Sex/ parforholds-terapeut søges
Fra : Peter

Dato : 06-03-03 23:21

Hej kender nogle af jer en god sex/ parforholds-terapeut i området omkring Vejle & Århus? Helst
en kvinde, idet både min pige og jeg mener at de har mere indføling.

mvh Peter

Fra : Chokmah

Dato : 06-03-03 23:26

On Thu, 6 Mar 2003 23:20:57 +0100, Peter <pet@ingenemail.dk> wrote:

>Hej kender nogle af jer en god sex/ parforholds-terapeut i området omkring Vejle & Århus? Helst
>en kvinde, idet både min pige og jeg mener at de har mere indføling.

det tror jeg er rigtigt at kvinder er mere inuitive - om end de så
ganske regidt kan stirre sig blind på en åbenlys fejl :)
prøv at tjek en af alternativs grupperne !

Mv
Bo MM

Fra : Tomas O.

Dato : 07-03-03 11:38

Peter <pet@ingenemail.dk> wrote in

> Hej kender nogle af jer en god sex/ parforholds-terapeut i området
> omkring Vejle & Århus? Helst en kvinde, idet både min pige og jeg mener
> at de har mere indføling.

Tak for kaffe for en fordom!

"Mænd er bare nogle psykopater uden empati." Må jeg lige være her?

Hvorfor er det sådan at alle tror kvinder er åhh så følsomme og mænd bare
er nogen ufølsomme røvhuller?

Fordom!

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-03 16:19

In article <Xns933776791ED71IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> [...]
>
> "Mænd er bare nogle psykopater uden empati." Må jeg lige være her?
>
> Hvorfor er det sådan at alle tror kvinder er åhh så følsomme og mænd bare

Fordi de fleste er sådan? Måske enda fordi det er meningen vi burde være
sådan? Jeg har sgu oplevet det at være "følsom"(tm) som noget belastende
(sikkert skabt på grund af "noget" i barndommen) - jeg har aldrig fundet
mænd at tale med om det, en sagde enda at han gad ikke tale om sådan, det
var sådan noget "kvinder talte om".

> Fordom!

At ALLE er sådan, ja sikkert. Men at de fleste er sådan? Måske ikke.

Fra : nusle

Dato : 07-03-03 17:56

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

Hej Tomas.

> Hvorfor er det sådan at alle tror kvinder er åhh så følsomme og mænd bare
> er nogen ufølsomme røvhuller?

Jeg har nu egentlig "kun" haft mandlige terapeuter/
psykologer inde på livet - da jeg foretrækker deres
direkthed og ikke alt det der "udenomssnak" der
spilder min tid og ikke fører til resultater. Det er
også en fordom, bare den anden vej - er det så ok?

mange hilsner
nusle

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-03-03 18:59

In news:3e68ce71$0$42584$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, nusle
<nusle@mail.dk> wrote:

> Jeg har nu egentlig "kun" haft mandlige terapeuter/
> psykologer inde på livet - da jeg foretrækker deres
> direkthed og ikke alt det der "udenomssnak" der
> spilder min tid og ikke fører til resultater.

Terapeuter/psykologer kan - køn underordnet - alene hælde vand ud af
ørene.

Påstand: Der findes ikke en terapeut, healer eller psykolog, der har
valgt denne funktion, med andre motiver end at bruge det til at 1) løse
egne (måske ubevidste) sjælelige konflikter og problemer, og/eller 2) få
afløb for egen (måske ubevidst) seksualitet.

Påstand: Mennesker, med overskud, selvtillid og som "hviler i sig selv",
kunne _aldrig_ drømme om at fungere som "professionel"
terapeut/psykolog for andre mennesker.

Dem - og præster, for den sags skyld også - skal man altid holde sig
langt væk fra, da de _altid_ spiller med skjulte kort og motiver, og
aldrig er i stand til at opfylde "klientens" behov for objektiv hjælp og
vejledning.

--
-Jens B.

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 07-03-03 20:03

> [...]
> langt væk fra, da de _altid_ spiller med skjulte kort og motiver, og
> aldrig er i stand til at opfylde "klientens" behov for objektiv hjælp og

Hørt!

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-03 23:03

Fordi mennesker som "hviler i sig selv" har nok i sig selv?

Fra : Tomas O.

Dato : 08-03-03 12:13

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in

> Fordi mennesker som "hviler i sig selv" har nok i sig selv?

Nej fordi de ikke har brug for at rende rundt og 'frelse' andre for at føle
sig store...

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 09-03-03 01:58

In article <Xns93387C765DC69IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in

> Nej fordi de ikke har brug for at rende rundt og 'frelse' andre for at føle
> sig store...

Åbenbart samme resultat.

Fra : Tomas O.

Dato : 09-03-03 12:56

> In article <Xns93387C765DC69IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...

> Åbenbart samme resultat.

