Vin plante
Fra : Ronny Bertelsen

Dato : 09-03-03 12:22

Jeg kunne godt tænke mig en race, der opfylder flg.

1. Grønne druer
2. Søde
3. Evt. uden sten/kerner
4. Til drivhus

Er der nogen der har et bud på hvilken race der passer på dette ?

mvh.
RB

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 09-03-03 12:55

"Ronny Bertelsen" <r.bertelsen@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3. Evt. uden sten/kerner
> 4. Til drivhus
>
> Er der nogen der har et bud på hvilken race der passer på dette ?

Hejsa,

Vi har Himrod, den lever op til alle fire krav.

Mvh. Renate

Fra : Klaus Eriksen

Dato : 10-03-03 01:11

> [...]
> 3. Evt. uden sten/kerner
> 4. Til drivhus
>
> Er der nogen der har et bud på hvilken race der passer på dette ?

Jeg har også Heimrod - og kan anbefale den. Hvorfor skal den være grøn?
Schuyler der er blå er også en anbefalelsesværdig drue.

Iøvrigt hedder det ikke racer - men sorter!

--
mvh.
Klaus Eriksen