kateter
Fra : Stenbukken

Dato : 05-03-03 10:04

Hej NG,

Jeg har i et stykke tid snakket med min kæreste om subj. Vi ville
gerne eksperimentere med dette da det må give en stor følelse af
dominas og underkastelse. Derfor er der lige et par spørgsmål som jeg
gerne ville have besvaret.

1. Er der nogen der kender en dansk webshop hvor kan kan købe katetere
og det der nu hører til. feks. steril glidecreme.
2. Er der nogen der har dårlige erfaringer med dette, og absolut vil
fraråde det.
3. Kan man købe dem på apoteket ? (Gidder ikke at stå dernede og så få
at vide at sådannoget sælger de skam ikke)

MVH
Stenbukken

Fra : Kat

Dato : 05-03-03 13:01

"Stenbukken" skrev:
> [...]
> gerne eksperimentere med dette da det må give en stor følelse af
> dominas og underkastelse. Derfor er der lige et par spørgsmål som

Hvilken type katheter snakker vi om: Blære, endetarms, næse....????
--
Kat
---

Fra : Stenbukken

Dato : 05-03-03 13:57

On Wed, 5 Mar 2003 13:01:28 +0100, "Kat" <katras@FJERN-DETTEofir.dk>
wrote:

>jeg
>
>Hvilken type katheter snakker vi om: Blære, endetarms, næse....????

Blære katheter... !

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 05-03-03 18:36

"Stenbukken" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne eksperimentere med dette da det må give en stor følelse af
> dominas og underkastelse. Derfor er der lige et par spørgsmål som jeg

Føj for helvede, det er fandme ikke rart at få lagt sådan et!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-03-03 19:05

"Jens Bendtsen" <aura@tiscali.dk> skrev :

>Føj for helvede, det er fandme ikke rart at få lagt sådan et!

Det er vidst heller ikke meningen

Selvom jeg er meget M, så er det et punkt, hvor jeg er stået af.

Fra : Henning

Dato : 06-03-03 01:10

> Det er vidst heller ikke meningen
>
> Selvom jeg er meget M, så er det et punkt, hvor jeg er stået af.

Dit skvat *GGG*.
Smut hen på apoteket og køb dig det tyndeste mandskateter
og øv dig i enerum
Eller en ½ meter ventilgummi hos cykelhandleren

For kvinder er det ikke særlig slemt at få lagt kateter, det kan
sågar være et lak eller sølv kateter, det mest besværlige er
at finde hullet

Hos kvinder er urinrøret kort og forholdsvis lige, så alt
kan stort set stoppes op i blæren, hvis det ikke er for tykt.
Et moderne kateter, som man bruger i dag, er blødt og
bøjeligt og indføres efter at det er fedtet ind med
eksplorations creme, for at kateteret ikke skal glide
ud igen af sig selv, er der en lille ballon-lignende anordning
der efter indførelsen, fyldes med saltvand, der er mærker
afsat på katederet, så man kan se om kateteret er langt
nok oppe, før man sprøjter saltvand ind i ballonen,
i modsat fald kan man sprænge urinrøret og kun et kirougisk
indgreb kan frelse personens liv.
http://www.viss.nu/new/PAT-INFO/SJUKDOM/uro/A_urokat.htm

MVH
Henning

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-03-03 20:57

In news:dAq9a.112221$Hl6.10219802@news010.worldonline.dk, Jens Bendtsen
<aura@tiscali.dk> typed:

> Føj for helvede, det er fandme ikke rart at få lagt sådan et!

Den menneskelige seksualitet er en forunderlig en

--
-Jens B.

Fra : Nicolai

Dato : 05-03-03 22:09

On Wed, 05 Mar 2003 10:04:29 +0100, Stenbukken <ingen@mail.dk> wrote:

>1. Er der nogen der kender en dansk webshop hvor kan kan købe katetere
>og det der nu hører til. feks. steril glidecreme.

Nej, ikke endnu. Jeg arbejder på sagen

>2. Er der nogen der har dårlige erfaringer med dette, og absolut vil
>fraråde det.

Som ved alt gælder, studer og vær forsigtig! Lær om hvad der kan gå
galt og hvordan man kan undgå det.

Mange lægger selv kateter op dagligt - dog normalt den uden ballon.

Og vær så ikke bange for at indrømme det over for en læge hvis noget
skulle gå galt!

>3. Kan man købe dem på apoteket ? (Gidder ikke at stå dernede og så få
>at vide at sådannoget sælger de skam ikke)

Jeg ved faktisk ikke om de sælges der, jeg tror det ikke.

Personligt har jeg ikke den store lyst til kateter i øjeblikket, jeg
tror måske godt jeg kunne finde på det, hvis vi legede med en uddannet
sygeplejer eller lign., som lagde det op.

I så fald skulle det være kateter "'a demure" - den med en ballon så
den bliver på plads. Så man ikke kan undgå at tisse i bleen

Jeg HAR prøvet kateter i forbindelse med en operation. Jeg synes ikke
det var spor behageligt at få rejsning med slangen i urinrøret

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-03-03 23:14

Nicolai <nicolai@spamcop.net> writes:

> Jeg ved faktisk ikke om de sælges der, jeg tror det ikke.

Hvor skulle de ellers sælge dem? Jeg mener, der er mange der bruger
sådan nogle daglig, f.eks. tetra- og paraplegikere.

Om ikke andet kan man jo ringe og spørge, så behøver man ikke oplyse
navn.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Nicolai

Dato : 06-03-03 22:06

On 05 Mar 2003 23:14:26 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Hvor skulle de ellers sælge dem? Jeg mener, der er mange der bruger
>sådan nogle daglig, f.eks. tetra- og paraplegikere.

Også dem med ballon i? Jeg troede ikke de blev brugt til
selv-katerisation(sp?)?

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk