Holder til brændeflækker
Fra : Nick

Dato : 09-03-03 14:52

Jeg plejer at stable sådan en lille 4 tons flækker op på nogle triller, som
jeg holder sammen med et tov.

Men måske nogen har en idé til et andet "bord" - hvor man ikke har uflækket
brænde til overs?

/Nick

Fra : Bo Velschow

Dato : 09-03-03 17:01

"Nick" <news@SLETMIGskuden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> jeg holder sammen med et tov.
>
> Men måske nogen har en idé til et andet "bord" - hvor man ikke har

Hej Nick

Jeg har netop brugt weekenden på at flække nogle af de 12-15 rm bøg, vi har
liggende, med en Güde 7 tons flækker. Jeg har 2 bukke (den der
højdejusterbare udgave, man kan købe i alle byggemarkederne - hvidlakerede
ben og træ-"overligger"), som er sat i nederste højdeindstilling. Ovenpå har
jeg lagt en krydsfinerplade; ca. 60x120 cm. Det virker perfekt (og er
stabilt).

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
dr-bo@post.tele.dk

Fra : Nick

Dato : 09-03-03 18:21

"Bo Velschow" <dr-bo@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> jeg lagt en krydsfinerplade; ca. 60x120 cm. Det virker perfekt (og er

Hej Bo,

Hmmm.... er det de bukke der er 2 ben til jorden? Eller er det sådan nogle
bukke med 4 ben på hver?

Står den helt stabilt?

/Nick