tabel-afstande...
Fra : Carina Graversen

Dato : 18-03-01 01:56

Hejsa ....

Jeg sidder her med et ret simpelt problem, som jeg bare ikke kan løse

Hvordan fjerner man mellemrum mellem celler i en tabel ???

Siden jeg lige har lavet et udkast til ligger her:
http://malinois.homepage.dk/test/home.htm

- det er naturligvis de hvide striber i menuen jeg gerne vil have væk, og
jeg har forsøgt med cellpadding="0" og cellspacing="0", men intet hjælper

Håber der er nogle "kloge" hoveder herinde, der kan hjælpe mig

Hilsen
Carina Graversen

PS. Har denne gruppe en FAQ, og i så fald, hvor kan jeg så finde den ???

- - -
Carina Graversen
ina@ingenioer.dk
ICQ #50 67 93 53

Fra : Ann Myhre

Dato : 18-03-01 10:02

"Carina Graversen" <carina.graversen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> jeg har forsøgt med cellpadding="0" og cellspacing="0", men intet hjælper

forsvinner den hvite stripa. Man skulle ikke tro linjeskift hadde noen
betydning. Det blir seendes litt rotete i koden din...men det er verdt det.
Fin side forresten...

Ann

Fra : Carina Graversen

Dato : 18-03-01 13:56

Hej Ann.

linje,
> forsvinner den hvite stripa. Man skulle ikke tro linjeskift hadde noen
> betydning. Det blir seendes litt rotete i koden din...men det er verdt
det.

MANGE tak for svar - det hjalp

Carina

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-03-01 12:41

Carina Graversen <carina.graversen@mail.dk> skrev

> PS. Har denne gruppe en FAQ, og i så fald, hvor kan jeg så finde den ???

Ja, prøv
www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign

Prøv også www.html.dk - der er mange gode tips.

--