Den bedste stilling? (for kvinder)
Fra : Kenneth Q.

Dato : 04-03-03 21:00

Hej

Min kæreste og jeg har tit talt, om hvilken stillinger der er bedst for
kvinden.

Hun siger at doggy-style er hendes favorit stilling. Her får hun mest ud af
det.

Hvad er jeres erfaring?

Kenneth Q

Fra : Kat

Dato : 04-03-03 22:18

"Kenneth Q." skrev:

> Hvad er jeres erfaring?

Voooof

Fra : Chokmah

Dato : 04-03-03 22:42

On Tue, 4 Mar 2003 22:18:28 +0100, "Kat" <katras@FJERN-DETTEofir.dk>
wrote:

>Voooof

Ohhh ja for manden også selv om det vist må være hyb :)
nej det er den suvereneste stilling hvis man har sex for at få en
seksuel oplevelse ud af det - der er så meget andet der er hyggeligt
men der hvor man bar ekan sætte negelene i balder og lyske også pumpe
alt det man kan Puhhhhhhhhhhh.... det ER sex !
imho.

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Freddy Pedersen

Dato : 11-03-03 12:46

Vi synes det bedst når min kone rider på mig

--
Med venlig hilsen.
Susanne&Freddy Pedersen

Fra : nusle

Dato : 04-03-03 22:27

"Kenneth Q." <zx@spammers.zx> skrev i en meddelelse

Hej Kenneth.

> Min kæreste og jeg har tit talt, om hvilken stillinger der er bedst for
> kvinden.
> Hvad er jeres erfaring?

At det er meget forskelligt og afhænger af lyst/liderlighed,
omstændighederne, hvilke to personer der er sammen,
følelserne der er involveret og måden stillingen bliver
"brugt" på.

mange hilsner
nusle

Fra : Anita

Dato : 05-03-03 10:36

"nusle" skrev
> At det er meget forskelligt og afhænger af lyst/liderlighed,
> omstændighederne, hvilke to personer der er sammen,
> følelserne der er involveret og måden stillingen bliver
> "brugt" på.

Lige mine ord!

/Anita

Fra : Henning

Dato : 05-03-03 23:59

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> omstændighederne, hvilke to personer der er sammen,
> følelserne der er involveret og måden stillingen bliver

Jep
Når jeg har talt med mine partnere gennem tiden, fremgik
det, at hvad der var gode stillinger hos én, ikke ofte kunne
bruges på samme måde i nye parforhold, som en sagde:

Pikke er ikke ens og chaufføren heller ikke, han skal jo også
lige lærer at håndterer den sidste ny model ikke? *GGG*

MVH
Henning

Fra : Peter Vinberg

Dato : 05-03-03 13:16

"Kenneth Q." <zx@spammers.zx> wrote in message
> [...]
> kvinden.
>
> Hun siger at doggy-style er hendes favorit stilling. Her får hun mest ud

Min kone er helt enig med din kæreste. Hun er også helt vild med det bagfra.
Hun synes det er vildt ophidsende at ligge der med røven i vejret.

Peter

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-03-03 14:40

Kenneth Q. <zx@spammers.zx> skrev:

Hej Kenneth

> [...]
> for kvinden.
>
> Hun siger at doggy-style er hendes favorit stilling. Her får hun mest

Missionærstillingen.

Øjenkontakt, adgang til brysterne for begge, mulighed for at hun kan ligge
og gøre sig til og tale frækt. God stimulering af g-punkt og clitoris,
specielt hvis han sidder op.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Michael

Dato : 05-03-03 16:12

Mark skrev...

> [...]
>
> Øjenkontakt, adgang til brysterne for begge, mulighed for at hun kan ligge
> og gøre sig til og tale frækt. God stimulering af g-punkt og clitoris,

Missionærstillingen mens han sidder op??? Hvor'n??!

Mvh
Michael :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-03-03 17:43

Michael <Michael_hopla@hotmail.com> skrev:

Hej Michael

> Missionærstillingen mens han sidder op??? Hvor'n??!

Sådn:

http://www.condoms6.com/positions6/cello_position.html

Advarsel: der er lyd på.

Partneren kan med fordel have benene rundt om mandens hofter.

Fra : PerX ...

Dato : 05-03-03 18:22

In article <b4597o$1s30be$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...
> Michael <Michael_hopla@hotmail.com> skrev:
>
> Hej Michael

> Sådn:
>
> http://www.condoms6.com/positions6/cello_position.html
>
> Advarsel: der er lyd på.

Ja, jeg skulle lige til at sige: Pæn grafik; belastende lyd :)

Fra : Morten Haugen

Dato : 06-03-03 08:33

| Ja, jeg skulle lige til at sige: Pæn grafik; belastende lyd :)

Hvorfor er det kun hun, som lager lyder?
Fordi han ville høres ut som en ko i havsnød?

Fra : PerX ...

Dato : 05-03-03 16:40

In article <5B79a.110265$Hl6.10112493@news010.worldonline.dk>,
zx@spammers.zx says...

> Hun siger at doggy-style er hendes favorit stilling.

Er der ikke nogle "længe krav" til manden før man kan gennemføre den?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-03-03 18:15

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev:

Hej Per

> Er der ikke nogle "længe krav" til manden før man kan gennemføre den?

Hvis du taler om længde krav, så skal hun have en ualmindelig stor røv, før
man ikke kan nå.

Fra : Henning

Dato : 06-03-03 00:08

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hej Per

> Hvis du taler om længde krav, så skal hun have en ualmindelig stor røv,

Tjoh, hvis hun hører til dem der ønsker man næsten
kravler op til nakken på dem, så 2/3 del af pikke glider
mellem hendes balder, så er alt under 20 cm ved at
være for kort

MVH
Henning

Fra : Henning

Dato : 06-03-03 00:04

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <5B79a.110265$Hl6.10112493@news010.worldonline.dk>,
> zx@spammers.zx says...

> Er der ikke nogle "længe krav" til manden før man kan gennemføre den?

15-20 kg overvægt hos begge parter, kan gøre et 15 cm
hyppejern for kort til den stilling

MVH
Henning

Fra : Brian Olsen

Dato : 06-03-03 00:58

> 15-20 kg overvægt hos begge parter, kan gøre et 15 cm
> hyppejern for kort til den stilling
>
> MVH
> Henning

hva'ba ?!?

nu har jeg ikk målt efter men tror da ikk den er meget over 15.... og ved
40+ kg er der ikk noget problem med at nå... snare tvært imod iflg. hende

hygge

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-03 01:46

In article <3e668239$0$133$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> 15-20 kg overvægt hos begge parter, kan gøre et 15 cm
> hyppejern for kort til den stilling

Så grønsagerne truer forude :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-03-03 12:15

> Så grønsagerne truer forude :)

Ja, eller kondicyklen.

Lykke er et godt stofskifte.

Højde: 180 cm.
Vægt: 65-70 kg.

Med venlig hilsen

Mark

Der er omgivet af DDV-folk på alle sider efterhånden. Jeg har intet mod
grøntsager, men 600 g er mere end jeg kan få ned dagligt.

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-03 16:05

In article <b49unm$1tf9e3$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...
> Der er omgivet af DDV-folk på alle sider efterhånden.

DDV? (Danske Vægte Vogtere??)

> Jeg har intet mod grøntsager, men 600 g er mere end jeg kan få ned dagligt.

Grøntsager er skabt af fanden. Men du ved hvad de siger, man lever ikke
længere af grøntsager, de føles bare sådan.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-03-03 19:06

> DDV? (Danske Vægte Vogtere??)

Uha, nej. De Danske VægtKONSULENTER.

> Grøntsager er skabt af fanden. Men du ved hvad de siger, man lever
> ikke længere af grøntsager, de føles bare sådan.

Fuck det. Rygning tager ti år af dit liv. Ja, men hvilke? De SIDSTE ti år.
Dem hvor du ikke selv kan tørre dig i røven og ikke kan huske hvad der skete
ti min før. De kan bare beholde de år, så skal jeg nok sørge for at dø i en
tragisk luftskibsulykke og forlade denne verden med stil.

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-03 23:01

In article <b4amql$1t22cp$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> Uha, nej. De Danske VægtKONSULENTER.

Uha, pardon (Er der stor forskel? :)

> [...]
> ti min før. De kan bare beholde de år, så skal jeg nok sørge for at dø i en
> tragisk luftskibsulykke og forlade denne verden med stil.

Ja det er lige før jeg syntes det lyder som en god plan. Der jo dem der i
Holland, men der skal man vist have en eller anden dødelig sygdom først.

--
Selvmord burde være en menneskeret

Fra : Henning

Dato : 05-03-03 23:49

> [...]
> kvinden.
>
> Hun siger at doggy-style er hendes favorit stilling. Her får hun mest ud

Den stilling hun aktuel har lyst til på det givne tidspunkt,
udsprungen af den fantasi der har tændt hende

MVH
Henning