvinder mindst stimulerende stilling: Så
tror fanden at mere "pæne" eller decideret sexuelt fantasiforladte, passive
kvinder der insisterer på netop denne stilling ikke får orgasme? Arbejd for
det!

Anders Peter Johnsen

Fra : nusle

Dato : 10-03-03 14:57

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Anders.

> Ja, det er vel bare ikke nok at lægge sig på ryggen, sprede benene og så
> forvente at manden gør hele arbejdet?

Er det så nok at stå på alle fire med spredte ben og
forvente han gør alt arbejdet ?

> [...]
> da op, hvor den ofter bliver kørt af på mændene: "HAN er ikke istand til

Han kunne jo også være mere lydhør overfor hvordan
han bringer sin partner nydelse - der findes sikkert en
del mænd (og kvinder), som ikke gør sig den ulejlighed.

> Så gør dog SELV noget for det?

Ja, i yderste konsekvens kunne man sige til sin partner:
"Jeg gider ikke mere, du tilfredsstiller mig ikke, hvis
jeg skal have noget ud af det, kan du evt. gøre sådan
og sådan - ellers vil jeg hellere onanere, og du må
gerne kigge på".

Er det ok? Eller vil det medføre impotens hos fyrene
og skedetørhed hos kvinderne?

> Enig. Manden går jo ganske uskyldigt i lykkelig forstilling om at han
> tilfredsstiller kvinden?

Netop!

> Indtil hun altså bliver så perfid at ville anvende sin egen manglende evne
> til opnå orgasme mod ham og hans mandighed? Typisk kvinder...

Pjat - det er ikke anderledes end mænd, som bruger
kvinders manglende orgasme som undskyldning for at
de ikke gider sex med dem - når det måske reelt handler
om at de selv er dødkedelige og fantasiforladte i sengen.

> Jeg har aldrig fundet ud af, hvorfor de simulerer. Fordi de keder sig og
> bare vil have det overstået?

Ja, det tror jeg faktisk sker - eller også for ikke at støde
det sarte mandlige ego.

> Hvad med at kvinder tog sig sammen og lærte at
> finde deres eget G-punkt samt lave bækkenbundsøvelser?

Ja, og mænd lærte deres egen pik at kende, så de
ved hvor den peger hen (inden i kvinden) og derfor
bedre kan ramme der hvor det gør godt.

> [...]
> Siffredi...Desværre er der vist bivirkninger ved diverse opreklamerede
> hormoner, blandt andet at eens nosser smuldrer.

En (for) stor pik kan i mange tilfælde (hvis fyren bruger
den traditionelt og kedeligt) ramme forbi alt det sjove,
og kun vælte rundt allerbagerst, hvor der ikke er helt
så mange følelser involveret hos kvinder - lige bortset
fra når der ramles ind i livmoderen.

> [...]
passive
> kvinder der insisterer på netop denne stilling ikke får orgasme? Arbejd

Sikke noget bavl. Det er sikkert i samme moment blevet
påstået, at det var meget stimulerende bagfra. Se det for
dig - alt efter hvor mandens pik peger hen når den er
stiv (opad, nedad, til højre, til venstre) så skal den ved
samleje helst pege op mod kvindens mave, hvis den skal
ramme g-punktet. Der findes altså også mænd med
pikke der peger opad, og hvor missionærstillingen derfor
kan være helt genial.

Det er individuelt - og manden kunne altså også have
glæde af at lære lidt.

Nå, ja - og kvinder kunne blive mere krævende og
informative, istedet for fake. Forresten kræves der
ikke hverken g-punkt eller bækkenbundsøvelser for
at få orgasme (sat lidt på spidsen).

mange hilsner
nusle

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-03-03 15:27

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej Anders.

> Er det så nok at stå på alle fire med spredte ben og
> forvente han gør alt arbejdet ?

Det er jo STADIG ikke nok!

> at
>
> Han kunne jo også være mere lydhør overfor hvordan
> han bringer sin partner nydelse - der findes sikkert en
> del mænd (og kvinder), som ikke gør sig den ulejlighed.

Jeg har selv et par venner, som af een eller anden uransagelig årsag ikke
bryder sig om at slikke fisse, men derimod nærmest forlanger at hun sutter
pik på dem. Der er ganske rigtigt en vis amerikaniseret dobbeltmoral og
noget maskulint tabu-agtigt noget over det...Ligesom med kvinders passivitet
contra sexualitet...

