selvklæbende folie i
Fra : Peter Holm

Dato : 04-03-03 21:31

Hejsa,
hvor kan jeg købe selvklæbende folier i farver online (evt. butik i århus)?

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Calle.

Dato : 05-03-03 15:33

Peter Holm wrote:
> Hejsa,
> hvor kan jeg købe selvklæbende folier i farver online (evt. butik i
> århus)?

Er der en der har set hjerterum?
Prov hos en glarmester, eller en malerforretning

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Peter Holm

Dato : 05-03-03 16:41

"Calle." <Calle@jyde.danmark> wrote in message

> Er der en der har set hjerterum?

YEP!

Fra : Hanne Pedersen

Dato : 15-03-03 09:35

Hej Peter
Bilka har haft både til at lave "matterede" vinduer og farvede vinduer med.
Da vi købte det var det på højre væg i byggemarkedet !
God fornøjelse
Hanne Pedersen