hvad gud der?
Fra : Henrik Larsen

Dato : 08-03-03 18:20

hvad gud der?
Det kan godt være det lyder lidt dumt,
men jeg jeg har et lille problem jeg ikke rigtig kan finde ud af, jeg
mindste men sted far for 9 år siden, han døde i en alder af 39 år og
her kommer mit spørgsmål så.
da jeg stod foran min far´s dødsleje og holde ham i hånden inden han
døde følte jeg at han trygget mig i hånden var det ham eller var det
gud der var ved siden af mig og min far?

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-03-03 22:03

"Henrik Larsen" <webgangster@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> døde følte jeg at han trygget mig i hånden var det ham eller var det
> gud der var ved siden af mig og min far?

Det var din far.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-03-03 22:57

Hej Henrik Larsen

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik Larsen" <webgangster@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det var din far.
> --
> Anders Houmark
> www.AndersH.dk

Jeg vil give Anders ret: det var din far der trykkede din hånd.

Henrik, Slagelse

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 08-03-03 23:07

"Henrik Larsen" <webgangster@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

At det var gud der trykkede din hånd , lyder skønt , men der er desværre
ikke belæg for det i Guds ord Bibelen. Det var din far der trykkede dig i
hånden.
Alt andet vil være at for gøgle dig fra sandheden.

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside

eller http://www.kbc.dk KBC.
http://teenhopeline.1444.net teen hope line.
http://www27.brinkster.com/bibelv/index.htm Bibelværkstedet .

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 09-03-03 00:06

"Henrik Larsen" <webgangster@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> døde følte jeg at han trygget mig i hånden var det ham eller var det
> gud der var ved siden af mig og min far?

Det kan ingen på denne gruppen svare deg om. Om du mener det var Gud, så tro
det.

Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 09-03-03 12:53

"Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev i en
meddelelse news:3e6a7838$1@news.broadpark.no...

[ ... ]
> Det kan ingen på denne gruppen svare deg om. Om du mener det var
Gud, så tro
> det.

Tak for et godt svar, Kjell.

- der på søndag rejser 8 dage til sol og varme
ved den Tyrkiske Middelhavskyst !
Og nu er der ikke mange timer til afgang!

Fra : Asta Nielsen

Dato : 12-03-03 11:55

> [...]
>
> "Henrik Larsen" <webgangster@tele2adsl.dk> wrote in message
> >

> Det kan ingen på denne gruppen svare deg om. Om du mener det var Gud, så tro

Jeg er helt enig. Hvordan man vælger at tolke tingene er op til en selv.....andre kan jo ikke fortælle en, hvordan man bør opleve de
ting der sker omkring en *S*. Jeg kan dog fornemme at dette forum måske ikke er det bedste sted at stille det spørgsmål *S*

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 12-03-03 11:56

"Asta Nielsen" <asta_s_n@REMOVEhotmail.com> wrote in message

> [...]
> ting der sker omkring en *S*. Jeg kan dog fornemme at dette forum måske
ikke er det bedste sted at stille det spørgsmål *S*

Det er også min erfaring med dette forum.

Kjellemann

Fra : Vidal

Dato : 12-03-03 19:53

In news:0mEba.124933$Hl6.11078060@news010.worldonline.dk,
Asta Nielsen <asta_s_n@REMOVEhotmail.com> typed:

> selv.....andre kan jo ikke fortælle en, hvordan man bør opleve de
> ting der sker omkring en *S*.

Hvad er en *S* ?

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard