Så galt kan det gå....
Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 04-03-03 00:26

.... når man ikke passer på.
http://www.hellerup.lookingat.us/page_01.htm
Det beviser bare at der altid er nogen der ikke kan kende forskel på mit og
dit.
Men hvorfor tog de billederne? Er det normalt at veninder gør den slags?

Thomas

Fra : Tomas O.

Dato : 04-03-03 08:54

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> wrote in

> ... når man ikke passer på.
LINK
> Det beviser bare at der altid er nogen der ikke kan kende forskel på
> mit og dit.

Hvorfor smide linken her? Dem der smed billederne på nettet bliver
straffet. Erego er det ulovligt at stjæle andres billede rog smide dme på
nettet selv i digital form. At du så linker til dem virker på mig en
anelse.. ja gæt selv.

> Men hvorfor tog de billederne? Er det normalt at veninder gør den
> slags?

Tjah hvorfor ikke når det nu er så nemt med et digital kamera. Tror du
kvinder/piger er sådan nogen pæne nogen der slet slet ikke tænker på sex?

Lad mig gætte: din kvinde som du en dag vil gifte dig med skal være jomfru,
eller hvis hun har haft andre end dig skal hun i alle tilfælde ikke have
sammen med mere end 2-3 stykker før dig får så må hun jo bestemt være en
billig møgluder.

*suk* Bare folk dog snart fattede at Viktoriatiden er ovre!

Længe leve de liderlige kvinder der tør!

Tomas

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 04-03-03 13:17

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> billig møgluder.
>
> *suk* Bare folk dog snart fattede at Viktoriatiden er ovre!
>
> Længe leve de liderlige kvinder der tør!

Jeg håber da at kvinder tænker lige så meget på sex som mænd.
Jeg ved godt at viktoriatiden er ovre, hvor mange mænd (eller kvinder) min
kæreste har været sammen med er fløjtende ligemeget. Hun er den hun er pga.
sin baggrund. Og jeg elsker hende uanset hvor mange hun har dyrket sex
med...

Thomas

Fra : PerX ...

Dato : 05-03-03 16:47

In article <Xns93345A9D82713IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> [...]
> eller hvis hun har haft andre end dig skal hun i alle tilfælde ikke have
> sammen med mere end 2-3 stykker før dig får så må hun jo bestemt være en

Det behøver jo ikke være så ubehageligt nedsættende, det kunne jo være
det var en mere romantisk tankegang om at når man fandt sin 'store
kærlighed' så var den anden også nået til det punkt, og ikke havde taget
fejl en million gang før.

Fra : nusle

Dato : 05-03-03 17:44

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej PerX.

> [...]
> det var en mere romantisk tankegang om at når man fandt sin 'store
> kærlighed' så var den anden også nået til det punkt, og ikke havde taget

Vil man helst ansættes fordi man er den bedste ansøger,
eller fordi man er den eneste?

Værdier taget fra en tid, hvor et menneske i bedste fald
blev transporteret på hesteryg og i værste fald måtte gå,
og hvor menneskets berøringssfære mht. potentielle
partnere var yderst begrænset og iøvrigt var yderligere
pålagt krav om cølibat til ægteskabets indgåelse er smukke,
romantiske og inderligt forældede.

Men bevares, de romantiske mennesker der hylder disse
værdier - de kører jo heller ikke i bil, ville ikke drømme
om at tage ud at rejse, og afholder sig fra sex før ægte-
skabet... gør de ikke?

mange lattermilde hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 05-03-03 18:25

In article <3e6628a1$0$214$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, nusle@mail.dk
says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej PerX.

> Vil man helst ansættes fordi man er den bedste ansøger,
> eller fordi man er den eneste?

Er man ikke ligeglad?

> [...]
> partnere var yderst begrænset og iøvrigt var yderligere
> pålagt krav om cølibat til ægteskabets indgåelse er smukke,

Whatever.

> Men bevares, de romantiske mennesker der hylder disse
> værdier - de kører jo heller ikke i bil, ville ikke drømme
> om at tage ud at rejse, og afholder sig fra sex før ægte-
> skabet... gør de ikke?

Jeg ved egentlig ikke hvad du taler om, ud over det lyder tåbeligt.

Fra : nusle

Dato : 05-03-03 19:31

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej PerX.

> Er man ikke ligeglad?

Jeg er ikke - jeg foretrækker at være den bedste, ikke den
eneste. Skal jeg vælges, synes jeg det kræver at den der
vælger rent faktisk foretager et _valg_.

> Jeg ved egentlig ikke hvad du taler om, ud over det lyder tåbeligt.

Hvis du ikke ved hvad jeg taler om, hvordan bedømmer du
så om det er tåbeligt? (retorisk)

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 05-03-03 21:50

In article <3e6641be$0$181$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, nusle@mail.dk
says...

> [...]
> eneste. Skal jeg vælges, synes jeg det kræver at den der
> vælger rent faktisk foretager et _valg_.

Nu var det jo en ret dum sammenligning, idet det ikke er job vi taler om.

> Hvis du ikke ved hvad jeg taler om, hvordan bedømmer du
> så om det er tåbeligt? (retorisk)

Du er ikke i familie med hende søs der posted her inde før? Hun havde
også den der dybt mærkelige non sequitur (Eller måske dadaistisk)
holdning til at skrive beskeder, man spørger hvad 2+2 er og bliver spurgt
hvorfor man mener farven blå er ond... fuldstændigt sort.

Du væver rundt om cølibat, ikke køre i bil eller tage på rejser fordi det
er uromantisk?? Jeg ved ikke hvad farve himlen har i din verden, men jeg
undres.

Fra : nusle

Dato : 06-03-03 17:31

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej PerX

> Nu var det jo en ret dum sammenligning, idet det ikke er job vi taler om.

Ligegyldigt hvad, vil jeg hellere vælges - synes det ville
være tamt, dersom "valget" alene afhang af om jeg var
den eneste der stillede op - ville faktisk overhovedet
ikke bryde mig om at have en partner, som jeg var
den eneste der ville have (så måtte han jo være usym-
patisk/utiltalende/utiltrækkende på den ene eller den
anden måde).

> Jeg ved ikke hvad farve himlen har i din verden, men jeg
> undres.

EOD

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-03 01:45

In article <3e67773e$0$52123$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
> den eneste der ville have (så måtte han jo være usym-
> patisk/utiltalende/utiltrækkende på den ene eller den

Næ, det kan jeg sådan set godt forstå. Hvad jeg ikke forstår er hvorfor
du bringer det up her for. Oh well.

Fra : nusle

Dato : 07-03-03 07:35

> [...]

> det var en mere romantisk tankegang om at når man fandt sin 'store
> kærlighed' så var den anden også nået til det punkt, og ikke havde taget

nusle

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-03 16:03

In article <3e683cf4$0$87766$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Non Sequitur.

Den 'store kærlighed' er den der passer til alle valgne.

Fra : nusle

Dato : 07-03-03 17:23

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej Per.

> Den 'store kærlighed' er den der passer til alle valgne.

Den 'store kærlighed' er jo også helst den første som du
så romantisk formulerede det - så vælges der ikke blandt
noget, for man kender ikke til andet.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-03 23:39

In article <3e68c6c8$0$31946$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
>
> Den 'store kærlighed' er jo også helst den første som du
> så romantisk formulerede det - så vælges der ikke blandt

Jo. Det er bare ikke så beregnende som når man begynder med "skal gøre
rent, have god røv, slå græsplænen" etc

Fra : nusle

Dato : 08-03-03 00:21

Hej Per.

> Jo. Det er bare ikke så beregnende som når man begynder med "skal gøre
> rent, have god røv, slå græsplænen" etc

Hvis 'den store kærlighed' også helst skal være den første,
så er der ikke kendskab til andet og derfor heller ikke
noget reelt at vælge imellem - det har intet med beregnende
osv. at gøre.

Pladder, ende til anden.

EOD - herfra i denne henseende.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 09-03-03 02:00

In article <3e6928ca$0$32037$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
> så er der ikke kendskab til andet og derfor heller ikke
> noget reelt at vælge imellem - det har intet med beregnende

Du lyder ellers som du er best til beregnende og ikke så meget andet.
Men mange bliver jo bitre når de bliver gamle.

Fra : Henning

Dato : 09-03-03 08:58

> Du lyder ellers som du er best til beregnende og ikke så meget andet.
> Men mange bliver jo bitre når de bliver gamle.

Nusle lyder ellers som en dejlig skjoldmø, der sætter
pris på en rigtig vikinge-høvding, der uden føleri gør sin
pligt , kræver sin ret og værdsætter hende som kvinde!
( Så vil hun sidde ved hans fødder og se beundrende på
ham og udæske hans maddo.....dighed, med en lækker
bølgende barm til skue ( Jeg elsker kavalergange *GF*))

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 09-03-03 10:29

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Henning.

> Nusle lyder ellers som en dejlig skjoldmø, der sætter
> pris på en rigtig vikinge-høvding, der uden føleri gør sin
> pligt , kræver sin ret og værdsætter hende som kvinde!

Just præcis!

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 09-03-03 17:32

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej Henning.

> Just præcis!

På en måde beskrev det mine forældres liv
Min far, passede gårdens jorder, husdyrene og min mor
passede alt det "huslige" + malkede og fodrede hønsene
og samlede æggene ind og æggepengene var hendes, uden
fradrag til foder og dyrlæge
Min far slagtede dyrene, rensede dem og min mor tilberedte
dem, I en periode hvor min mor havde brækket kravebenet,
overtog han også de huslige pligter, stort set kun i høsten
deltog min mor direkte i marken og om vinteren ved
tærskeværket ca hver 14 dag
Køkkenhaven passede min far, men min mor bestemte
hvad der skulle være i den *G*

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 10-03-03 01:10

In article <3e6af3f3$0$129$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Nusle lyder ellers som

Det er jeg ikke helt sikker på ;)

> [...]
> pligt , kræver sin ret og værdsætter hende som kvinde!
> ( Så vil hun sidde ved hans fødder og se beundrende på

Det kan være man får et andet indtryk 'in person' :)

> med en lækker
> bølgende barm til skue ( Jeg elsker kavalergange *GF*))

Who doesn't. :)

Fra : Tomas O.

Dato : 06-03-03 19:04

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in

> [...]
> det var en mere romantisk tankegang om at når man fandt sin 'store
> kærlighed' så var den anden også nået til det punkt, og ikke havde

Romantik.. det er fint, men hold det lige adskilt fra sex tak! Sex er ikke
romatisk.. det støjer og lugter og er lidenskab. Ikke særlig romantisk..
har du set folk bolle på film? Sgutte meget romantik der!

Romantik er på sin plads udenfor sexen.. eller som en del af den.. ikke som
det fremherskende.. er himlen lyserød i din verden.. her er den blå!

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-03 01:44

In article <Xns9336C1EA55F4BIMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> [...]
> romatisk.. det støjer og lugter og er lidenskab. Ikke særlig romantisk..
> har du set folk bolle på film? Sgutte meget romantik der!

Nææ, det ville være synd at sige. Men derfor kan folk jo godt have nogle
forestillinger som jeg foreslog ovenover.

> Romantik er på sin plads udenfor sexen.. eller som en del af den.. ikke som
> det fremherskende..

Det er vel op til individet.

> er himlen lyserød i din verden.. her er den blå!

Her er den dybt grå og bliver kun sortere efterhånden som de sidste
illusioner falder. *suk*

Fra : Tomas O.

Dato : 07-03-03 11:23

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in
SNIP

> Nææ, det ville være synd at sige. Men derfor kan folk jo godt have
> nogle forestillinger som jeg foreslog ovenover.

Forventninger er den direkte vej til skuffelser

> Det er vel op til individet.

Ja da, alle er da velkomne til at stikke sig blår i øjnene og dyrke Ken og
Barbie drømmen. Det er bare ikke virkelighed.

> Her er den dybt grå og bliver kun sortere efterhånden som de sidste
> illusioner falder. *suk*

Så så.. så slemt er det vel heller ikke. Jeg er bare realistisk.. og
romantisk, selvom det måske ikke lige vikrer sådan. Realiterne er der bare
og dem skal man ikke gøre sig blind for. Der er alt for mange 'blinde'
mennesker i vores samfund.

Jeg synes at kvinder er bedst, når de er kvinder for fuld skrue og ikke
holder noget tilbage (heller ikke deres lyster), men bare giver den alt
hvad den kan trække og dermed ikke skjuler nogte eller bruger kvindelist.

Hvis man er romantiker og ikke realist nok, så er det at de bruger
kvindelist og mænd bruger den der hulemand metode og så er vi tilbage i
fælden.. vi skriver år 2003 og lad os så komme i gang med det nye årtusind
og se at få hende Viktoria og alt det andet drømmeri og dømmeri smidt ud af
vore hjerner.

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-03 16:02

In article <Xns933773F98AAA2IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in
> SNIP

> Forventninger er den direkte vej til skuffelser

Alt er forventninger også selv om det kun er forventningen om at det
bliver et kedeligt og trist liv.

> Ja da, alle er da velkomne til at stikke sig blår i øjnene og dyrke Ken og
> Barbie drømmen. Det er bare ikke virkelighed.

Så bisk du er.

> Så så.. så slemt er det vel heller ikke. Jeg er bare realistisk.. og
> romantisk, selvom det måske ikke lige vikrer sådan.

Nej, jeg ville ikke umiddelbart gætte på det :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-03-03 09:04

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> wrote in message

> http://www.hellerup.lookingat.us/page_01.htm

Dejligt link, men jeg tror ikke en skid på historien.

--
-Jens B.

Fra : Mic

Dato : 04-03-03 12:16

> Dejligt link, men jeg tror ikke en skid på historien.

Så har du sgutte fulgt med i dagspressen. Dem der lagde billederne ud
oprindeligt har tilstået, og bliver (vistnok) straffet med et bødeforlæg.
Det har jo efterhånden været i næsten samtlige danske aviser, samt TV, så
hvad er det du ikke tror på???

Mic

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-03-03 15:13

Mic wrote:

> [...]
> bødeforlæg. Det har jo efterhånden været i næsten samtlige danske
> aviser, samt TV, så hvad er det du ikke tror på???

F.eks. at man "glemmer" at slette sine spor fra en offentlig computer på
den måde, for bare at nævne et enkelt eksempel.

--
-Jens B.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-03-03 16:07

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:

Hej Jens

> F.eks. at man "glemmer" at slette sine spor fra en offentlig computer
> på den måde, for bare at nævne et enkelt eksempel.

Var det ikke noget med en cd med billederne på, der blev glemt i et
edb-lokale og derefter lagt online? Det mener jeg.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-03-03 16:16

Mark Thomas Gazel wrote:

> Var det ikke noget med en cd med billederne på, der blev glemt i et
> edb-lokale og derefter lagt online? Det mener jeg.

Og? Man "glemmer" sgu' da ikke en CD med sådanne billeder - og slet ikke
på en offentlig skole. Muligvis kom den efterfølgende
online-offentliggørelse som en overraskelse for pigerne, men det er i så
fald også det eneste, de ikke i forvejen havde kalkuleret med. Nu har
jeg - som en sur pligt i sagens tjeneste naturligvis - kigget lidt på
billederne, og tro mig; de er _ikke_ taget uden tydelig tanke på, at de
skulle ses af andre. Og hvilken metode til at få dem offentliggjort,
uden at kunne stilles til regnskab for det, er bedre end at "glemme"
CD'en på den måde? Hvorfor skulle de overhovedet brænde CD'er med disse
billeder, hvis andre ikke skulle se dem? Hvad var overhovedet baggrunden
for, at billederne partout skulle tages?

Piger _elsker_ at foregive forargelse over, at mænd kan finde på at
kigge på dem (eller billeder af dem) og blive seksuelt ophidsede af det.
Minder mig lidt om Trine Michelsen udtalelser om, at hun fandt det
ulækkert, at mænd kunne finde på at onanere med nøgenbilleder af hende
foran sig. Så kan hykleriet vist ikke blive meget større.