> [...]
> jeg skal have noget ud af det, kan du evt. gøre sådan
> og sådan - ellers vil jeg hellere onanere, og du må

SÅ er det fandme kedelig sex!

> Er det ok? Eller vil det medføre impotens hos fyrene
> og skedetørhed hos kvinderne?

Hvad fanden laver man så med hinanden? Holder i hånden og kysser på kinden?

> [...]
> de ikke gider sex med dem - når det måske reelt handler
> om at de selv er dødkedelige og fantasiforladte i sengen.

Hvis en kvinde bare lægger sig fladt på ryggen og ikke engang bevæger
underlivet, så kan det ganske rigtigt være temmeligt kedeligt!

> Ja, det tror jeg faktisk sker - eller også for ikke at støde
> det sarte mandlige ego.

....Indtil de VIRKELIG får brug for at såre ham!

> Ja, og mænd lærte deres egen pik at kende, så de
> ved hvor den peger hen (inden i kvinden) og derfor
> bedre kan ramme der hvor det gør godt.

Kan du måske fortælle mig lige præcis hvilke områder af penis, der er mest
følsomme? Det burde kvinder lære for at kunne give blowjobs! (Du kan godt se
hvilke krav, du sådan lige stiller, ikke?)

> [...]
> og kun vælte rundt allerbagerst, hvor der ikke er helt
> så mange følelser involveret hos kvinder - lige bortset

"Heksehammeren" ("Malleus Maleficarum") blev vist ikke skrevet forgæves?

> kom
> passive
> for
>
> Sikke noget bavl. Det er sikkert i samme moment blevet
> påstået, at det var meget stimulerende bagfra.

Faktisk, ja. Men det er vel "nedgørende og sexistisk", ikke?

> [...]
> stiv (opad, nedad, til højre, til venstre) så skal den ved
> samleje helst pege op mod kvindens mave, hvis den skal

Æhm, nu ved jeg så ikke hvor læang tid siden det er, du har set en erigeret
penis, men kan vi blive enige om at sådan en som regel svajer opad? Og som
regel er længere end 5 cm?

Godt, kan vi så blive enige om at dette svaj gør at undersiden af penis
således gnubber mod G-punktet ved samleje i "hundestilling", mens spidsen
rammer livmoderhalsen? Eller tager jeg helt fejl i min antagelse?

> Der findes altså også mænd med
> pikke der peger opad, og hvor missionærstillingen derfor
> kan være helt genial.

Så skal den da være meget kort for ikke at gå i en pæn bue udenom?

> Det er individuelt - og manden kunne altså også have
> glæde af at lære lidt.

Aha. Se længere oppe.

> Nå, ja - og kvinder kunne blive mere krævende og
> informative, istedet for fake.

De plejer jo alligevel at være alle tre ting i forvejen uden for sengen, så
dèt skulle vist ikke være så svært?

> Forresten kræves der
> ikke hverken g-punkt eller bækkenbundsøvelser for
> at få orgasme (sat lidt på spidsen).

Okay, fortæl?

Anders Peter Johnsen

Fra : nusle

Dato : 10-03-03 16:08

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Anders.

> Det er jo STADIG ikke nok!

Nej, vel! Der kræves bare ind

> [...]
> pik på dem. Der er ganske rigtigt en vis amerikaniseret dobbeltmoral og
> noget maskulint tabu-agtigt noget over det...Ligesom med kvinders

Kvinderne burde bede dem om at ryge og rejse.

> SÅ er det fandme kedelig sex!

Selv avanceret sex kan blive kedeligt, hvis det ikke
er tilfredsstillende, ligesom "kedelig" sex kan blive
virkelig skønt, bare det er tilfredsstillende.

> Hvad fanden laver man så med hinanden? Holder i hånden og kysser på
kinden?

Er det ikke lidt fantasiforladt - at der bliver høvlet
løs i alle ender og kanter og i alle mulig og umulige
stillinger - betyder ikke nødvendigvis at det er
*tilfredsstillende*.

> Hvis en kvinde bare lægger sig fladt på ryggen og ikke engang bevæger
> underlivet, så kan det ganske rigtigt være temmeligt kedeligt!

Og hvis manden bare ligger sig på langs og vil have
suttet pik og rides, så ka det ganske rigtigt være
temmeligt kedeligt.

> ...Indtil de VIRKELIG får brug for at såre ham!

Så er parret en dårlig kombination.

> [...]
se
> hvilke krav, du sådan lige stiller, ikke?)

Følsomheden er individuel, nogle er slet ikke særligt
følsomme. Men pikhovedet og strengen plejer at
være ret følsomme, og området hvor pikhuden slipper
pikken ligeså.

For nogle er det bedste i verden et fast tryk omkring
penis, mens man onanerer dem - og samtidig slikker
og pirrer deres pikhoved og måske især ved deres
streng.

For andre er det himlen at mærke munden hele vejen
ned og støde i bund i munden på kvinden, og måske
ligefrem være den styrende, så derfor nærmest bolle
kvinden i munden.

Desuden er et blowjob meget andet og mere end
penis - det er også mellemkødet, nosserne og
anus (eller kan være det). Det er inderlårene og
maven og bryster der glider op ad kroppen, når
kvinden lige smutter op til et kys undervejs.

Der er mange muligheder. Selv synes jeg at det er
skønt at variere, og i løbet af nogen tid lære lige
præcis den mand at kende - så jeg kan gøre alt det
han kan *lide*, og "tvinge" ham til at komme, ved
at gøre det han *elsker* til sidst.

I lyset af det - så stiller jeg sgu' de krav det passer mig!

> "Heksehammeren" ("Malleus Maleficarum") blev vist ikke skrevet forgæves?

Kender den ikke.

> Faktisk, ja. Men det er vel "nedgørende og sexistisk", ikke?

Overhovedet ikke, jeg elsker også den stilling.

> Godt, kan vi så blive enige om at dette svaj gør at undersiden af penis
> således gnubber mod G-punktet ved samleje i "hundestilling", mens spidsen
> rammer livmoderhalsen? Eller tager jeg helt fejl i min antagelse?

Hmmm... kvinder er forskelligt indrettet, når jeg
har drøftet det med veninder og søstre så er det
ikke det du skriver vi er nået frem til.

For mit eget vedkommende kan jeg fortælle, at
penis gnubber mod et nubret område lige foran
mit g-punkt når det foregår bagfra, og det er
skønt, men det er ikke så englene synger.

Derimod kan mit g-punkt med succes rammes
i missionærstillingen, hvis manden vel og mærke
ved, at der er noget mellem det at være i bund og
det at være "ude" - nemlig et lille glædespunkt .
Og han kan så "pirre" og drille og gøre mig helt
"ivrig" ved at tage sig tid og stimulere dette punkt
med sin pik - i stedet for at være fokuseret på
hans egen nydelse hele tiden.

Indrømmet, det er sikkert ikke let, for jeg bliver
hurtigt ivrig - og så er det mest geniale, hvis han
er lidt "sadistisk" anlagt og mener jeg skal tirres
yderligere .

> Så skal den da være meget kort for ikke at gå i en pæn bue udenom?

Se ovenstående - og brug evt. fantasien.

> De plejer jo alligevel at være alle tre ting i forvejen uden for sengen,

> dèt skulle vist ikke være så svært?

Hvad er det tredie?

> Okay, fortæl?

Puha - hvor skal jeg begynde - klitoris måske!

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 11-03-03 19:58

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Forresten kræves der
> ikke hverken g-punkt eller bækkenbundsøvelser for
> at få orgasme (sat lidt på spidsen).

*LOL* Næh, jeg har da oplevet kvinder få orgasme
i samme øjeblik jeg førte glansen ind.
Hvorfor? Jo for mig at se, enten fordi hun var så tændt,
at det var lige før hun ville komme alligevel, eller fordi
forspillet havde trukket ud til place: no return *GGG*

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 11-03-03 20:39

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Henning.

> [...]
> at det var lige før hun ville komme alligevel, eller fordi
> forspillet havde trukket ud til place: no return *GGG*

Ja, det fik jeg jo slet ikke med

mange hilsner
nusle

Fra : Bo Warming

Dato : 10-03-03 14:57

Hvis kvinden faker orgasme læne nok, begynder hun at tro på det, og så er
det ikke fake

Nietzwche sagde at Du præker og underviser for selv at komme til at tro

Og SENGEN ER KVINDENS PRÆKESTOL

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-03-03 15:32

Anders Peter Johnsen wrote:

> Ja, det er vel bare ikke nok at lægge sig på ryggen, sprede benene og
> så forvente at manden gør hele arbejdet?

nogle gange er det*G*

> Selvfølgelig skal man da stimulere sin partner, så meget man kan, men
> hold da op, hvor den ofter bliver kørt af på mændene: "HAN er ikke
> istand til at tilfredsstille MIG!"
>
> Så gør dog SELV noget for det?

den gælder vel begge veje..... hvorfor er der sådan en forventning til at
man skal tilfredsstille hinanden?? hvorfor ikke koncentrere sig om at
tilfredsstille sig selv primært, og så hjælpe partneren hvis det er
nødvendigt.....

> Enig. Manden går jo ganske uskyldigt i lykkelig forstilling om at han
> tilfredsstiller kvinden?

naivt..... og dumt af kvinden....

> Indtil hun altså bliver så perfid at ville anvende sin egen manglende
> evne til opnå orgasme mod ham og hans mandighed? Typisk kvinder...

*knurre* pas nu på hvad du siger....

> Jeg har aldrig fundet ud af, hvorfor de simulerer. Fordi de keder sig
> og bare vil have det overstået?

personligt simulerer jeg aldrig... hvorfor skulle jeg.... jeg kender min
krop godt nok til at jeg kan klare det selv ;)
men jeg ved nogle kvinder simulerer fordi manden _forventer_ at hun får en
orgasme, og af hensyn til hans mandlige stolthed, vil de gerne give ham den
succesfølelse....

> Hvad med at kvinder tog sig sammen og
> lærte at finde deres eget G-punkt samt lave bækkenbundsøvelser?

hvad med om mænd tog sig sammen, trænede underlivet og lærte at bruge pikken
ordentligt i stedet for at tro at det er rigeligt at skubbe den lidt frem og
tilbage??

størrelsen betyder noget...... for mig skal den helst ikke være for stor
eller for lille*G*
dermed forstået at for lille er på størrelse med en finger, og for stor på
størrelse med en underarm ;)

> [...]
> Siffredi...Desværre er der vist bivirkninger ved diverse opreklamerede
> hormoner, blandt andet at eens nosser smuldrer.

for ikke at snakke om at det kun er et spørgsmål om forfængelighed der får
mænd til at ønske sig sådan en pik...... hvad vil i dog bruge den til??
hvad er der så specielt ved en stor pik, andet end at den kan imponere de
andre gutter i omklædningsrummet??

> [...]
> eller decideret sexuelt fantasiforladte, passive kvinder der
> insisterer på netop denne stilling ikke får orgasme? Arbejd for det!

pladder.... det er faktisk nemt nok (for mig ihvertfald) at få orgasme i
missionærstillingen, det handler om vinkel og dybde.... små vip med
underlivet kan faktisk gøre en KÆMPE forskel ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : valborg

Dato : 10-03-03 23:44

pointe ...

mit g punkt sidder på bagvæggen bag livmoderen, og orgasmen mærkes gennem
hele kroppen ud i tæerne og fingerspidserne fra tå til top......dejligt.....
det punkt foran 5 cm oppe får mig til at skulle tisse det trykker på min
blære, ubehageligt.
mænd har prostata bagi lidt oppe mod forvæggen i anus...det syntes nogle er
dejligt andre ikke.

totalt usexet, med hormoner og viagra yak...

Psykisk elskov er også meget mere spændende..., så kan man da mærke
hinanden.....
Valborg

Fra : Lene Pedersen

Dato : 10-03-03 19:51

Jeg tror at der er nogen der helt har misforstået noget. Måske både mænd og
kvinder. Jeg har et aldeles godt sexliv, og simulere aldrig noget.

Fra : nusle

Dato : 10-03-03 14:59

"Lene Pedersen" <Lopa@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej Lene.

> Jeg tror at der er nogen der helt har misforstået noget. Måske både mænd
og
> kvinder. Jeg har et aldeles godt sexliv, og simulere aldrig noget.