Der blev engang lavet en psykologisk profil på folk der meldte sig til Røde
Kors arbejde som frivilige og alle som en havde 'problemer' selv, men var
hammergode til at løse andres. Deres egne problemer kommer jo ofte til at
virke som ubetydelige i forhold til jordskælvs- eller krigsofre.

Tomas som engang passede på den profil

Fra : Henning

Dato : 08-03-03 07:43

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> spilder min tid og ikke fører til resultater. Det er
> også en fordom, bare den anden vej - er det så ok?

Og Jeg er en skide god terapeut, når det tager mig

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 08-03-03 11:51

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Henning.

> Og Jeg er en skide god terapeut, når det tager mig

Du er hyret!

Jeg kan jo altid komme til at mangle

mange hilsner
nusle,
som gerne ville futte til dk.snak.snik men ikke kan få
det til at virke.

Fra : Henning

Dato : 09-03-03 09:04

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej Henning.

> Du er hyret!

Fint Jeg står stand by

> mange hilsner
> nusle,
> som gerne ville futte til dk.snak.snik men ikke kan få
> det til at virke.

Når du besvarer et indlæg, åbner du menuen: Vis og aktivere
funktionen, Vis alle brevhoveder, så får du en linie frem der
hedder opfølgning til, der klikker du på ikonet og vælger den
gruppe du ønsker opfølgning/fut til

Knus tilbage!

Henning

Fra : nusle

Dato : 09-03-03 10:38

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Henning.

> [...]
> funktionen, Vis alle brevhoveder, så får du en linie frem der
> hedder opfølgning til, der klikker du på ikonet og vælger den

Så skulle det være klaret .

Tak for vejledningen.

Der skulle nu være futtet til dk.snak.snik.

mange hilsner
nusle

Fra : Peter

Dato : 08-03-03 20:37

In article <Xns933776791ED71IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> Hvorfor er det sådan at alle tror kvinder er åhh så følsomme og mænd bare
> [...]

Fordi dette faktum nærmest er almen viden. Jeg selv er een af de mænd der sagtens kan åbne mig
og tale om følelser, men vi er sjældne trust me.

regards Peter

Fra : Tomas O.

Dato : 09-03-03 12:57

> [...]
>
> Fordi dette faktum nærmest er almen viden. Jeg selv er een af de mænd
> der sagtens kan åbne mig og tale om følelser, men vi er sjældne trust

I know!

Tomas

Fra : Peter

Dato : 08-03-03 20:45

In article <Xns933776791ED71IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> Tak for kaffe for en fordom!
>
> "Mænd er bare nogle psykopater uden empati." Må jeg lige være her?

Iøvrigt læser du ikke hvad jeg skriver, men drager forhastede konklussioner

mvh Peter

Fra : Peter

Dato : 08-03-03 20:50

In article <Xns933776791ED71IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> Hvorfor er det sådan at alle tror kvinder er åhh så følsomme og mænd bare
> [...]

Tomas, du virker som eet af de ufølsomme mænd, som så mange andre. Dette understreges af den
aggresive tone i dit svar til mig, samt også fra eet af dine tidligere svar i gruppen herunder:

mvh Peter

-snip- fra dit indlæg af d. 6 marts:
Romantik.. det er fint, men hold det lige adskilt fra sex tak! Sex er ikke
romatisk.. det støjer og lugter og er lidenskab. Ikke særlig romantisk..
har du set folk bolle på film? Sgutte meget romantik der!

Romantik er på sin plads udenfor sexen.. eller som en del af den.. ikke som
det fremherskende.. er himlen lyserød i din verden.. her er den blå!

Tomas
-snip-

Fra : Tomas O.

Dato : 09-03-03 12:58

> [...]
> Dette understreges af den aggresive tone i dit svar til mig, samt også
> fra eet af dine tidligere svar i gruppen herunder:

Nå da.. så du bedømmer hvem jeg er ud fra nogle indlæg i en nyhedsgruppe?

Tomas som selvom han er følsom og kan åbne sig også er en provo.

Fra : The Mann

Dato : 08-03-03 01:08

Peter <pet@ingenemail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.18d1e830a43e38419897a2@news.inet.tele.dk...
> Hej kender nogle af jer en god sex/ parforholds-terapeut i området omkring
Vejle & Århus? Helst
> en kvinde, idet både min pige og jeg mener at de har mere indføling.
>
> mvh Peter

Ja (og så en add ville da være det bedste) Hvorfor NU HAR DU TRÅDT MIG
OVER TÆERNE pis

ET SPØRGSMÅL = ET SVAR !!!!!!!!!

God weekend"IT'S GOD'S RESPONSIBILITY TO FORGIVE BIN LADEN
IT'S OUR RESPONSIBILITY TO ARRANGE THE MEETING"
-United States Marine Corps

\!/
(@@)
-----o00o-(_)-o00o------------