Kendt TV2-journalist misbrugt af Mosegaard
Fra : Lone Hansen

Dato : 05-03-03 23:00

TV2-Nyhedernes Johannes Langkilde føler sig misbrugt af forfatteren Søren
Mosegaard.

Det afslørede den 24-årige historiestuderende Anders Peter Johnsen onsdag i
et debatindlæg på internettet.

Johnsen, der kom i politiets søgelys sidste år efter en voldstrussel mod
Søren Mosegaard, overvejer selv et sagsanlæg mod forfatteren for
beskyldninger om meddelagtighed i en romanfigurs død.

"Jeg vil ikke hænges offentligt ud for at være skyld i en persons selvmord,"
har Johnsen udtalt til Fyens Stiftstidende, "heller ikke selv om personen er
fiktiv."
-lin

-----------------------------------

Kopi sendt til jola@tv2.dk tv2@tv2.dk dr@dr.dk kbh@dr.dk ritzau@ritzau.dk
internetavisen@jp.dk internetred@pol.dk kultur@pol.dk kultur@eb.dk
internet@berlingske.dk indland@berlingske.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-03-03 01:01

"Lone Hansen" <lone-hansen82@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Tydeligvis Mosegaard igen-igen

FUT: dk.admin.netmisbrug

(Hvis dette ikke virker ordentligt, er der så ikke lige een af jer, der kan
forklare mig, hvordan man FUT'er i OE6?)

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-03-03 01:09

Anders Peter Johnsen <anderspj@mail.dk> skrev:

[ ... ]
> FUT: dk.admin.netmisbrug
>
> (Hvis dette ikke virker ordentligt, er der så ikke lige een af jer,
> der kan forklare mig, hvordan man FUT'er i OE6?)

Klik på "Vis" og "Alle brevhoveder" og indsæt den gruppe du vil FUT'te
til i feltet "Opfølgning til" - så virker det helt automagisk.

FUT sat til dk.admin.netmisbrug

- der på søndag rejser 8 dage til sol og varme
ved den Tyrkiske Middelhavskyst !

Fra : Brian Jensen

Dato : 06-03-03 01:49

On Thu, 6 Mar 2003 01:01:21 +0100, Anders Peter Johnsen wrote:
[xposten dk.livssyn.kristendom,dk.admin.netmisbrug er untagelsesvist
bevidst bevaret, da jeg ikke ved om alle i førstnævnte gruppe også læser
med i d.a.netmisbrug]

>Tydeligvis Mosegaard igen-igen

Ja selvfølgelig, ingen andre kan finde på at skrive om det fjols.
Hver gang en af os besvarer et mose-indlæg, spiller vi hans spil.

Skal vi nu ikke tage os sammen og så helt holde op med at besvare hans
indlæg.
Som bl.a. Bertel nævner i et indlæg i d.a.netmisbrug, er vi der kan
genkende mose-indlæggende, faktisk dem der hyppigst falder i og besvarer
hans spam.

>FUT: dk.admin.netmisbrug
>(Hvis dette ikke virker ordentligt, er der så ikke lige een af jer, der kan
>forklare mig, hvordan man FUT'er i OE6?)

Ok.
--
Mvh. Brian Jensen
http://www.briannospam.dk (last updated 16/01-03)

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-03-03 11:20

In news:b469dg.3vvl73l.1@briannospam.dk, Brian Jensen
<brian.nospam@invalid.dk> wrote:

> Ja selvfølgelig, ingen andre kan finde på at skrive om det fjols.

Joda, jeg kender ihvertfald én, der altid benytter enhver chance til en
hurtig replik vedrørende omtalte fjols.

> Hver gang en af os besvarer et mose-indlæg, spiller vi hans spil.

Vel gør vi så - du og jeg også.

> Skal vi nu ikke tage os sammen og så helt holde op med at besvare hans
> indlæg.

Jeg kender én, du ikke får held til at overtale!

> Som bl.a. Bertel nævner i et indlæg i d.a.netmisbrug, er vi der kan
> genkende mose-indlæggende, faktisk dem der hyppigst falder i og
> besvarer hans spam.

Som her?

--
-Jens B.

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-03-03 12:45

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:

[ .. om Moesgaard .. ]

Hvorfor i alverden negligerer du den satte FUT? Denne debat har intet
med med dk.livssyn.kristendom at gøre!

FUT dk.admin.netmisbrug

Fra : Anders Lund

Dato : 06-03-03 06:51

Anders Peter Johnsen <anderspj@mail.dk> wrote:
> "Lone Hansen" <lone-hansen82@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>
> Tydeligvis Mosegaard igen-igen

Afrydning?

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-03-03 11:16

In news:3e668fcd$0$145$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, Anders Peter
Johnsen <anderspj@mail.dk> wrote:

> Tydeligvis Mosegaard igen-igen

Tydeligvis Anders Peter Johnsen igen-igen. Du kan bare ikke dy dig,
hva'?

--
-Jens B.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-03-03 11:32

> Tydeligvis Anders Peter Johnsen igen-igen. Du kan bare ikke dy dig,
> hva'?

Lad være med at ignorere futninger. Hvis du fortsætter, får du en klage til
din udbyder.

Din adfærd understøtter desværre kun min tidligere fremførte påstand, så du
bliver hermed sendt over, hvor du hører hjemme.

FUT: dk.admin.netmisbrug

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-03 20:36

Kom APJ virkelig i politiets søgelys?

2 S-MF'er overvejede sagsanlæg mod en DF-præst, der havde sagt noget
måske-injurierende om dem.

Politi prioriterer ikke injuriesøgsmål højt.

Folk der OVERVEJER er sjældent seriøse.

Man handler eller man holder kæft.

Efter jeg fandt en tyk og lødig bog fra Gyldendal af Søren Mosegaard på mit
bibliotek, er jeg nysterrig, om han har gang i en intelligent happening med
at skrive i ti navne.

At folk er uærlige og kalder sig XX og ikke oplyser adresse og telefonnummer
er ET MEGET LILLE PROBLEM.

At en kreativ fornyer eller spammer bruger ti falske navne er ikke et ti
gange større problem.

Dk.admin.netmisbrug gør gerne en myg til en elefant, men de gider vist ikke
røre Mosegaard-klager.

Vær rar at oplyse mig om der er en alvorlig skadelidt i denne sag?

Fra : Vidal

Dato : 09-03-03 10:48

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Efter jeg fandt en tyk og lødig bog

Beauty lies in the eye of the beholder...

> At en kreativ fornyer eller spammer bruger ti falske navne er ikke et ti
> gange større problem.

Tjah, hvis ikke du skulle værdsætte spamming, hvem
skulle da?

> Dk.admin.netmisbrug gør gerne en myg til en elefant, men de gider vist ikke
> røre Mosegaard-klager.

For hver manden narrer sig ind, vil han blive mødt
med hårdere modforanstaltninger.

> Vær rar at oplyse mig om der er en alvorlig skadelidt i denne sag?

Søren Mosegård? Herostratisk berømmelse?

Du har jo selv, så vidt jeg kan se, brugt megen tid på at
få (gen)oprettet blot en smule troværdighed på usenet.

Din måde at te dig på, har jo skadet din 'sag' mere end
den har gavnet den. Det har du vel også selv indset?

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard