Hvad kan man give sin kæreste i gave??
Fra : Carina

Dato : 27-02-03 23:34

Hejsa
Jeg har brug for jer mænd.

Jeg har snart været sammen med min kæreste i 3år og vil gerne give ham en
stor gave. Da jeg godt kan lide og give ham gaver, men det er næsten altid
det samme (er tøj) og det er ikke lige noget jeg vil give ham denne gang.
Jeg vil gerne vise at jeg virkelig elsker ham af hele mit hjerte. Men hvad
kan man give sin elskede?? Mænd hvad kan i godt lide at få som gave??

Håber nogen vil svare.

Mange Hilsner
Carina

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-02-03 00:11

Carina wrote:
> [...]
>
> Jeg har snart været sammen med min kæreste i 3år og vil gerne give
> ham en stor gave. Da jeg godt kan lide og give ham gaver, men det er

nej det må du sgu ikke gøre folk der giver andre tøj eller dufte vand
opfylder som regl mere derres egen ind den anden behov for at sabe denne i
det billed som de helst ser dem og glemmer helt der er et levene menneske
bag !

>og det er ikke lige noget jeg vil
> give ham denne gang. Jeg vil gerne vise at jeg virkelig elsker ham af
> hele mit hjerte. Men hvad kan man give sin elskede?? Mænd hvad kan i
> godt lide at få som gave??

jamen det kommer an på hvad beugetet er ?
men der er jo så småt forår i syd europa der er forår i new york samme tid
som her
det er jo det med en rejse der gir man noget en oplevelse som altid vil være
ved en og blive til noget af det man er
jeg tror der er noget der heder bilet net jeg har tabt linken men der fandt
jeg retur bileter til egypten for 2100 kr + skatter
så man når langt for pengene.

men står du ikke lige og har 5000 og brænde af ja jeg ved det sgu ikke hvad
interessere han sig for - hvad er han for en ?
der er jo ikke meget ide i at give en handelskoe elev en rejse eller en go
bog da de næppe vil have gavn af nogen af delene :)
i forhold til at se fck kulminere i en eller anden tåbelighed hvor ca 22
mensker løber efter den samme bold ??

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Michael H

Dato : 28-02-03 08:10

"Carina" <fsdf@dsjf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil gerne vise at jeg virkelig elsker ham af hele mit hjerte. Men hvad
> kan man give sin elskede?? Mænd hvad kan i godt lide at få som gave??

Motorcykel, Speedbåd, eller sex med to piger

Michael

Fra : No1

Dato : 28-02-03 08:24

> [...]
> Jeg vil gerne vise at jeg virkelig elsker ham af hele mit hjerte. Men hvad
> kan man give sin elskede?? Mænd hvad kan i godt lide at få som gave??

En lækker slagboremaskine eller andet godt værktøj

Hilsen GJ

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 28-02-03 09:34

> [...]
> Jeg vil gerne vise at jeg virkelig elsker ham af hele mit hjerte. Men hvad
> kan man give sin elskede?? Mænd hvad kan i godt lide at få som gave??

Hej Carina

Det kommer virkelig an på budgettet. En virkelig stor gave er det 100,-
eller 10000,-?

Mænd er som regel glad for noget med ledning i :) Fx. værktøj som også en
anden nævner. (jeg kunne nu også godt li' den der med sex med 2 piger - vi
mænd er *vistnok* lidt stereotype)

Eller hvad med en oplevelse, istedet for en fysisk gave (det _kan_ evt. godt
være andet end sex med 2 piger) ;)
Faldskærmsudspring (lidt senere på sæsonen) - Stockcarløb (der findes nogen
steder man kan det rundt om i landet)
MC kørekort, hvis han ikke har det - det vil de fleste elske (men det er
selvfølgelig også en STOR gave)...

Mvh Tommy

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-02-03 10:10

Carina <fsdf@dsjf.dk> skrev:

Hej Carina

> [...]
> give ham denne gang. Jeg vil gerne vise at jeg virkelig elsker ham af
> hele mit hjerte. Men hvad kan man give sin elskede?? Mænd hvad kan i

Et uopfordret blowjob er altid en god ting og jeg laver ikke sjov.

Ellers kan jeg sige at jeg to gange har fået en flot skifteramme med en
lækker plakat (der var lige noget for mig) i af min hustru. Det synes jeg er
en ret flot gave. Specielt hvis det ikke er en standard Monet som alle har
hængende, grænsende til det pinlige.

Bøger er også en god ting (til mig). Jeg synes hun var ret genial, da hun
gav mig "Det første landskab", som er en samling af essays om populærkultur
af Bo Green Jensen. Lige noget for sådan en tegneserier, SF, films, pulp
fiction(her tænkes på fænomenet og ikke filmen) freak som mig. Derudover er
sådan en murstensroman røvdyr, så det er en flot gave at få.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-03-03 02:21

Mark Thomas Gazel wrote:
> [...]
>
> Ellers kan jeg sige at jeg to gange har fået en flot skifteramme med
> en lækker plakat (der var lige noget for mig) i af min hustru.

Smuk ide. En plakat af ens hustru. Hvor fik hun lavet den?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-03-03 19:30

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

> Smuk ide. En plakat af ens hustru. Hvor fik hun lavet den?

En plakatforretning, der ligger over for Føtex på Vesterbrogade.

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-03-03 20:43

Mark Thomas Gazel wrote:

> En plakatforretning, der ligger over for Føtex på Vesterbrogade.

Tak. Jeg har givet ideen videre til konen derhjemme. Hun mumler noget om
slankekur. Typisk.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-03-03 16:14

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

Hej

> Tak. Jeg har givet ideen videre til konen derhjemme. Hun mumler noget
> om slankekur. Typisk.

Det var ikke et billede af hustruen, men et af Mars (planeten, ikke
krigsguden)den ene gang og af Spiderman den anden gang.

Et af konen har jeg til gode.

Fra : Henning

Dato : 05-03-03 23:46

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:
>
> Hej

Hej Mark

> Det var ikke et billede af hustruen, men et af Mars (planeten, ikke
> krigsguden)den ene gang og af Spiderman den anden gang.
>
> Et af konen har jeg til gode.

Jeg har en svoger der arbejder på DTU, de har en plotter,
kom du bar med et billede, så kan du få det i husgavl-
størrelse hvis du vil *GGG*
( Er det ikke omkring 3 m. der er til loftet i jeres stuer?)

MVH
Henning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-03-03 00:32

Henning <h2m@madsen.mail.dk> skrev:

Hej Henning

> Jeg har en svoger der arbejder på DTU, de har en plotter,
> kom du bar med et billede, så kan du få det i husgavl-
> størrelse hvis du vil *GGG*

Det er der muligheder i.

> ( Er det ikke omkring 3 m. der er til loftet i jeres stuer?)

Deromkring. I den arkitektoniske stilart: pamper.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Ole Ryolf

Dato : 28-02-03 10:25

> [...]
> kan man give sin elskede?? Mænd hvad kan i godt lide at få som gave??
>
>Hvad med et professionelt, seriøst, flot nøgenbillede af dig selv ???

Ole

Fra : HSC

Dato : 28-02-03 11:47

> [...]
> Jeg vil gerne vise at jeg virkelig elsker ham af hele mit hjerte. Men hvad
> kan man give sin elskede?? Mænd hvad kan i godt lide at få som gave??

En anden mulighed kunne være en halsskæde eller en ring ? Som ligesom
knytter sig til dig ?
Jeg har feks fået en halskæde (bjørn borg) af min kæreste, som jeg er MEGET
glad for.

Fra : PerX ...

Dato : 28-02-03 15:29

In article <b3m3pv$1aq3$1@news.cybercity.dk>, fsdf@dsjf.dk says...
> [...]
> Jeg vil gerne vise at jeg virkelig elsker ham af hele mit hjerte. Men hvad
> kan man give sin elskede?? Mænd hvad kan i godt lide at få som gave??

Hvis i har kendt hinanden i 3 år, har du så ikke lært lidt om hvad han
godt kunne tænke sig? Har han en hobby? Giv ham noget til den? Er han til
computere så giv ham noget nyt til den :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-02-03 20:51

[Carina | Thu, 27 Feb 2003 23:34:26 +0100]

>Jeg vil gerne vise at jeg virkelig elsker ham af hele mit hjerte. Men hvad
>kan man give sin elskede?? Mænd hvad kan i godt lide at få som gave??

Hmmm, både jeg og én af mine venner vil hævde at den store automatiske
italienske ismaskine, var den bedste gave vi til dato havde fået... :)

Seriøst - jeg ved det ikke; det er så forskelligt fra fyr til fyr.

Hvad de fleste fyre dog har BRUG for (og kvinderne med, for den sags
skyld) - er en lejlighed til at man sætter sig ned og snakker om
sexlivet...

Altså hvad er det i det men dyrker der er specielt godt, hvad kjan blive
bedre... og hvilke små fantasier ligger og gemmer sig, som partneren har
en stor lyst til at prøve, men måske ikke kan tage sig sammen til at
fortælle om.

Giv evt. din kæreste det "gavekort" at han skal skrive et oplæg til et
seksuelt rollespil, hvor han får frie ramme - altså, hvis du tør?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-02-03 23:45

Rene' Hjorth wrote:
> [...]
> :)
>
> Seriøst - jeg ved det ikke; det er så forskelligt fra fyr til fyr.

det er jo det .... jeg tror den gang hvor jeg er blevet gladest for er vist
mit gforce 64mb grfik kort
men jeg har også ( af famillie ) fået tøj og senge tøj - hvor jeg er blevet
rassene ....
men uagtet hvad så bliver man well altid glad for - at få noget af en man
holder af - jeg har da freYas læbestift kys rammet ind i en fine ramme til
1500 bops
osv. en gave kan være mange ting !

Mv
Bo M Mogensen

Fra : marian

Dato : 01-03-03 15:46

tag et foto af dine bryster,eller hvad han nu er mest vild med af detaljer.
og få billedet lavet til et puslespil.
det kan han så samle og sætte i ramme.
marian
( det har jeg fået god respons på , da jeg gav den gave)

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 02-03-03 15:21

"marian" <marian@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det kan han så samle og sætte i ramme.
> marian
> ( det har jeg fået god respons på , da jeg gav den gave)

Gaaab....................

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-03-03 15:56

"Jens Bendtsen" <papaji@tiscali.dk> wrote in message
> "marian" <marian@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
>

> Gaaab....................

Du har set Marians bryster?

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-03-03 19:49

On Sun, 2 Mar 2003 15:56:13 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Jens Bendtsen" <papaji@tiscali.dk> wrote in message

>Du har set Marians bryster?

ja ærligt talt - hvis manden er bøsse så må der da være en bedre måde
at skrive det på ind bare konstatere at bryster keder ham !
ja dte ved jeg så ikke om det gælder alle bøsser - det tviler jeg på -
men jeg tror sgu ikke der findes en hetro seksuel mand der ikke finder
flere lags begejstring ved bryster !
Mv
Bo M Mogensen

Fra : nusle

Dato : 02-03-03 15:44

"Carina" <fsdf@dsjf.dk> skrev i en meddelelse

Hej Carina.

Ja, nu er jeg jo ikke en mand, men du får lige et input
fra mig alligevel.

> Men hvad
> kan man give sin elskede??

Lav et smukt gavekort (kun fantasien sætter grænsen),
det kan være med et billed af din fisse delvist gemt bag
en/flere blomst(er) - det kan være med et billed af dit
smukke øje - whatever.

Skriv i gavekortet, at det gælder kun; en eller anden passende
dato i nærmeste fremtid, eller helst samme aften, hvis I ikke
har andre ting for. Skriv at gavekortet gælder til en hed,
erotisk aften med dig.

Arranger så, at når han kommer hjem, så er alt klar til en
virkelig dejlig aften, hvor han ikke skal andet end nyde
lækker mad, erotiske omgivelser, en smuk og sexet "dig",
kærtegn og elskov.

Når han er mæt og godt tilpas af tilfredsstillelse og glæde,
så giv ham gerne f.eks. en opfindsomt indpakket bore-
maskine eller andet i den dur (det kan mange mænd
godt lide) - noget du har lagt mærke til han mangler,
har haft lånt hos en ven osv. Det kunne også være mere
ram til pc'eren, en ny barbermaskine, trådløst tastatur,
en sportstaske (evt. med lidt indhold a la træningstøj),
den seneste nye cd med hans yndlingsband, en bog om
hans store interesse (f.eks. Märklintog) eller noget helt
andet.

Pointen er, at han så får en gave, som på alle måder lader
ham vide, at du har brugt tid, opfindsomhed og kærlighed.
Og han ender med at tro, at han "kun" får noget med
menneskelig værdi, som ikke er til at tage og føle på, og
så får han alligevel "mere" - og det er helt sikkert, at lige-
gyldigt hvad han så end får, så vil det minde ham om den
dag/aften og give ham en dejlig følelse.

mange hilsner
nusle

Fra : Ole Ryolf

Dato : 03-03-03 18:55

> [...]
> Jeg vil gerne vise at jeg virkelig elsker ham af hele mit hjerte. Men hvad
> kan man give sin elskede?? Mænd hvad kan i godt lide at få som gave??

Får vi at vide hvad du gav ham ???

Ole

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 30-04-03 22:35

Carina wrote:

> Hejsa
> Jeg har brug for jer mænd.
>
> Jeg har snart været sammen med min kæreste i 3år og vil gerne give ham en
> stor gave

En bil med brede fælge!