Have program
Fra : LARS MICHELSEN

Dato : 11-03-03 19:42

Er der en der vd hvor man kan købe et progran il at tegne ens egen hav ind i
stil med det som have arkitekten bruger
(jeg har prøvet div. tegne programmer mv. men ikke fundet det rigtige endnu)

Mvh
Lars

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 11-03-03 22:48

"LARS MICHELSEN" <lars_michelsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stil med det som have arkitekten bruger
> (jeg har prøvet div. tegne programmer mv. men ikke fundet det rigtige

Jeg er godt nok misunderlig. Jeg kender til havedamme og svømmepøler - hvem
der bare havde eget hav

VH Birgitte

Fra : JeNyLa

Dato : 12-03-03 00:03

> endnu)

> Jeg er godt nok misunderlig. Jeg kender til havedamme og svømmepøler -
hvem
> der bare havde eget hav
>
> VH Birgitte

Man skal vogte sig for at være småironisk, især når man er "misunderlig"
Jette

Fra : N I E L S

Dato : 12-03-03 11:36

JeNyLa wrote:

> Man skal vogte sig for at være småironisk, især når man er
> "misunderlig" Jette

Et langt større problem er folks manglende humoristiske sans...
--
N I E L S

Fra : Keld Nygaard

Dato : 12-03-03 15:03

"N I E L S" <underlig@msn.com> skrev i en meddelelse

> Et langt større problem er folks manglende humoristiske sans...
> --
> N I E L S

Nu ved jeg ikke om du bemærkede det N I E L S, men "misunderlig" er ikke et
ord du finder i den danske retstavnings ordbog. Derfor var det faktisk en
ganske humoristisk kommentar Jette kom med.
Eller hva'?

/Nygaard

Fra : LARS MICHELSEN

Dato : 12-03-03 17:36

ok ok jeg skal nok have opdateret min "staveplade" men jeg håbede da at der
ver nogle der kunne hjælpe mig

Lars

Keld Nygaard <keld@wapse.dk_fjerndette> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e6f3e9f$0$52195$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : N I E L S

Dato : 14-03-03 21:44

Keld Nygaard wrote:
> det faktisk en ganske humoristisk kommentar Jette kom med.
> Eller hva'?

Så sandeligen jo da!
--
N I E L S

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 12-03-03 22:30

"JeNyLa" <jenyla@privat.dk> skrev i en meddelelse

> ind
> > >

> Man skal vogte sig for at være småironisk, især når man er "misunderlig"
> Jette

gåt or igæn

VH Bergide

Fra : JeNyLa

Dato : 12-03-03 00:06

> [...]
> stil med det som have arkitekten bruger
> (jeg har prøvet div. tegne programmer mv. men ikke fundet det rigtige

Jeg mener, at du kan købe sådanne programmer i en butik, hvor de sælger
andre former for programmer. Prøv en Fona eller Merlin - måske kan de skaffe
det, hvis de ikke lige har det hjemme.
Der er også mange boghandlere, der har sådanne programmer, måske er der
flere chancer der.
Håber du finder et godt program.
Venlig hilsen Jette

Fra : Ove Hansen

Dato : 12-03-03 08:28

"LARS MICHELSEN" <lars_michelsen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
hav ind i
> stil med det som have arkitekten bruger
> (jeg har prøvet div. tegne programmer mv. men ikke fundet det

Electronic World har et ganske billigt program til formålet.
/Ove

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 12-03-03 18:28

> [...]
> stil med det som have arkitekten bruger
> (jeg har prøvet div. tegne programmer mv. men ikke fundet det rigtige

Der har tidligere været tråde med samme spørgsmål, de kan findes via google.

Ellers er der helt sikkert et gratis program her:
http://download.com.com/2001-20-0.html

(Det har der været tidligere)

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-03-03 19:29

On Tue, 11 Mar 2003 19:41:42 +0100, "LARS MICHELSEN"
> [...]

>stil med det som have arkitekten bruger
>(jeg har prøvet div. tegne programmer mv. men ikke fundet det rigtige endnu)

Du kan hente en demo af FloorPlan 3D (også til haveanlæg) her:

http://www.floorplan.com/store/free.cfm

.... virker i 15 dage.

Kan købes i pæne æsker i bl.a. Merlin, Fona m.fl.til 300-500 kr. Eller
lånes på biblioteket (i Kbh. Kom.)

Lars