Genial opfindelse
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-02-03 18:52

Ville lige dele det med jer andre:

Mark Thomas Gazel

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-02-03 19:27

On Thu, 20 Feb 2003 18:52:29 +0100, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Ville lige dele det med jer andre:
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=194429

HI Mark :)
nahh helt evderlags fri er den da ikke :
"Ulempen er, at det varer en uge før medicinen virker, og den kan føre
til formindsket sexlyst, angst og hukommelsesproblemer."

indrømet pms er sgu et for os herre et af verdens mest sære ting
det er indrømmet meget forskeligt fra kvinde til kvinde .... ja nu ved
jeg ikke om jeg går for meget ud i hvad der høre privat livet til men
på den Yberlige har jeg faktisk aldrig lagt mærke til det og jeg som
regl mere styr på hendes cyklus ind hun selv har.

men min x 1997-1999 for helved i satan .... hun blev fuldstændigt
ravens sindsyg - det kom simpelthænd på en time og varede i 3 dage
hun blev onskabsfuld som satan + det sædvanelieg smækken med døre
skrigen - sagen var hun i bund og grund meget britisk dvs. ikke noget
med at vise følser for verden - men i de dage der hadede hun den
uden at vise den og der afreagerede hun på undertegnede i de 3 dage
var der ikke andet at gøre ind at stå op æde 3 albyler og tage 20 mg
valium . også opholde sig så meget at tiden så langt væk som muligt
fra hende som muligt.

men når jeg tænker tilbage på det så tror jeg egentligt at hun i det
store hele egentligt ikke havde det særligt rart med sig selv
men på en eller anden måde så kunne hun holde det i skak med den
britiske cerminioelle maske - men i de dage der krakelrederede den
også tror jeg simpelthænd hun afreagerede for en hel måned af gangen
sindsyge kælling !

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Henning

Dato : 20-02-03 20:17

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ville lige dele det med jer andre:

Ok, mors-dag venter forude, så stil dig hellere i kø ved
apoteket

MVH
Henning

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 20-02-03 22:18

On Thu, 20 Feb 2003 18:52:29 +0100, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Ville lige dele det med jer andre:
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=194429

Tja nogle siger at P-piller har samme virkning
Flemming Jacobsen

Fra : Touch

Dato : 24-02-03 02:07

Den Thu, 20 Feb 2003 22:17:39 +0100, skrev Thunderbird[7100]:

> Tja nogle siger at P-piller har samme virkning

P-piller kan faktisk have begge virkninger, nogle får det meget værre mens
det hjælper på andre. Faktisk så påvirker hormonerne nogle piger, så de
får større bryster... Det er vist den eneste gode "bi"-virkning jeg kan
komme i tanker om, ud over mindskningen af smerter og blødning.