--
-Jens B.

Fra : Per

Dato : 04-03-03 17:34

> Og? Man "glemmer" sgu' da ikke en CD med sådanne billeder - og slet ikke
> på en offentlig skole.

Nu er det sådan, at de to piger der er tale om, havde kalkuleret med at
deres kærester var de eneste, der skulle se billederne. Og da 90% af de
mennesker, der ejer en computer, er blevet vant til at en cd-brænder er
standardudstyr, har de mest sandsynligt gjort, hvad alle andre ville
have gjort i samme situation. Brændt dem ned på cd. Hvis da ikke
ligefrem det program, de har brugt til at overføre billederne fra det
digitale kamera til computeren med, selv har foreslået dette.

Og en sådan cd kan glemmes. Som alt andet.

> [...]
> jeg - som en sur pligt i sagens tjeneste naturligvis - kigget lidt på
> billederne, og tro mig; de er _ikke_ taget uden tydelig tanke på, at de

Som beskrevet ovenfor: Af deres kærester....

> [...]
> billeder, hvis andre ikke skulle se dem? Hvad var overhovedet baggrunden
> for, at billederne partout skulle tages?

At de ønskede at overraske kæresterne med nogle erotiske billeder - en
meget naturlig og sød tanke.

> [...]
> ulækkert, at mænd kunne finde på at onanere med nøgenbilleder af hende
> foran sig. Så kan hykleriet vist ikke blive meget større.

Sikke da en gang mavesurt vrøvl.

Per L.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-03-03 20:56

In news:3E64D572.3020702@lstarkeys.com,
Per <per@lstarkeys.com> typed:

> Nu er det sådan, at de to piger der er tale om, havde kalkuleret med
> at deres kærester var de eneste, der skulle se billederne.

Jamen selvfølgelig, sådan må det da være... At få andre tanker må vel
betragtes som dybt useriøst og tyde på en totalt mangel på viden om, hvad
piger tænker på og kunne finde på at foretage sig.

> [...]
> ligefrem det program, de har brugt til at overføre billederne fra det
> digitale kamera til computeren med, selv har foreslået dette.

Jamen sådan må det da være. Nu kan jeg lige pludselig se det i et helt andet
lys.

> Og en sådan cd kan glemmes. Som alt andet.

Selvfølgelig kan den det. Pigerne lider måske ligefrem af Alzheimers, og så
er det jo endnu mere forståeligt. I virkeligheden skulle samfundet jo
tilbyde dem hjælp, når de sådan lider af glemsomhed.

> Som beskrevet ovenfor: Af deres kærester....

Selvfølgelig. Piger, der foretager sig den slags ting, kunne da ikke drømme
om at have andre bevæggrunde end en ubændig trang til at lave lidt private
fotooptagelser til kæresten. Sådan har alle piger det da i 16-20-års
alderen.

> At de ønskede at overraske kæresterne med nogle erotiske billeder - en
> meget naturlig og sød tanke.

Helt naturligt - og meget sødt. Sådan gør alle piger i gymnasiealderen da,
det er da velkendt for alle. Og man kan jo også tydeligt se, at det hér
drejer sig om et par søde, naturlige piger, der blot vil glæde kæresten
lidt. Ingen bagtanker der. Skam få den, der tænker ilde derom.

> Sikke da en gang mavesurt vrøvl.

Synes du? Det var ellers ikke ment sådan.

Orv, jeg var lige ved at glemme et vigtigt spørgsmål til sidst: Du skulle
vel ikke tilfældigvis være én af de af dig så omtalte kærester?

--
-Jens B.

Fra : Per

Dato : 05-03-03 09:01

Jens Bruun wrote:
> [...]

> Orv, jeg var lige ved at glemme et vigtigt spørgsmål til sidst: Du skulle
> vel ikke tilfældigvis være én af de af dig så omtalte kærester?

Nej, jeg er bare en ganske almindelig, fornuftigt tænkende mand, der er
istand til at tænke andet end mavesure og ædende bitre tanker.

Det skulle gerne være sådan, at når en skribent i gruppen roligt og
fredeligt søger at ytre sine 2 øres meninger og tanker om det der
præsenteres - måske endda søger at rette op på åbenlyse
misfortolkninger, så bliver dette modtaget i samme ånd. Og ikke med
hånende modsvar.

Kan du ikke tåle at blive modsagt, er dette vistnok det forkerte forum
at være i - med mindre du skulle ønske at gruppen skiftede navn til
dk.snak.svindeandreiverdenentil.

stadig lige venligt

Per L

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-03-03 16:37

In news:3E65AEB3.8020504@lstarkeys.com,
Per <per@lstarkeys.com> typed:

> Nej, jeg er bare en ganske almindelig, fornuftigt tænkende mand, der
> er istand til at tænke andet end mavesure og ædende bitre tanker.

Det er jeg så sandelig også.

> [...]
> præsenteres - måske endda søger at rette op på åbenlyse
> misfortolkninger, så bliver dette modtaget i samme ånd. Og ikke med

Point taken.

> Kan du ikke tåle at blive modsagt, er dette vistnok det forkerte forum
> at være i - med mindre du skulle ønske at gruppen skiftede navn til
> dk.snak.svindeandreiverdenentil.

Næ, vi har jo dk.snak.mudderkastning til dét formål.

> stadig lige venligt

OK.

--
-Jens B.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 05-03-03 11:38

"Per" <per@lstarkeys.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> digitale kamera til computeren med, selv har foreslået dette.
>
> Og en sådan cd kan glemmes. Som alt andet.

<snip>
Hvorfor skulle de bruge skolens brænder? De må jo have haft en brænder selv
for overhovedet at kunne brænde den originale cd, og så kunne de vel bare
have kopieret cd'en på deres egen brænder.....(bare en lille strøtanke.)

Thomas

Fra : Anita

Dato : 05-03-03 16:56

"Thomas Nørgaard" skrev
> [...]
> have kopieret cd'en på deres egen brænder.....(bare en lille strøtanke.)

De kunne jo have brændt første udgave på skolen også...

/Anita

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 07-03-03 12:17

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Nørgaard" skrev
> selv
>
> De kunne jo have brændt første udgave på skolen også...
>
> /Anita

Det ville vel have krævet at digitalkameraet var installeret på skolens
computer. Nu ved jeg ikke ret meget om IT udstyr på skolerne, men det lyder
ikke specielt sandsynligt efter min mening....

Thomas

Fra : Anita

Dato : 07-03-03 13:30

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev
> [...]
lyder
> ikke specielt sandsynligt efter min mening....

Det er da ikke spor usandsynligt. Enhver uddannelsesinstitution med respekt
for sig selv, har digitalkameraer, scannere, videokamera osv. til udlån til
de studerende. Det er selvf. hensigten at det anvendes i "studie-øje-med".

Det har mit uddannelsessted og de fleste folkeskoler jeg har kendskab til,
så mon ikke også gymnasierne er med på den bølge?

/Anita

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-03-03 20:34

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse
<Snip>
> [...]
lyder
> ikke specielt sandsynligt efter min mening....

Jer er IT-medarbejder i en kommune, og backup for de 7 IT-vejleder på vores
5 folkeskoler. Der er pt. 1 digitalkamera på 2 af skolerne og 2
digitalkameraer på 2 af skolerne. Der er brændere i halvdelen af PC'erne på
den ene skole, og i udvalgte PC'er på de andre skoler.

Så sandsynligheden er til stede.

Lars

Fra : HrSvendsen

Dato : 04-03-03 09:06

Thomas Nørgaard wrote:
> [...]
> mit og dit.
> Men hvorfor tog de billederne? Er det normalt at veninder gør den

Har den ene ikke et meget større venstre end højre bryst?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-03-03 13:22

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

> Har den ene ikke et meget større venstre end højre bryst?

Det er meget almindeligt, at det venstre bryst er lidt større end det højre.

Mr. trivia slår til igen.