traver
Fra : Louise Laursen

Dato : 18-03-01 13:03

jeg har en traver på 25 og har aldrig haft problemer med ham. han har bedre
gang end de fleste heste jeg har redet (der er en del) og jeg har aldrig
haft dyrlæge til andet end vaccination og tandraspning! han har været et
superkøb (da jeg kun bruger ham til skovtur og let dressur (hyggedressur))
det kan godt være han har været et enestående køb da jeg ikke kender andre
der har travere...men jeg er superglad for min som jeg har haft i 12 år nu.
han er frisk og flor som for 12 år siden!!!!

hilsen Louise

Fra : Lene

Dato : 19-03-01 11:38

Hejsa Louise,
skøn at høre i hygger jer ! Jeg har selv travere og er meget glad for at
ride dem ( gladere end jeg er for at ride " rigtige " rideheste ).

Tusind knus fra en traverven - Lene

Er du imod dyremishandling ?
Besøg www.katteelsker.ninja.dk
en side om affaldskatte.