Jeg tror, at du har ret - og hvor er det skønt at høre
at du har et godt sexliv - mere af den slags (til alle).

mange hilsner
nusle

Fra : Bo Warming

Dato : 10-03-03 15:00

der er mange andre fordele ved at bolle end at få orgasme

Hvordan får piger mink? På samme måde som mink får mink.

Høje mænd har ofte stor indtægt og stor pik, så jo større pik, jo større
chance for at han har selvtillid og dermed charme.

Der er undtagelser i måske de fleste tilfælde, hvor gørelse vigtigere end
størrelse, men statistisk signifikans kan nok opnås udfra
høj=stærk=selvtillids-udstrålende=rig korrelationen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-03 19:09

In news:oM0ba.74261$Gr.9613@fe05.atl2.webusenet.com, Bo Warming
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

> Høje mænd har ofte stor indtægt og stor pik, så jo større pik, jo
> større chance for at han har selvtillid og dermed charme.

Sådan er det, og det ved alle sgu' da!

Og der er _ingen_ sammenhæng med min personlige højde. Den er forresten 193
cm, synes jeg lige, I skal vide. Altså 1 meter og 93 cm. En meter og nititre
centimeter. Og jeg giver ikke Bo ret, bare fordi jeg er lidt højere end
gennemsnittet. Jeg mener, 193 cm er jo ikke så meget mere end gennemsnittet,
vel? Bare ca. 5-10 cm. Altså 5-10 cm mere end gennemsnittet, ik'?

> Der er undtagelser i måske de fleste tilfælde, hvor gørelse vigtigere
> end størrelse, men statistisk signifikans kan nok opnås udfra
> høj=stærk=selvtillids-udstrålende=rig korrelationen.

Jeg må give dig ret igen, Bo.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-03-03 20:00

[...]

BW: Da jeg var til dss party med Jens Bruun , syns jeg ikke han var så
høj, og jeg spurgte flere gange om hvornår gruppesex begyndte, og Jens
var passiv, og John Sahl sagde jeg bare kunne lægge ud, men da Jens
Bruun skriver sit eget navn under sine mails, så tror jeg på den med
selvtillid over middel, og næste dss-party bliver forhåbentlig lidt mere
frigjort, så vi får syn for sagn, om nogen store og mægtige , at de kan
fistfucke uden at bruge hænderne.

Fra : Anita

Dato : 10-03-03 20:05

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev
> [...]
> selvtillid over middel, og næste dss-party bliver forhåbentlig lidt mere
> frigjort, så vi får syn for sagn, om nogen store og mægtige , at de kan

Hvis du vil have gruppesex, skulle du måske gå et andet sted hen end til
dss-fest.
Bare et forslag.

/Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-03 20:10

In news:3e6ce15f$0$4336$ba624c82@nntp03.dk.telia.net, Anita
<anita@*slet*stofanet.dk> wrote:

> Hvis du vil have gruppesex, skulle du måske gå et andet sted hen end
> til dss-fest.
> Bare et forslag.

Hvad bygger du dog den antagelse på? Du var da ikke med til omtalte fest

--
-Jens B.

Fra : Anita

Dato : 10-03-03 21:53

> Hvad bygger du dog den antagelse på? Du var da ikke med til omtalte fest

Det er sandt... men jeg forestiller mig at en dss-fest ikke kun handler om
sex. Dels ud fra beskrivelser og billeder.

Hvem ved, måske får jeg en dag snøvlet mig afsted

Venligst Anita

Fra : nusle

Dato : 10-03-03 20:15

Hej Jens.

> [...]

Ofte - måske, men ikke altid.

> [...]
gennemsnittet,
> vel? Bare ca. 5-10 cm. Altså 5-10 cm mere end gennemsnittet, ik'?

Jeg står lige og mangler sådan et styks mandfolk .

mange hilsner
nusle

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-03 20:15

In news:3e6ce394$0$42660$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, nusle
<nusle@mail.dk> wrote:

> Jeg står lige og mangler sådan et styks mandfolk .

Ahem

--
-Jens B.

Fra : Tomas O.

Dato : 10-03-03 21:13

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> Ahem

Hvad faen Jens er du mundlam? hehe

Tomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-03 21:30

In news:Xns933AD7EEBD332IMP@130.225.247.90, Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> Hvad faen Jens er du mundlam? hehe

"Stor, meget stor", "musestille" og "yderst diskret og tilbageholdende" er
alle mit mellemnavn...

--
-Jens B.

Fra : Tomas O.

Dato : 11-03-03 01:59

> "Stor, meget stor", "musestille" og "yderst diskret og tilbageholdende"
> er alle mit mellemnavn...

ROTFL.. yeah right!

Tomas
PS. jeg er snart klar til at lave den der gullasch

Fra : Sune Storgaard

Dato : 10-03-03 15:13

Lene Pedersen 's insignificant opinion was stated in:
3e6c9893$0$27048$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Jeg tror at der er nogen der helt har misforstået noget. Måske både
> mænd og kvinder. Jeg har et aldeles godt sexliv, og simulere aldrig
> noget.

Ja der er nogen der kan, vi andre må simulere for at overhovedet at have
sexliv

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Lene Pedersen

Dato : 10-04-03 21:21

Det må da helt klart have noget at gøre med at føle sig tryg og sikker i den
andens nærvær.

Jeg kan overhovedet ikke forestille mig hvem det overhovedet gavner hvis man
faker en tilfredsstillelse. Man får ikke selv en DYT ud af det, og éns
partner vil da
føle sig total mislykket hvis han/hun ikke føler at de kan stimulere deres
partner på
en sådan måde at begge har haft en dejlig oplevelse.

Hvis man ellers er åbne og fortrolige med hinanden, så er der vel heller
ikke så lang vej
til at kunne fortælle den anden hvor og hvordan man stimuleres bedst.

Og så tror jeg i øvrigt ikke det har en døjt med størrelsen af mænds "ædlere
dele" at gøre
- så mere hvordan det udføres, og at man osse som kvinde selv føler at man
er aktiv.
Efterhånden tror jeg at de fleste finder en tilfredsstillelse i at være
overbevist om at
det man gør ved modparten er nogen han/hun nyder.

Fra : Nette

Dato : 13-04-03 08:20

"Lene Pedersen" skrev i en meddelelse
> Det må da helt klart have noget at gøre med at føle sig tryg og sikker i
den
> andens nærvær.

Det er desværre ikke det eneste, der spiller ind.

> [...]
> partner på
> en sådan måde at begge har haft en dejlig oplevelse.

*LOL* Min veninde gør det ind imellem. Hun har en kæreste som kan blive ved
i det uendelige, og DET gider hun simpelthen ikke. Så når han har kørt på i
en halv times tid konstant, og han ikke lader til nogen sinde at stoppe, så
begynde hun at fake, og straks derefter, lader han den gå.
Så intet er så skidt at det ikke er godt for noget.

> Hvis man ellers er åbne og fortrolige med hinanden, så er der vel heller
> ikke så lang vej
> til at kunne fortælle den anden hvor og hvordan man stimuleres bedst.

Igen, er det ikke nødvendigvis nok. Min kæreste VED hvordan jeg gerne vil
have det, jeg er fuldstændig tryg ved ham, men det betyder ikke, at jeg får
orgasme.

> [...]
> dele" at gøre
> - så mere hvordan det udføres, og at man osse som kvinde selv føler at man

Lidt har det vel at gøre med størrelsen. Jeg ville f.eks. ikke få ret meget
ud af en pik på størrelse med min tommelfinger. Og den slags mænd findes
faktisk....

> Efterhånden tror jeg at de fleste finder en tilfredsstillelse i at være
> overbevist om at
> det man gør ved modparten er nogen han/hun nyder.

Ja, selvfølgelig da Det er altid rart at få positivt respons på ens
arbejde, men responsen behøver så sandelig ikke at være i forma f en
orgasme. Man kan vel åbne sin mund og sige sin mening.

Nette

Fra : Anita

Dato : 13-04-03 10:23

"Nette" skrev

> [...]

> begynde hun at fake, og straks derefter, lader han den gå.
> Så intet er så skidt at det ikke er godt for noget.

*Hehe* Vi kvinder styrer!

> Igen, er det ikke nødvendigvis nok. Min kæreste VED hvordan jeg gerne vil
> have det, jeg er fuldstændig tryg ved ham, men det betyder ikke, at jeg
får
> orgasme.

Enig.

> Lidt har det vel at gøre med størrelsen. Jeg ville f.eks. ikke få ret
meget
> ud af en pik på størrelse med min tommelfinger. Og den slags mænd findes
> faktisk....

Hørt!

Det er vist ikke så politisk korrekt at sige at størrelsen har en betydning.
Men for mit vedkommende, har den haft stor betydning. Både for stor og for
lille har ikke været nogen fornøjelse.

> Ja, selvfølgelig da Det er altid rart at få positivt respons på ens
> arbejde, men responsen behøver så sandelig ikke at være i forma f en
> orgasme. Man kan vel åbne sin mund og sige sin mening.

Og hørt!

Jeg er helt enig i dine betragtninger.
Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 13-04-03 16:55

Anita wrote:
> "Nette" skrev

> *Hehe* Vi kvinder styrer!

Se så for Helvede at komme hjem til kødgryderne! *GGG*

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 13-04-03 18:21

"Henning" <h2m nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Se så for Helvede at komme hjem til kødgryderne! *GGG*

Niks!

Mandlige kokke laver alligevel bedre mad...

/nusle

Fra : Henning

Dato : 14-04-03 07:08

nusle wrote:

> Niks!
>
> Mandlige kokke laver alligevel bedre mad...

Du har lige gjort mig til din persille-sovs du dejlige *GGG*

Jeg vil dække dig med chokolade-krymmel og langsomt
slikke dem af din krop, medens du er bundet til sengen
med bind for øjnene og......... *GGG*

MVh
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 15-04-03 12:54

In article <3e9a503e$0$150$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, "Henning" <h2m
nospam@mail.dk> says...
> Jeg vil dække dig med chokolade-krymmel og langsomt
> slikke dem af din krop, medens du er bundet til sengen
> med bind for øjnene og......... *GGG*

....og så vågnede en af jer *G*

Fra : Michael Jørgensen \(~

Dato : 15-04-03 22:32

"Henning" <h2m nospam@mail.dk> wrote in message
> Jeg vil dække dig med chokolade-krymmel og langsomt
> slikke dem af din krop, medens du er bundet til sengen
> med bind for øjnene og......... *GGG*

Og pludselig gik brandalarmen, og brandfolkene kom stormende ind....

Michael.

Fra : Henning

Dato : 16-04-03 06:54

Michael Jørgensen (Sæt 'M' foran') wrote:
> "Henning" <h2m nospam@mail.dk> wrote in message
>
> Og pludselig gik brandalarmen, og brandfolkene kom stormende ind....
>
> Michael.

Ja det tror jeg ville glæde en så fantasifuld og dejlig kvinde
som Nusle, *GGG*

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 19-04-03 22:30

"Henning" <h2m nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Du har lige gjort mig til din persille-sovs du dejlige *GGG*
>
> Jeg vil dække dig med chokolade-krymmel og langsomt
> slikke dem af din krop, medens du er bundet til sengen
> med bind for øjnene og......... *GGG*

Skønt (cyber-skønt) *G*

mange hilsner
nusle

Fra : Nette

Dato : 13-04-03 21:45

"Henning" skrev i en meddelelse
> Se så for Helvede at komme hjem til kødgryderne! *GGG*

Her i huset spiser vi ikke kød

Nette

Fra : Henning

Dato : 14-04-03 07:11

Nette wrote:

> Her i huset spiser vi ikke kød

Bedøvende lige meget, du bliver sat til at lave røde
bønner i hvidløgs sovs resten af dit liv! *GGG*

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 10-03-03 15:58

"nusle" skrev

> Hvis XX % af kvinderne aldrig får orgasme når de
> dyrker sex, er det mig en gåde at de gider at dyrke
> det - og/eller at de ikke "gør noget" ved det.

Sex handler jo ikke kun om orgasme. Der er skam mange andre bonusser der
følger med. Eksempelvis intimitet, nærhed, følelsen af at tilfredsstille sin
partner osv.

> Hvis XX % af kvinderne faker orgasme, er det sgu'
> da også deres egen skyld at de ikke får den "ægte"
> vare.

Tja... det er i hvert fald deres egen skyld at de faker, men der kan være
mange årsager til at man ikke "får den ægte vare".

> [...]
> eller også være meget lidt fantasifulde når det kommer
> til sex - for det er efter min mening ikke størrelsen

Som før sagt er orgasme jo ikke alt! Jeg må indrømme, at jeg er en af de XX%
der mener at størrelsen betyder noget. Det handler naturligvis ikke om at en
lille pik ikke kan tilfredsstille mig, men mere at jeg får mere ud af det,
med en lidt større model (som heller ikke må være *for* stor).

Venligst Anita

Fra : nusle

Dato : 10-03-03 16:13

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Anita.

> Sex handler jo ikke kun om orgasme. Der er skam mange andre bonusser der
> følger med. Eksempelvis intimitet, nærhed, følelsen af at tilfredsstille
sin
> partner osv.

Det ved jeg godt. Men *aldrig* - så gad jeg nok
ikke dyrke sex helt så meget. Måske er jeg orgasme-
freak, men jeg synes nu det er skønt, og ville dælme
ikke undvære.

> Tja... det er i hvert fald deres egen skyld at de faker, men der kan være
> mange årsager til at man ikke "får den ægte vare".

Ja da - og så kunne evt. man arbejde med det.

> [...]
> lille pik ikke kan tilfredsstille mig, men mere at jeg får mere ud af det,
> med en lidt større model (som heller ikke må være *for* stor).

Tja, jeg kan også godt lide fistfucking, men synes ikke
pikken af den grund skal være af den størrelse

mange hilsner
nusle

Fra : Anita

Dato : 10-03-03 17:22

"nusle" skrev

Hejsa

> Det ved jeg godt. Men *aldrig* - så gad jeg nok
> ikke dyrke sex helt så meget. Måske er jeg orgasme-
> freak, men jeg synes nu det er skønt, og ville dælme
> ikke undvære.

Det er bestemt ikke hver gang jeg får orgasme, men derfor er sex nu dejligt
alligevel. Selvom man aldrig får orgasme prøver man vel stadig, i håbet om
at det lykkes pludeligt. Hvis man ikke prøver lykkes det jo med garanti
ikke.

> Ja da - og så kunne evt. man arbejde med det.

Helt enig. Men hvad så når man har arbejdet og arbejdet og læst tykke bøger
og det stadig ikke lykkes? Jeg ved ikke om det er sådan for disse kvinder,
men jeg har indtryk af at det for nogle er en kamp.

> XX%
> en
>
> Tja, jeg kan også godt lide fistfucking, men synes ikke
> pikken af den grund skal være af den størrelse

Ej... det er nok lige i overkanten
Jeg har bare prøvet at jeg nærmest ikke kunne "mærke noget", og det er ikke
specielt ophidsende - Og de gange jeg har erfarent en lidt for lang pik, har
det været med smerte :-/ En gylden middelvej mellem disse to oplevelser er
helt perfekt

Venligst Anita

Fra : nusle

Dato : 10-03-03 20:12

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Anita.

> [...]
> og det stadig ikke lykkes? Jeg ved ikke om det er sådan for disse kvinder,
> men jeg har indtryk af at det for nogle er en kamp.

Hvad er der så galt i at de lærer sig selv at kende,
f.eks. med højre hånd/fingre .

Hvis det er helt umuligt er det godt nok trist, det har
jeg svært ved at forestille mig.

mange hilsner
nusle

Fra : Anita

Dato : 10-03-03 21:50

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev

> Hvad er der så galt i at de lærer sig selv at kende,
> f.eks. med højre hånd/fingre .
>
> Hvis det er helt umuligt er det godt nok trist, det har
> jeg svært ved at forestille mig.

Jeg aner det ikke. Måske virker det bare ikke efter hensigten?
Jeg synes bare man ofte har hørt/læst om kvinders vanskeligheder i den
retning.

Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 11-03-03 20:09

> [...]

> at det lykkes pludeligt. Hvis man ikke prøver lykkes det jo med garanti

Husker de første år med min kone, ingen orgasmer, men lysten til
sex var til stede alligevel 2½ års arbejde og så lykkedes det hende
at finde ud af det, efterfølgende er det altid en overraskelse for hende,
hvis hun ikke får orgasme ( Hun får det så alligevel ved selvgjort
er velgjort )

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 11-03-03 23:11

In article <3e6c8d6e$0$52150$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...
> Hej gruppe.
>
> Jeg fik en reklame på min hotmail.

Kun Én ?!

> Hvad siger/skriver I?

Måske skulle de læse hvad Pia Struck mener:
http://www.seksualterapi.dk/giv_los.htm